Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En myte eller er de virkeligheden, som udspiller sig idag?

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mange mennesker har aldrig hørt om Zions Vises Protokoller, og derfor kan dette være ny læsning.

Protokellerne blev lavet i slutningen af 1800-tallet, og blev stemplet som en forfalskning i starten af det 19. århundrede.

Men hvis man med nutidens øjne kigger på disse interessante protokeller, og ser på udviklingen i verden i de sidste 120 år, så er der faktisk mange foruroligende ligheder.
Bemærk at disse skrifter er skrevet i 1800-tallet!!! Kig dem igennem protokol for protokol, og bemærk hvor mange af dem, som faktisk er sande!

Dette er ingen opfordring til had mod jøder eller andre religioner, men bare en stor forundring over, at man nærmest kan forudse over 120 års verdens historie, især med den udvikling verden har været igennem...

Simpel oversigt over protokollerne kan ses HER

Original versionen af den danske oversættelse fra 1906 kan læses HER

ENJOY og skriv endelig her i tråden, hvilken følelse du sidder med i kroppen, når du har læst dem ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 03:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Du skal ikke tro på alt hvad du læser på internettet, Fashion-Seller.

Du ved godt at det kilde som er blevet anvendt i wikipedia stammer fra hjemmesiden holocaust.nu. Ole Kreiberg er pressetalsmand for hjemmesiden. Han står bl.a. også for hjemmesiden patriot.dk. Han er holocaust benægter og står for udtalelser som

Jeg er derimod konsekvent modstander af nutidens masseindvandring og det multietniske samfund. Da nazismen flittigt bliver brugt som skræmmebillede i propagandaen for disse to fænomener, ser jeg det som min opgave at gøre nazismen ubrugelig til dette formål. Det gør jeg ved at gennemhulle de myter om Nazityskland, som blev skabt af den allierede krigstidspropaganda og videreudviklet af efterkrigstidens politisk korrekte antiracisme.

og

"...Jeg mener derimod, at man helt skulle forbyde adoption af udenlandske børn og gøre al kunstig befrugtning gratis. Det samme gælder ægdonation. Vi har brug for mange etniske danske børn, hvis vi skal føre det danske samfund videre som et af verdens bedste .”

Kildekritik er meget vigtigt og noget de unge idag mangler. Hvis man ikke kontrollerer kilderne, kan man ende med at tro på propaganda fra yderliggående sider.

Så pas på med hvad du læser på internettet Fashion-Seller, så du uforsvarende ikke kommer til at viderebringe falske påstande.

PS.: Jeg glemte lige at sige, at han også er standup komiker, som man kan høre på hans udtalelse her:

"...Naturligvis kan man opdrage mulatter og andre farvede til at tilegne
sig et hvidt folks kultur. Man kan ogsaa laere en chimpanse at koere paa
cykel. Det ville den dog blot aldrig have fundet paa af sig selv.
Forsvinder de mennesker, der har laert den at koere paa cykel, vil den ikke
vaere istand til at vedligeholde en cykel-"kultur". Det er ikke naturligt
for en chimpanse at koere paa cykel, ligesaa som det ikke er naturligt for
en mulat eller en koreaner at vokse op blandt hvide
plejeforaeldre...."

Kommer snart...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 03:18
Hvor mange stjerner giver du? :

tænkstort:

Du skal ikke tro på alt hvad du læser på internettet, Fashion-Seller.

Du ved godt at det kilde som er blevet anvendt i wikipedia stammer fra hjemmesiden holocaust.nu.

Læste du indlægget? Jeg har aldrig henvist til Wikipedias tekst, men original versionen...

Fashion-Seller:

Simpel oversigt over protokollerne kan ses HER

tænkstort:

Kildekritik er meget vigtigt og noget de unge idag mangler. Hvis man ikke kontrollerer kilderne, kan man ende med at tro på propaganda fra yderliggående sider.

