|
Jeg har ikke haft den store opbakning fra min familie, der alle som en er lønmodtagere. "Skal du ikke snart have et job", er en sætning jeg har skulle lægge øre til MANGE GANGE, trods jeg har haft arbejdsdage på over 12 timer i snit. Efter jeg har fået internationale kunder, går det dog lidt bedre, og de har forstået at det faktisk ER et arbejde, og ikke mine fjollede idéer og drømme. Men det er stadig svært med forståelsen. Min kæreste har heldigvis være med som støtte fra starten, og uden den havde jeg ikke klaret det, må jeg indrømme. Jeg synes det betyder meget, at have større og forståelse fra hjemmefronten, og vide at der står nogen bag én der tror på det man er ved at bygge op.
|
Hej Maj
Jeg er officielt 110 % iværksætter fra november. Jeg er 22 år og har interesseret mig for innovation siden jeg var 15 år. Har deltaget i en masse konferencer og styrker mit CV med diverse former for uddannelsesmuligheder og praktikophold, både nationalt og internationalt.
Vil sige, at man specielt som ung (kvinde måske også et faktum) kan blive holdt udenfor, fordi man har andre prioriteter end at feste natten lang og snakke tøsesnak.
Det kan være en force for mænd, at de ser så autoritetstro ud, når blot de støbt sig ned i en habit.
Jeg ser genre et større netværk mellem innovative kvinder, som har ben i næsen og hår på brystet nok til at råbe vagt i gevær og åbne deres eget ![]()
Bliv gratis medlem