Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af telefon numre er ok, men salg af domæne navne er fyfy?

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Bagsværd
Tilmeldt 30. Nov 05
Indlæg ialt: 121
Fra  GULDNUMRE Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er mange anvendelsesmuligheder for et guldnummer - eksempelvis i en TV-reklame, hvor mange kan have svært ved at huske et tilfældigt nummer.

I mit univers giver det ikke mening at bruge en formue på en TV-reklame og så slutte af med at opfordre folk til at ringe til et nummer hvert andet menneske ikke kan huske, når de har fået fat i deres telefon.

www.Guldnumre.dk - Få dig et unikt mobilnummer. Et guldnummer huskes af alle!

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Trislo:

I mit univers giver det ikke mening at bruge en formue på en TV-reklame og så slutte af med at opfordre folk til at ringe til et nummer hvert andet menneske ikke kan huske, når de har fået fat i deres telefon.

Fuldstændigt rigtigt. Men mon ikke det bare er et spørgsmål om tid, før man begynder med "ord telefonnumre" som ex 88-CALL ME" altså 88225563. Bare som et eksempel. Efterhånden som vi løber tør for gode / lette numre, er dette jo en god og let måde at få folk til at huske det.

Men jeg skriver nu mere pga. teksten i din signatur, som jeg synes er lidt sjov.. Jeg går ud fra at alle mobilnumre er unike, ellers risikerer vi et frygteligt bøvl, hvor vi ikke får fat i dem vi forventer når vi ringer :o)

Så du er altså langt fra alene om at sælge unike numre Wink

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)