Så pas på med hvad du læser på internettet Fashion-Seller, så du uforsvarende ikke kommer til at viderebringe falske påstande.

Hva snakker du om? Kan du ik læse, at jeg henviser til den originale oversættelse af bogen fra 1906?
Wikipedia var bare for at folk kunne få en simpel oversigt, inden de begav sig ud i at læse en gammel tekst...
Så drop det der kilde vurdering, for der er ingen steder anført, at det der står på Wiki er sandt, og alle ved at Wiki er lavet af almene mennesker, og derfor ik altid med de korrekte data...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 03:30
Hvor mange stjerner giver du? :

original tekst protocolz.com Big Smile

Du ved godt at Protocolz.com er en anti-semitisk side med base i Kuwait, ikke? Smile

At du tager protocolz.com som troværdig kilde, kan jeg kun grine af. lol

Du må undskylde, det er ikke for at nedgøre din intelligens på nogen måde, men helt ærligt, jeg kan ikke forstå hvordan en fra Danmark, kan tro på sådan noget sludder. Er folkeskolen virkelig blevet så meget forringet?

Ved du hvad Fashion, jeg vil gøre dig den tjeneste at se på dit indlæg som en joke, så taber du ikke ansigt. :)

Tak for en god griner Fashion, du får 5-stjerner for denne her nat-joke. ***** Big Smile

Kommer snart...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 03:38
Hvor mange stjerner giver du? :

tænkstort:

original tekst protocolz.com Big Smile

Du ved godt at Protocolz.com er en anti-semitisk side med base i Kuwait, ikke? Smile

At du tager protocolz.com som troværdig kilde, kan jeg kun grine af. lol

Du må undskylde, det er ikke for at nedgøre din intelligens på nogen måde, men helt ærligt, jeg kan ikke forstå hvordan en fra Danmark, kan tro på sådan noget sludder. Er folkeskolen virkelig blevet så meget forringet?

Ved du hvad Fashion, jeg vil gøre dig den tjeneste at se på dit indlæg som en joke, så taber du ikke ansigt. :)

Tak for en god griner Fashion, du får 5-stjerner for denne her nat-joke. ***** Big Smile

[Udgivet (i1920, K.E.) af Lauritz Carlsen - 2. oplag, eget forlag, i kommission hos Vilhelm Prior]

Er det så ik totalt urelevant, om udgaven ligger på protocolz.com, Johnny Hansens blog eller where ever?
Der er tale om den danske oversættelse og intet andet...

Hvis du mener den danske oversættelse er utroværdig, fordi den ligger oploaded på et site, så fair nok... Så findes der vel næppe en troværdig dansk oversættelse, da papirudgaven sikkert er trykt med stempler fra det kommende Nazi rige, og papiret kommer fra Sovjet...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 03:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Det er sørgeligt, at der i dagens Danmark findes mennesker, der tror på sådan noget løgnagtige propaganda.

Giv mig et par dage og jeg kan skrive en bog om

"Den Store Hemmelige Am-InoS Protokol!!!"

hvor The Great Am-InoS afslører hvordan de vil erobre og manipulere hele verden! (for hvorfor holde de "hemmelige" planer hemmeligt, nej det skal da publiceres så alle og enhver kan læse planen om verdensherredømme. Big Smile Og det skal helst publiceres i anti-Am-InoStiske sider med kilder der ikke kan findes frem til af personer der er anti-Am-Inostiske. For så kan man virkelig verificere protokollens ægthed.

Heil Am-Inos (en dag vil alle være Am-Inos!)

(Læg mærke til det fede skrift, store bogstaver og udråbstegn, det må betyde at det er sandt!!!)

 

Kommer snart...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 04:07
Hvor mange stjerner giver du? :

tænkstort:

Det er sørgeligt, at der i dagens Danmark findes mennesker, der tror på sådan noget løgnagtige propaganda.

Dejligt at se, at du ved hva du taler om...

