Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En myte eller er de virkeligheden, som udspiller sig idag?

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

I stedet for at sidde og beskylde mig for alt muligt, så skulle du måske låne original versionen...

Du tror måske bare, at jeg har postet et link helt tilfældigt uden at tjekke op på, at den version, som ligger på hjemmesiden stemmer overens med den originale oversættelse fra 1920?

Du kaster om dig med en masse udtryk, men måske denne sætning, som jeg fik i en PB er sand?
CITAT:
"Mens du poster en forundring over verdens manglende udvikling i et par århundrede, så vælger Tænkstort (sjovt navn når man ikke tænker) at snakke om kilder, din holdning og manglende troværdighed. Men jeg kan ikke læse nogle af tingene i dit indlæg, og det må derfor være ting Tænkstort selv opdigter. Det er underligt at en person, som undre sig over noget skal beskyldes for en masse, som han selv lader være op til den enkelte læser at vurdere".

 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er med til at udbrede en falsk, løgnagtig propaganda ved at poste links til en "bog" der ligger på en anti-semitisk hjemmeside. Det er det jeg prøver på at få dig til at forstå, men det ser ikke til at du forstår det. Sørgeligt.

Hyg dig med din "undren".

Kommer snart...

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ytringsfrihed, FashionSeller er vist ikke den eneste der benytter sig dig, og slet ikke i samme mængde som visse andre, specielt folkegrupper ;) At nogen så ikke kan acceptere det men skal censurere alt er jo så sørgeligt i mine øjne :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

tænkstort:

Du er med til at udbrede en falsk, løgnagtig propaganda ved at poste links til en "bog" der ligger på en anti-semitisk hjemmeside. Det er det jeg prøver på at få dig til at forstå, men det ser ikke til at du forstår det. Sørgeligt.

Hyg dig med din "undren".

Okay hva er det, som du ik forstår? Bogen kan du låne på biblioteket... Så lån den da der, hvis det er, at det er så hårdt at læse den online...

Har jeg på noget tidspunkt udtrykt, at jeg støtter den omtalte hjemmeside? At jeg tror på Zions Vises Protokoller?

Jeg er bare forundret over, at man kan skrive en bog, som forudser historiens gang igennem snart 150 år!!!

Og så drop de der religiøse synspunkter, for det her er ingen religions debat eller krig, men en undren over at nogen har kunne forudse historiens gang!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Du ved godt at man i visse EU-lande kan komme i fængsel for at benægte holocaust, ikke?

Den hjemmeside Fashion-Seller henviser til hvor "bogen" ligger, er en anti-semitisk hjemmeside der benægter holocaust.

Er det en begrænsning af ytringsfriheden? Det må du spørge de EU-lande om.

Jeg tror næppe du kan finde en anden person i Danmark, der er mere fortaler for ytringsfriheden og den personlige frihed, end mig. Stick out tongue sagt lidt overdrevet.

Kommer snart...

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Jeg er bare forundret over, at man kan skrive en bog, som forudser historiens gang igennem snart 150 år!!!

Der er måske en skribent som har tænk stort.Wink

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det bare mig, eller hører det oprindelige indlæg såvel som denne "debat" overhovedet hjemme her på amino? Hmm

Mvh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Har jeg på noget tidspunkt udtrykt, at jeg støtter den omtalte hjemmeside? At jeg tror på Zions Vises Protokoller?

Det er godt at vide.

 

Fashion-Seller:

Jeg er bare forundret over, at man kan skrive en bog, som forudser historiens gang igennem snart 150 år!!!

Og hvad er det så for nogen forudsigelser?

Fashion-Seller:

Og så drop de der religiøse synspunkter, for det her er ingen religions debat eller krig, men en undren over at nogen har kunne forudse historiens gang!

Religiøse synspunkter? vær venlig at lige citér, hvor jeg har udtrykt et eneste religiøs synspunkt?

Tak.

Kommer snart...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

tænkstort:

Du ved godt at man i visse EU-lande kan komme i fængsel for at benægte holocaust, ikke?

Og? Har jeg gjort det? Drop nu med at beskylde mig for alt muligt, som jeg ik har gjort...

Man burde os kunne komme i fængsel for at lukke øjnene for det, som der sker i Israel. Det er præcist det samme, dog bare med 2 andre folkefærd!

Og drop nu det der religiøse crap!

Det er en forundring intet andet. Man har vel lov til at undre sig over, at nogle kan være spåmænd, uden at blive beskyldt for en masse?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)