Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjen lidt ekstra penge

Side 4 ud af 5 (48 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Henrik:
De fleste folk der betaler, gør det enden for at få nye medlemmer til en anden ptc side

Igen et træk fra  de klassiske pyramidespil: Man fodrer hunden med sin egen hale.
For at dette kan hænge sammen, skal nogen putte penge ind i systemet. Penge, der blot cirkulerer i systemerne ved at man køber trafik til andre tilsvarende systemer, er jo pseudoøkonomi.

Mit gæt er, at de, der for alvor putter penge ind i systemet ofte vil have købt en kampagne, hvor de ikke har været ordentligt oplyst om vilkårene - ellers ville de nemlig ikke købe. Det giver jo ingen værdi at købe en kampagne rettet mod folk, der helt bevidst ikke ønsker at reagere på kampagnen, vel.

mvh Hans

Fra Mijas Costa, Malaga
Tilmeldt 18. Feb 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 10:00

send gerne lidt info til mig, tak

/kasper

Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 10:16

Hans. Det er ikke noget med hvor højt man bliver placeret i en pyramide, det er hvor mange dage om måneden man klikker de fire links. Så du har ikke en fast plads i en pyramide, og du har helt ret i hvis man næsten ikke klikker på nogle links tjener man ikke særlig meget.

Til Kasper Skovbo hvad vil du vide sender ikke flere privat beskeder vi tager den åbent :)

Tilmeldt 17. Nov 09
Skrevet kl. 10:18

Men Hans du skal være velkommen til at skrive hvad du vil om det. Jeg skrev bare dette fordi jeg gerne vil tjene lidt ekstra penge og hjælpe andre med det samme.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:19

Henrik:

Hans. Det er ikke noget med hvor højt man bliver placeret i en pyramide, det er hvor mange dage om måneden man klikker de fire links. Så du har ikke en fast plads i en pyramide, og du har helt ret i hvis man næsten ikke klikker på nogle links tjener man ikke særlig meget.

Til Kasper Skovbo hvad vil du vide sender ikke flere privat beskeder vi tager den åbent :)

Men hvis man også tjener penge på de kliks, mine venner producerer, så er det altså et pyramidesystem. Og dem der er sidst i køen tjener kun de kliks de selv producerer.

Tilmeldt 17. Nov 09
Skrevet kl. 10:22

Det har du helt ret i Iryna.  Men det er jo netop derfor at man tilmelder sig inde under den samme bruger så får alle noget ud af det, i henhold til hvor meget de har klikket. Da det der bliver tjent ind ved at alle har tilmeldt sig under en bruger bliver delt om så man tjener det man selv klikker plus  % del at det hele der bliver tjent

Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 319
Skrevet kl. 10:24

vil også gerne høre nærmere

send venligst en pm med info.

mvh. Martin Thomassen

MT Grafik, kontakt os over en pm, hvis du mangler grafisk materiale. Altid no cure no pay  

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 13:56

gerne PB til mig

.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 03:20

Jeg har, som Hans og Nikolaj, på fornemmelsen, at den eneste der kommer til at tjene noget her, er dig. Ligesom dem som fik dig igang er de eneste som har tjent noget på dig.

Jeg kan sagtens forstå de seriøse og reelle PPC-specialiter synes dit koncept er noget fis, når de bruger tonsvis af hårdt arbejde og penge på at drive og konvertere trafik til kunder. Den form for svindel du og dine bagmænd har gang i sætter os alle i et dårligt lys.

Og så kan du sidde her og sige, at annoncørerne ikke har noget imod det. Den køber jeg simpelthen ikke. Det koncept du beskriver undergraver fuldstændig formålet med PPC. Og jeg ved, at ingen af dine netværk jeg er med i, eller Google AdSense, tillader forcerede eller overlagte kliks.

Men heldigvis er det let at rapportere snyd, og jeg håber du allerede har sendt informationerne til den forkerte person, så konceptet kan stå sin rigtige prøve, når netværkene bliver orienteret.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 03:33

Henrik:

Det slet ikke sådan det kommer til at foregå en gang om måneden bliver der tager 60% af indtjeningen og den splittes om mellem alle, og de sidste 40% bliver brugt til at leje medlemmer der klikker og derved større indtjening, jeg laver en blog hvor der løbende kommer foto's af indtjeningen og hvor mange medlemmer der er så ingen bliver snydt og alle tjener lidt ekstra penge på det. Efter et stykke tid kan man så tilmelde sig en anden side, så man er på to sider. 

Brug dog alle 100% på at leje medlemmer, så er alle glade, og vi slipper for wierd koncepter, som sælges på tvivlsomme MLM maner ;D

Hvor lejer man iøvrigt medlemmer henne? Eller er det bare "click bots", som man "lejer", og dermed trækker penge ud af pyramiden på en smart måde?

Side 4 ud af 5 (48 indlæg)