Du er en stædig rad. Men du har helt ret, det er super nemt at lave et stærkt varemærke til en snæver gruppe, men det gør dig jo ikke nødvendigvis rig. Du er selv et stærkt varemærke i din familie, men det er der ikke meget kasse i. Amino er et lille brand i iværksætter kredse. Der er sikkert ikke mere end 5 % af Danmarks iværksættere der kender navnet og endnu færre der har nogle føleleser over for det. Men om 1 år, håber jeg at 50% af alle iværksættere kender det og at 25 % syntes godt om det. Med andre ord skulle Amino være et stærkt brand over for iværksættere. Mht. til Skallebæk bageriet, ved jeg ikke noget om deres logo, men mon ikke de fleste ved hvordan butikken ser ud? Mht. Jubii, er der intet misvisende ved den test, da den som jeg skrev, var lavet for og med Internetbrugere. Min pointe var ikke at Jubii var et stærkere varemærke end Carlsberg hvis man taler hele Danmarks befolkning, men blot blandt netbrugere. Jeg har set din mail og jeg skal nok vende tilbage på den. |
Stædig er mit mellemnavn.
Er måske lidt Rasmus Modsat nogen gange, og kører det langt ud. Jeg kunne komme med flere ting nu efter dit seneste indlæg, men synes vi skal lade debatten kører og høre andre synspunkter. Netop fordi vi er enige meget meget langt hen ad vejen. Kan vidst bare godt lide at stille mig i opposition. Så bliver man hørt, selvom nogle holdninger er overdrevne og måske endda påtaget
Glæder mig til at høre fra dig Martin.