Er du kristen? Så tror du på en bog, som er skrevet 40-120 år efter handlingen er sket, og som er baseret på vandre historier. Dertil kommer, at hele Biblen foregår i Mellemøsten, og det TROR du på som DANSKER! Dit tilhørsforhold til såvel kultur, personer, klima og region er lig med 0,00%...
Hvorfor er Odin or Thor droppet? Er det fordi at deres liv foregik i Norden, som Danmark rent faktisk er en del af?

Verden er et sjovt sted, men der er intet sjovere end folk, hvis eneste forsvarsmekanisme er benægtelse... Benægt, benægt og benægt, og begynd derefter at gøre andre til grin, selvom de selv tror på noget, som er endnu mere hen i hegnet.

Anyway back til topic. Læs dog næste gang indlægget, fremfor at lægge ord i munden på andre... Jeg har aldrig skrevet noget som helst om protocolz.com, deres gøren eller laden. Jeg har henvist til en dansk oversættelse fra 1920 af en bog skrevet i slutningen af 1800-tallet... Intet andet!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 04:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Læste du indlægget? Jeg har aldrig henvist til Wikipedias tekst, men original versionen...

 

Men alligevel linker du til Wikipedia. Og jo, når man linker til en kilde med teksten "Simpel oversigt over protokollerne kan ses HER " hvor "HER" linker til Wikipedia, så er det faktisk en henvisning. Smile

Fashion-Seller:

Jeg har aldrig skrevet noget som helst om protocolz.com, deres gøren eller laden.

Men alligevel henviser du til protocolz.com, hvor en dansk oversættelse af en "bogen" skulle ligge.

Når du nu ikke anerkende at henvise til Wikipedia eller skrevet noget om protocolz.com, hvorfor finder du så ikke nogen links til "bogen" fra anerkendte og troværdige kilder?

Det var hyggeligt at skrives med dig, men jeg skal sove nu, så "tales" ved imorgen.

 

PS.: Jeg er faktisk ikke dansk-kristen, men dansk-muslim.

Kommer snart...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 04:43
Hvor mange stjerner giver du? :

tænkstort:

Men alligevel henviser du til protocolz.com, hvor en dansk oversættelse af en "bogen" skulle ligge.

Når du nu ikke anerkende at henvise til Wikipedia eller skrevet noget om protocolz.com, hvorfor finder du så ikke nogen links til "bogen" fra anerkendte og troværdige kilder?

Ligger den måske ik der? Ja eller Nej?
Og er det ik original versionen uden rettelser eller tilføjelser? Ja eller Nej?

Jeg henviste til Wikipedia for en simpel oversigt. Er det måske forkert? Har jeg angivet Wikipedia, som nogen form for kilde, og i såfald hva skulle de være kilde for?

Okay lad os vende situation om. En Socialdemokrat kan ik læse bogen "Jæger - I krig med eliten" i Politiken, da den avis er højreorienteret. Pga avisens politiske holdning bliver bogen nemlig utroværdig. Men selv samme Socialdemokrat kan godt gå ned i den nærliggende boghandel, og købe bogen i printet format fra et forlag, da forlaget ik støtter nogen partier. Det der er tryk i bogen og avisen er totalt ens, men eneste forskel er, hvor den er udgivet og af hvem. You see the point?

tænkstort:

PS.: Jeg er faktisk ikke dansk-kristen, men dansk-muslim.

Se den havde jeg for længst gennemskuet, men jeg ville bare have dig til at skrive det selv, så du ik os klantrede mig for at være racist eller andet i den stil...
Mens du diskutere ud fra en religiøs overbevisningen, så vælger jeg at anskue den neutral, og sammenligne teksten fra 1800-tallet med det, som der rent faktisk er sket i det 19. og 20. århundrede... Og så kan man vel begynde og spørge sig selv om, hvem der egentlig har farvede briller på i denne diskussion? Og hvorfor du er nødtil at nedgøre mig for noget, som jeg aldrig har skrevet...

