Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål angående den dømte golfstjerne

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

BZR:

Fashion-Seller:
Øhhh når man er fraflyttet DK, så kan man ik bruge sygesikring mm gratis... Så ud over gratis veje, som turister mm iøvrigt os bruger gratis, hva er det så for nogle goder, som han har fået?

Eneste gode jeg kan se, er en lavere skat og billigere bil...

Hvis han er fraflyttet Danmark, hvad laver han så her? Så vidt jeg kan se har han en kæreste der bor her. Og jeg er af den opfattelse, at han er mere end blot en turist, hvis han tilbringer mere tid her, end han gør der, hvor han bor.

Hvor skulle jeg vide det fra? Ring og spørg ham...

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 18:48

Anklagemyndighedens stærkeste argument var at han havde sit undertøj liggende i DK...

Først så knepper Skat dig i røven, så tager de din hund, kat og din hamster i røven.

xxx

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 18:56

Henrik Krogh:
Arrogance kan man vel også kalde det når du så skråsikkert kan udtale dig om hans gøren og laden. Mon ikke retten har haft de bedste forudsætninger for at vurdere hvad der er op eller ned i denne sag.

Jeg udtaler mig overhovedet ikke skråsikkert. Jeg siger netop jeg ikke kan bevise noget.

Du har dog ret i, at jeg mener det modsatte af dig, og det er måske her kæden hopper af? Hvis man har en formue på knap 100 millioner kr., så har man selvfølgelig kapital til at hyre de bedste advokater og revisorer, som kender samtlige huller i systemet. Herunder det hul som betyder, at retten vurderer, at han "uforsætligt" har glemt at betale skat i det land, hvor han opholder sig mest. Jeg synes det er naivt at tro, at han var fuldstændig uvidende om det her. 

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 19:01

Fashion-Seller:
Jeg beklager da meget, at jeg ik er perfekt til at formulere mig ligesom dig, og at jeg både laver stavefejl, gramatikfejl og udtryksfejl, men sådan er det, når man ik bor i DK, og ik er perfekt eller ved at uddanne sig til journalist... Jeg beklager da rigtig meget, og skal da nok lade vær med at genere dig for fremtiden...

Jeg laver masser af grammatiske fejl. Det var slet ikke meningen du skulle tage det så personligt. Jeg føler du opførte dig arrogant da du skrev, at jeg ville vide det, 'hvis bare jeg læste aviser', når jeg udelukkende baserer min holdning på den artikel (og de relaterede artikler), du linker til. Jeg har ikke noget problem med måden du formulerer dig på, og jeg kommenterer generelt aldrig på andre folks skriftlige kompetencer.

Fashion-Seller:
Alt hva aviserne skriver er jo sandt ik? Sjovt at der så bare er flere forskellige udlæg af sagen, alt efter hvilket sted du læser nyhederne...

Tjoeh, jeg har som sagt ikke hørt eller læst sagen omtalt andre steder, så jeg kunne jo kun gå ud fra den artikel, du linkede til :-)

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 19:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg forstår ikke folk  ikke bare betaler dansk skat og bor her i landet så længe de nu vil - uden at bekymre sig om det ene eller andet... Det er da en "luksus" alle har råd til - da den aldrig overstiger ens indkomst.. 

Prøv tænk at have alting - men alligevel gå og bekymre sig om hvordan man kan snyde og samtidig være lidt bange for at det bliver opdaget. Her tænker jeg ikke på den konkrete sag, men i al almindelighed... 

Nå - men det er nok bare mig...

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)