Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dublicate content?

Side 2 ud af 5 (43 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fordelen ved # er at du kan snaske din URL lige så mege til efter tegnet. Ulempen er at brugen ikke helt er tiltænkt til det. Google & Facebook benytter det (derfor alle Facebook profiler har PR10 eksempelvis). Alt efter # er søgerobotterne ligeglade med!

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:35

Casper, IOOS Internet:

Fordelen ved # er at du kan snaske din URL lige så mege til efter tegnet. Ulempen er at brugen ikke helt er tiltænkt til det. Google & Facebook benytter det (derfor alle Facebook profiler har PR10 eksempelvis). Alt efter # er søgerobotterne ligeglade med!

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

På selve roden: http://www.mobiltjek.dk/mobiler/sammenlign/ har jeg jo endnu mindre unik tekst, men det er jo den side som vil få alt linkværdien. Det er der ingen problemer i eller?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:36

Christopher Roelann:

Har ikke noget direkte info, kun fået fortalt fra rigtig dygtig SEO-mand.

Google straffer ikke for det... Men de ranger bare en af sider højere end den anden...

Ps. alle SEO-eksperterne overdriver også, da de er trætte af folk der kopirer deres sider.

Magen til forbandet vrøvl skal man sgu lede længe efter. Jeg håber virkelig ikke der er nogle der lytter på den slags ammestuesnak!

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:40

Det er ikke et problem, men det er måske heller ikke så fordelagtigt. En god tekst som beskriver din funktion (mobiltelefon sammenligning) ville være lige i skabet.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 20:41

Mikkel deMib Svendsen:

Christopher Roelann:

Har ikke noget direkte info, kun fået fortalt fra rigtig dygtig SEO-mand.

Google straffer ikke for det... Men de ranger bare en af sider højere end den anden...

Ps. alle SEO-eksperterne overdriver også, da de er trætte af folk der kopirer deres sider.

Magen til forbandet vrøvl skal man sgu lede længe efter. Jeg håber virkelig ikke der er nogle der lytter på den slags ammestuesnak!

Mikkel jeg vil til dels give Christopher Ret. Jeg har selv testet det i et par måneder nu, og google har so far ikke straffet mig ved at slette en af mine sider. De giver organiske alle sammen og rangere efter hinanden på google.

Jeg ved så ikke om det kan blive ved, men efter et par måneder de blev indekseret køre det fint.

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 20:44

Casper, IOOS Internet:

Det er ikke et problem, men det er måske heller ikke så fordelagtigt. En god tekst som beskriver din funktion (mobiltelefon sammenligning) ville være lige i skabet.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Hej Casper!

Hvis han gør på den måde, så vil Google da heller ikke indeksere hans sider med de enkelte mobiltelefoner. Han vil derfor ikke have nogen chance for at ranke godt på de specifikke modeller... Eller er jeg forkert på den?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:46

Bautik:
Mikkel jeg vil til dels give Christopher Ret.

Jeg gider ikke diskutere om jorden er rund, om tyngekraften eksiterer eller om duplicate content er et problem. Det er simpelt hen for idiotisk og fuldkomen spild af tid.

Men go ahead - lav du bare lorte sites, hvis det er det du vil. Men lad da for gud skyld være med at genere Aminoerne med dine helt igennem forkerte betragtninger.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 20:46

Bautik:

Mikkel jeg vil til dels give Christopher Ret. Jeg har selv testet det i et par måneder nu, og google har so far ikke straffet mig ved at slette en af mine sider. De giver organiske alle sammen og rangere efter hinanden på google.

Jeg ved så ikke om det kan blive ved, men efter et par måneder de blev indekseret køre det fint.

Der skal mere end et par måneder til at lave en sådan test, og samtidig skal dette også testes på flere sider, hvis man da skal have en nogenlunde ordentlig sample og resultat.

Det vare ikke længe før den bliver straffet, måske ikke slettet, men en noget lavere rangering/plads er det samme som at straffe.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:52

TobiasB:

Casper, IOOS Internet:

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Hej Casper!

Hvis han gør på den måde, så vil Google da heller ikke indeksere hans sider med de enkelte mobiltelefoner. Han vil derfor ikke have nogen chance for at ranke godt på de specifikke modeller... Eller er jeg forkert på den?

Jeg har i forvejen en unik side for hver mobil model, dette er bare en sammenligningsfunktion.

Casper, jeg følger dit forslag og får det gjort sådan at jeg får en beskrivende tekst på selve roden og # på alle undersiderne.

Tak for rådet Yes

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 20:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sorry - fik et læst tråden grundigt nok Embarrassed

Side 2 ud af 5 (43 indlæg)