Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er vores politikere idoter ?

Side 1 ud af 14 (133 indlæg)
Tilmeldt 10. May 10
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har de halveret dagpengeperioden til 2 år. DAAAm det er næsten umuligt at finde job idag..og så...

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,2 stjerner givet af 9 person

Hej

Ja der er jo desværre nogen der bare hygger sig på dagpenge og tager de få dages kursus eller job så de igen kan hænge i systemet..

Udnytter nogen systemet går det jo desværre udover de ærlige :-(

 

Mikkel

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Det må næsten være et spørgsmål, hvor der kun kan gives et svar Cool

@Mikkel, jeg synes du er lidt hård og dømmende uden at vide de reelle forhold for trådstarter. Lad os se om vi ikke bliver klogere på den dybere mening med indlægget.

Hilsen

Tonny

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tonny

Jeg hentyder skam ikke til trådstarter !!

Jeg ved bare at flere i min tidligere omgangskreds hang i det system og systematisk udnyttede det..

Så kan jeg da godt forstå at gør mange det så er dagpengetiden nedskåret..

Man kan jo altid sidde i kassen i aldi istedet for arbejdsløs hvis man virkelig vil, ja ved godt man ikke baare lige får job i disse tider, men er man åben overfor bare at komme ud ad døren dagligt så er der da også muligheder :-)

 

Mikkel

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

MediaHuset:

Hej

Ja der er jo desværre nogen der bare hygger sig på dagpenge og tager de få dages kursus eller job så de igen kan hænge i systemet..

Udnytter nogen systemet går det jo desværre udover de ærlige :-(

 

Mikkel

Det har intet med halveringen af dagpenge at gøre. Dette sker fordi at regeringen skal finde penge et sted og de mener åbenbart at det er fair at halvere dagpengeperioden permanent.

Nis

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er altså en skrøne at man bare sådan uden problemer kan få et job i Aldi. Der er også mange, der søger derinde.

Anderledes ser det måske med rengøring og den slags ud, men ikke i butikkerne.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Iryna.dk:
Anderledes ser det måske med rengøring og den slags ud, men ikke i butikkerne.

Rengøring? Man kan sgu da ikke få arbejde indenfor rengøring ! :-)

Fra Odense
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 104
Fra  Krudtborgen - Fyrværkeri i Odense Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Iryna.dk:

Det er altså en skrøne at man bare sådan uden problemer kan få et job i Aldi. Der er også mange, der søger derinde.

Anderledes ser det måske med rengøring og den slags ud, men ikke i butikkerne.

 

Sagen er den, at man ALTID vil kunne finde arbejde. Selvfølgelig er det ikke gode jobs man "altid" kan få - men der vil altid være jobs at finde! Smile

Krudtborgen sælger fyrværkeri i Odense.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

SebKania:
Sagen er den, at man ALTID vil kunne finde arbejde. Selvfølgelig er det ikke gode jobs man "altid" kan få - men der vil altid være jobs at finde! Smile

Nej det vil der ikke altid være. Der er masser af normale mennesker som slet ikke kan finde noget arbejde. For fem år siden havde jeg købt din historie, men ikke i dag.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Olsen:

SebKania:
Sagen er den, at man ALTID vil kunne finde arbejde. Selvfølgelig er det ikke gode jobs man "altid" kan få - men der vil altid være jobs at finde! Smile

Nej det vil der ikke altid være. Der er masser af normale mennesker som slet ikke kan finde noget arbejde. For fem år siden havde jeg købt din historie, men ikke i dag.

 

Lige præcis! Det er naivt at tro at man altid kan finde et job. Hvorfor tror folk er der så mange arbejdsløse for tiden? Bestemt ikke fordi de allesammen dovner den derhjemme. Nogen gør måske, men bestemt ikke alle. Jeg har ingen respekt for den slags holdninger!

Side 1 ud af 14 (133 indlæg)