Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En myte eller er de virkeligheden, som udspiller sig idag?

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Og? Har jeg gjort det? Drop nu med at beskylde mig for alt muligt, som jeg ik har gjort...

Nu forstår jeg bedre du tror på sådan noget løgne. Med den selektive læsning, kan man undrer sig over mange underlige ting. Hvis nu du havde læst sætningen, der kommer, efter det du citér mig fra, ville du kunne læse at jeg skriver om den hjemmeside du henviser til.

Fashion-Seller:

Og drop nu det der religiøse crap!

Igen, vær venlig at citér, hvor jeg har skrevet noget som helst religiøst. Tak.

Fashion-Seller:

Kig dem igennem protokol for protokol, og bemærk hvor mange af dem, som faktisk er sande!

Og jeg spørger igen, hvad er det for nogen protokoller du finder sande?

Igen, det jeg ville og stadig vil gøre opmærksom på er at kildekritik er meget vigtigt, specielt når det er på Internettet.

Men som TT-Tekstforfatter skriver, er Amino nok ikke stedet at have den her debat.

Kommer snart...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

tænkstort:

Igen, det jeg ville og stadig vil gøre opmærksom på er at kildekritik er meget vigtigt, specielt når det er på Internettet.

Ja det er sandt, men nu har jeg så ik skrevet nogen som helst påstanden eller argumenter, blot udtryk forundring over, at noget skrevet i 1800-tallet matcher så godt med udviklingen i især det 19. århundrede.

Så hvorfor er det, at der skal vurderes nogen kilder, når der ik er langt nogen påstande op?

Jeg har skam lånt original versionen af bogen på biblioteket, og sjovt nok stemmer den overens med det fra siden. Ellers havde jeg ligesom heller ik postet linket, og skrevet ORIGINAL VERSIONEN vel :)

Men hyg dig, og så må vi håbe jeg ik har startet endnu en religionskrise, for noget kunne da tyde på det...

PS er Hitlers "Mein Kampf" ik os falsk propaganda? I såfald, så er det sjovt, at den er blandt de mest læste bøger i verden...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har lidt svært ved at få det hele læst - skal vi ikke bare springe det over og nakke alle jøder i stedet ? Jeg ved ikke om jeg har misforstået pointen - men er det ikke noget med at vi hellere må komme i gang inden det er for sent?

Der står at jøderne ejer alle medierne, så de ejer sikkert også amino hvorfor vi kan forvente censurering eller måske likvideringer hvis dette tidsskrift kommer frem igen.

 

Nå spøg til side - hvis jeg var avisredaktør ville jeg hurtigt skimte siderne igennem og arkivere dem lodret. Jeg synes det er meget mere aktuelt at dække Pinky og Brains planer om overtagelse af verdensherredømmet.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

tænkstort:

 Religiøse synspunkter? vær venlig at lige citér, hvor jeg har udtrykt et eneste religiøs synspunkt?

Tak.

 

Det er da ikke så svært!!!

tænkstort:

original tekst protocolz.com Big Smile

Du ved godt at Protocolz.com er en anti-semitisk side med base i Kuwait, ikke? Smile

At du tager protocolz.com som troværdig kilde, kan jeg kun grine af. lol

Du må undskylde, det er ikke for at nedgøre din intelligens på nogen måde, men helt ærligt, jeg kan ikke forstå hvordan en fra Danmark, kan tro på sådan noget sludder. Er folkeskolen virkelig blevet så meget forringet?

Ved du hvad Fashion, jeg vil gøre dig den tjeneste at se på dit indlæg som en joke, så taber du ikke ansigt. :)

Tak for en god griner Fashion, du får 5-stjerner for denne her nat-joke. ***** Big Smile

Svinekød er kun for vantro

P.S

Jeg laver bare sjov, jeg gider slet ikke at diskutere sådanne emner.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Se det er god humor. lol Big Smile Nice done WonderBoy.

Men den største komiker, er nok ham, der har skrevet den "bog" Fashion linker til. :)

Kommer snart...

Fra Rødovre
Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

...Jeg ved ikke helt om jeg skal grine eller græde. Men jeg vælger førstnævnte, det er rarest.

Man kan dog undre sig over at folk der tydeligvis har intellekt til at stave og betjene computere ikke kan se bare liiidt flere sammenhænge end det rent overfladiske.

Morten - én af folkene bag http://www.lærdet.dk

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)