I know the answer but do you?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du læser nogle af de andre indlæg jeg har skrevet, har jeg ikke lagt skjul på at jeg var dansk-muslim. Smile

Problemet er jo lige nøjagtigt kære Fashion-Seller, at når det "bog" du linker til ligger på en anti-semitisk hjemmeside og folkene bag dem ikke er objektive, respekterede og anerkendte, så kan man jo IKKE være sikker på, at det de har liggende er sande, troværdige eller "originale".

Bare for sjovs skyld har jeg lige skimtet siden og "bogen" du har linket til hos protocolz.

Her er et udvalgt uddrag fra siden:

"1) Der er og har i Aarhundreder været en hemmelig international politisk Organisation af Jøder."

og uddrag fra "bogen" fra siden:

"Vi vil nu - uden at pynte paa Tingene - tale om vor store Plan, og ved at drage Sammenligninger belyse alle Muligheder - og derefter drage vore Slutninger."

Der er da sjovt at sådanne hemmelighe organisationer føler en trang til at publicere deres hemmelige planer? Smile

"Nu skal I høre venner! Det her er vores hemmelige planer om hvordan vi erobrer verdensherredømmet på følgende måde... Oooh by the way, vi udgiver vores "manuskript", hvor alle vores planer står, på Mandag. ssshhh...  ikke fortælle det til nogen"

OG derudover, ham personen der har skrevet bogen, der handler om "manuskripten", indrømmer jo selv at han har redigeret i den. (Ikke fordi jeg tror på at der overhovedet findes en "manuskript", men bare for diskussionens skyld.)

"Da det er mit Ønske, at Protokollerne skal kunne forstaas af alle Samfundsklasser, har jeg saavidt muligt fjernet de talløse Fremmedord eller vedføjet de Ord, der bedst dækker Meningen. Det jødiske Ord Gojim som betyder Dyr eller Hund, og hvormed Jøderne benævner alle Ikke-Jøder, har jeg oversat ved Kristne fordi der i Protokollerne omtrent udelukkende tales om Europa."

Utroligt at der findes så dumme mennesker at de tror på sådan noget sludder som f.eks. følgende uddrag fra "bogen":

"Hovedstaden. Han blev af en Nabo stævnet for Retten i Anledning af en Krukke, han havde laant og givet tilbage i revnet Stand.

For Retten forsvarede han sig med følgende Ord:

"Jai schwerger ved Abrahams, Isacks und Jacobs Gott, at jai er unschuldig.

For det ferste har jai slet ingen Krukke laant. For det andet var den revnet, da jai fik den, og for det tredie var den Gott straffe maj hel, da jaj leverte den tilbage".

Alligevel blev Ephraim dømt paa Indicier.

Vi tænker paa Ephraim og mindes Brandes´ Løgn i den vestindiske Sag og paa Zahles 5 - fem - forskellige Forklaringer- til Justitsminister Rytter."

Jeg kan ikke begribe, at der overhovede er nogen, der tror på sådan noget propaganda. Jeg får kvalme, når jeg læser de løgner, der bliver skrevet.

Fashion-Seller:

Mens du diskutere ud fra en religiøs overbevisningen, så vælger jeg at anskue den neutral, og sammenligne teksten fra 1800-tallet med det, som der rent faktisk er sket i det 19. og 20. århundrede... Og så kan man vel begynde og spørge sig selv om, hvem der egentlig har farvede briller på i denne diskussion? Og hvorfor du er nødtil at nedgøre mig for noget, som jeg aldrig har skrevet...

I know the answer but do you?

WOW, for et selvbedrag. Jeg er sikker på at folk der læser væres indlæg igennem, kan se hvem der er hvad her.

Men hyg dig bare med dine tekster, jeg prøvede bare på at få dig til at forstå at man IKKE skal tro på alt hvad man læser på Internettet, men hvad rager det mig egentligt, gør som du vil.

Hygge,

Kommer snart...

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)