Får han kun en bøde på 8 millioner kr., eller skal han os betale den skat, som sagen handler om? |
Jeg går da stærkt udfra det kun er en bøde det der, og så Skatten kommer udover :)
Får han kun en bøde på 8 millioner kr., eller skal han os betale den skat, som sagen handler om? |
Jeg går da stærkt udfra det kun er en bøde det der, og så Skatten kommer udover :) |
Båden er på 8 mill, og derudover skal han betale 9 mill tilbage i skat. |
Det er bare kun bøden på 8 millioner, som er omtalt alle steder... |
Okay så fik vi det på plads |
Og det er selvfølgelig bøden og ikke båden der er på 8 mill |
Hvis jeg husker rigtigt, så har han betalt de 12 millioner det drejer sig om... Så der er kun bøden tilbage |
JDATrading.dk - Erotisk Internet Handel - JDATrading.dk
Læs de relaterede artikler :-) Her står der han skal betale endnu et beløb, der svarer til skattesvigets omfang, altså 8-9 millioner. Det er sgu ikke ligefrem håndører. Men hvis det er rigtigt, så er det da også for nederen. Han vil ikke betale skat i Danmark, men vil gerne bruge vores veje, sygesikring og andre goder, som skatten bidager til. Jeg har ikke noget imod, at folk er imod skattesystemet og derfor flytter væk. Men man kan ikke 'have one's cake and eat it too'. |
Hmmm der var tale om en dom for uforsætlig overtrædelse så man kan næppe påstå at han gik efter af få i både pose og sæk. Henrik |
Det er rigtigt husket. Den frivillige indbetaling sparede ham for en god renteudgift. |