Der er mange anvendelsesmuligheder for et guldnummer - eksempelvis i en TV-reklame, hvor mange kan have svært ved at huske et tilfældigt nummer. I mit univers giver det ikke mening at bruge en formue på en TV-reklame og så slutte af med at opfordre folk til at ringe til et nummer hvert andet menneske ikke kan huske, når de har fået fat i deres telefon. |
Trislo:I mit univers giver det ikke mening at bruge en formue på en TV-reklame og så slutte af med at opfordre folk til at ringe til et nummer hvert andet menneske ikke kan huske, når de har fået fat i deres telefon.
Fuldstændigt rigtigt. Men mon ikke det bare er et spørgsmål om tid, før man begynder med "ord telefonnumre" som ex 88-CALL ME" altså 88225563. Bare som et eksempel. Efterhånden som vi løber tør for gode / lette numre, er dette jo en god og let måde at få folk til at huske det.
Men jeg skriver nu mere pga. teksten i din signatur, som jeg synes er lidt sjov.. Jeg går ud fra at alle mobilnumre er unike, ellers risikerer vi et frygteligt bøvl, hvor vi ikke får fat i dem vi forventer når vi ringer :o)
Så du er altså langt fra alene om at sælge unike numre