Han glemte simpelthen at betale skat i Danmark, selvom han opholdt sig her i landet uafbrudt i fire år. Det kan godt være han kan slippe afsted med den dom, men jeg nægter at tro på det her er foregået helt uden han har lagt mærke til det, eller undret sig over, om det nu også kunne være rigtigt.
Han vil ikke betale skat i Danmark, men vil gerne bruge vores veje, sygesikring og andre goder, som skatten bidager til.
Øhhh når man er fraflyttet DK, så kan man ik bruge sygesikring mm gratis... Så ud over gratis veje, som turister mm iøvrigt os bruger gratis, hva er det så for nogle goder, som han har fået? Eneste gode jeg kan se, er en lavere skat og billigere bil...
Han glemte simpelthen at betale skat i Danmark, selvom han opholdt sig her i landet uafbrudt i fire år. Det kan godt være han kan slippe afsted med den dom, men jeg nægter at tro på det her er foregået helt uden han har lagt mærke til det, eller undret sig over, om det nu også kunne være rigtigt.
Han er golfspiller... Han har ik opholdt sig i DK uafbrudt... Ellers læs aviser, og du vil se at han mere eller mindre lever i en kuffert!
Det kan godt være han kan slippe afsted med den dom, men jeg nægter at tro på det her er foregået helt uden han har lagt mærke til det, eller undret sig over, om det nu også kunne være rigtigt.
Selv i dommen lægges der vægt på, at SH har modtaget professionel rådgivning der kunne give ham det indtryk at i forhold til Danmark ikke var skattepligtig.
International skatteret er ikke simpelt og hvorfor skulle han tænke mere over det når han har haft professionel assistance.
Han er golfspiller... Han har ik opholdt sig i DK uafbrudt... Ellers læs aviser, og du vil se at han mere eller mindre lever i en kuffert!
Du virker som en forfærdelig arrogant type. Jeg læser skam aviser, men sportsnyhederne når jeg som regel ikke til.
Avisen - som du selv linker til - skriver, at han har opholdt sig mere i Danmark end i Monaco i de år, han har snydt i skat. Det er ikke noget JEG finder på. Hvad han så render rundt og laver udenom det faktum er sagen uvedkommende.
Øhhh når man er fraflyttet DK, så kan man ik bruge sygesikring mm gratis... Så ud over gratis veje, som turister mm iøvrigt os bruger gratis, hva er det så for nogle goder, som han har fået?
Eneste gode jeg kan se, er en lavere skat og billigere bil...
Hvis han er fraflyttet Danmark, hvad laver han så her? Så vidt jeg kan se har han en kæreste der bor her. Og jeg er af den opfattelse, at han er mere end blot en turist, hvis han tilbringer mere tid her, end han gør der, hvor han bor.
Selv i dommen lægges der vægt på, at SH har modtaget professionel rådgivning der kunne give ham det indtryk at i forhold til Danmark ikke var skattepligtig.
International skatteret er ikke simpelt og hvorfor skulle han tænke mere over det når han har haft professionel assistance.
Går den, så går den. Når han har været så meget i Danmark som han har, og ifølge SKAT nærmest boet her, så skal du ikke komme og sige til mig, at det aldrig er faldet ham ind, at han var skattepligtig her. Det er selvfølgelig ikke noget jeg kan bevise, det er bare min holdning til det, der er foregået.
Arrogance kan man vel også kalde det når du så skråsikkert kan udtale dig om hans gøren og laden. Mon ikke retten har haft de bedste forudsætninger for at vurdere hvad der er op eller ned i denne sag.
Du virker som en forfærdelig arrogant type. Jeg læser skam aviser, men sportsnyhederne når jeg som regel ikke til.
Jeg beklager da meget, at jeg ik er perfekt til at formulere mig ligesom dig, og at jeg både laver stavefejl, gramatikfejl og udtryksfejl, men sådan er det, når man ik bor i DK, og ik er perfekt eller ved at uddanne sig til journalist... Jeg beklager da rigtig meget, og skal da nok lade vær med at genere dig for fremtiden...
BZR:
Avisen - som du selv linker til - skriver, at han har opholdt sig mere i Danmark end i Monaco i de år, han har snydt i skat. Det er ikke noget JEG finder på. Hvad han så render rundt og laver udenom det faktum er sagen uvedkommende.
Alt hva aviserne skriver er jo sandt ik? Sjovt at der så bare er flere forskellige udlæg af sagen, alt efter hvilket sted du læser nyhederne...