Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

gammel partner vil ikke betale tilbage

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart vil jeg glemme alt om det og komme videre. Men hvis du har mulighed for at bruge inkasso på ham (hvilket jeg ikke rigtigt kan se du har juridisk baggrund for), så synes jeg du skal bruge Transcom CMS.. Det er gratis.. Deres betaling er de renter, de påskriver din debitor.

Dbh. Yngvi

Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:08

Ideen med at betragte pengene som tabt og opgive det som en indtægt til Skat - det er vejen frem.

Så holder du din sti ren og får en stille hævn. De 2500 kr er billige lærepenge, selvom det måske er mange penge for dig.

Mange hilsener!

Tilmeldt 21. Dec 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:07
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:11

RegoIT.dk:

Som en anden også skrev tidligere, synes jeg du skal starte en sag selv (uden advokat).

Det er ret simpelt (men også langsommeligt).

Du skal udfylde et betalingspåkrav: http://www.domstol.dk/selvbetjening/blanketter/inkasso/Pages/default.aspx

YesBeerYes JEPS !!

WinkSelv en håndværker kan finde ud af det.

Har selv lige haft en gennem "vridemaskinen" (Glostrup Ret).  Skyldner var selv vicedirektør i et Fondsbørsmægler virksomhed. Og med uddannelser som cand.merc. finansiering og revision og med et vidne som projektleder i NCC, troede skyldner at sagen var klart til hans fordel. Han blev klogere, da der blev sagt Thi Kendes For Ret.

Så principelt synes jeg ikke man skal lade skyldnere slippe, også selvom sagen er lille man lærer også selv af disse, og næste gang er det en "stor" sag man ikke har råd til at lade være. Har selv et nogle sager jeg skal have igennem. Ja der er også en advokat (ejendomsadminiastrator) i blandt. Men sagerne kan være svære og få tid til i hverdagen.

Men du er velkommen til at ringe til mig på tlf. 29 26 36 96. Brug sp forenklet inkasso med et betalingspåkrav, hvor han sikkert kommer med indsigelser overfor Fogedretten, men kryds så af at du i såfald vil have den igennem civilretten.

Denne proces er ikke svære end SEO og vhad der nu "snakkes" om på Amino.

YesGod arbejdslyst

Ib Abildgaard

RÅD & MAL

http://www.raad-mal.dk/henttilbud/

www.raad-mal.dk

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)