Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dansk Internet register

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Kjær:
... min mors hund lå på gulvet og jeg kunne bare ikke lade være med at tage en saks og så klippe nogle kønshår af den...
 

WTF Tongue Tied ?

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Thorborgs Vidner:

WTF Tongue Tied ?

Ja, den undrede jeg mig også over - Det kunen virke som om, nogen har megen vrede, der skal udlades mod scammeren.
Måske er det noget woodoo-agtigt, eller noget i stil med et hestehoved i sengen.
I hvert fald håber jeg ikke, hunden har lidt overlast.

mvh Hans

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er der svar fra Post Danmark - og det er et interessant svar.

Tak for din henvendelse om manglende porto.
 
Som udgangspunkt er det afsenderen der skal betale portoen med frimærke på forsendelsen.
 
Gør afsenderen ikke det sendes brevet frem til modtager med en portoregning. Modtages forsendelsen skal modtager betale, men der er mulighed for at nægte modtagelse af forsendelsen og tilbagelevere til Post Danmark i uåbnet stand. Brevet vil herefter blive sendt til Returpostkontoret. Hvor det vil henligge og afvente en eventuel efterlysning  fra afsenderen. 
 
Alle uanbringelige forsendelser vil senere gå til ansatte med en særlig bemyndigelse til at åbne brevene med henblik at få dem anbragt hos enten afsender eller modtager.
 
Er brevet uden afsender  til en modtager í udlandet, vil brevet ligeledes blive fremsendt, og der skal betales porto til det udenlandske postvæsen og de efterfølgende betingelser er de samme, som tidligere beskrevet. Nægter modtager at modtage forsendelsen vil den blive returneret til Danmark.
 
 

Med venlig hilsen
Knud Sander
Overkontrollør

Det kan man jo så forholde sig til som man vil.

Hvis nogen vælger at sende blanke A4-ark til Tyskland, foreslår jeg at man undlader at efterlade DNA fra hverken dyr eller mennesker, således at den særligt bemyndigede postmand ikke kan bruge det i sin efterforskning.

mvh Hans

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Kjær:

min mors hund lå på gulvet og jeg kunne bare ikke lade være med at tage en saks og så klippe nogle kønshår af den... ja og så smide det i kuverten

Jeg ved ikke hvorfor den slags altid får underlige spørgsmål til at runge i mit hoved... I dette tilfælde: Har en hund kønshår?? Er der mon en biolog et sted (eller hvem det nu er der undersøger den slags) der har sat sig ned og undersøgt hundebehåring og sagt "her stopper dens alm. pels, og her starter dens kønspels"? Ja, jeg spørger bare. Måske får jeg aldrig svar...

~
Anja

P.S. I morgen giver Martin mig sikkert 30 nye opgaver fordi jeg har haft tid til den slags latterlige spekulationer i arbejdstiden - iih!

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Til Hans Kjær

Der er også denne tråd om Dansk Internet Register: http://www.amino.dk/forums/t/20703.aspx?PageIndex=2

- og det var faktisk i denne, at du lovede at vende tilbage med et svar fra PostDanmark Wink

Jeg kan godt se, at du har deltaget i begge, så det er helt OK. Smile

Men, nu har jeg fundet dit svar, så nu skal min kuvert fra skraldespanden i brug - men om der så er noget DNA fra tiden i skraldespanden og min åbning af kuverten vil tiden jo vise.

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Anja Lysholm:
Jeg ved ikke hvorfor den slags altid får underlige spørgsmål til at runge i mit hoved... I dette tilfælde: Har en hund kønshår?? Er der mon en biolog et sted (eller hvem det nu er der undersøger den slags) der har sat sig ned og undersøgt hundebehåring og sagt "her stopper dens alm. pels, og her starter dens kønspels"? Ja, jeg spørger bare. Måske får jeg aldrig svar...
 

Haa ha... Sad præcist med samme problematik/forbløffelse..

"Kønspels" er den nye sort!.

Jeg tror desværre at man er tvunget til (HVIS man nu altså vil undersøge sagen tilbundsgående), at lugte sig frem til hvor kønspelsen starter, og den traditionelle pels stopper.

Nej, nu stopper jeg..... Jeg lover.

Tilmeldt 17. Nov 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har været så letsindig og sjusket, at jeg har skrevet under på Dansk internetregisters fidusnummer for ehvervsdeltagere.  Jeg så da også i spejlet her til morgen, at der stod idiot på min ryg ( Med svagt selvlysende typer i kursiv)

De forlanger nu 958 euro i en opkrævning jeg modtog lørdag d. 17. november 2007. 

Er der nogen der ved, man man kan gøre, og er der andre derude, som har begået samme fadæse der vil dele deres erfaringer?

Venlig hilsen

Jakob Arnholtz

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)