Det her er helt tosset, jeg har brugtd sidste mange måneder på at føre en vildt fed ide ud i livet som kører på noget konkurrence og sms på samme tid men i en helt ny spændende indpakning. ALT er lavet klar og ligger 100% parat til launch - dvs. lækkert designet website, admindel med alt hjertet kan begære, integration til backend og sms gateway, betalings service osv osv. Det eneste som sådan set mangler er at begynde at tjene penge. Udgifter pr, måned ligger under 1000kr og potentialet er 5-100.000 pr måned med ganske ringe indsats. Kunne du være interesseret i at købe en forretning med stort potentiale eller har du gå på mod nok til at kaste dig over daglig drift af dette i et evt. partnerskab, så skriv til mig og jeg kan fortælle og vise det hele. Jeg har bare ikke selv tiden til at drive dette da jeg har for mange andre projekter undervejs, med "bedre" økonomi. Den rene købspris ligger ikke under 100k - bare for at give et praj. Du kan se en "liiiille" smule her www.golimbo.dk /brian |
Køb mit spilsite eller bliv partner!?
Så, mit første spørgsmål er om "konceptet" er lovligt? Jeg kan naturligvis have misforstået det - for jeg ved jo ikke hvad konceptet går ud på, men i din overskrift skriver du bare "spilesite" :) |
Ja jeg kunne godt mærke at der var noget som ikke svingere i den overskrift ![]() Konceptet er som man kender det fra andre lande og har været prøvet i Danmark for omkring 1år siden. Vi kører med betaling via overtakseret sms og jeg har ganske fint tjek på rammeaftalen herom og det er netop "lovliggørrelsen" af et ellers "bandlyst" koncept som gør dette interessant. Så det skulle være ganske vist og helt stuerent. Jeg er selvfølgelig, som dendriftige mand jeg er, helt og aldeles ked af reglerne vedr. spil online her i dk, men inderst inde kan jeg måske godt se fornuften i det, det eneste som kan pine mig er at reglerne gælder for alle - på nær en - sådan var det ikke i min skoletid! Spørg endelig hvis der er andet! PS! Avarsel til alle - klokken er 3.47am her lige nu og min MSN springer op hver 10´ende minut fordi en eller anden Kineser jeg vil købe nogle vare af på AliB slet ikke har fattet europæisk handels metoder, han ponker mig konstant, dag og nat for at få en ordre og jeg har nu ombestemt mig tror jeg og betaler 2kr mere pr. vare bare for at undgå ham og kunne blocke ham - kom igen kina! ;o) - bare sjov så stor forskel der er i hvordan man "handler". |
Det er et lækkert site, du har banket sammen. Glæder mig til at se hele designet (PS: "Døgnet" staves ikke med y, det er lidt synd). Konceptet virker smart nok - men det kræver også en ordentlig røvfuld markedsføring, før det kan løbe rundt for dig. Som bruger af den side, er jeg jo ikke interesseret i at "tippe mine venner". Jo færre, der byder jo større chancer har jeg. - og jo færre der byder, jo større chance er der for, at du må slippe en iPod nano til 14 kr. Så hvad er dine planer, mht. markedsføring? Som bruger af siden, ville jeg i øvrigt også være betænkelig ved, om I snyder. Hvis jeg byder 14 kr. for Nano''en og læser, at den er røget til 256 kr. eksempelvis, så kan du jo bare hævde, at der var 2 brugere der bød på netop 14 kr. Er dette en del af strategien? (ikke at jeg forestiller mig, at du har tænkt dig at afsløre det hér i et åbent forum, hvis det ér). Men hvordan vil du gøre dine brugere trygge, ved at byde? Mht. investorer: Hvad er det helt præcist en evt. investor betaler for? Udover designet og domænet? Der er intet opbygget brand, ingen brugere, ingen genkendelighed - konceptet er ikke nyskabende, og mht. SMS''erne, er der jo ingen udgift i at lave en aftale med eksempelvis Unwire og starte et lign. produkt op, selv. |
Jeg syntes godt om selve konceptet - men vil gøre dig opmærksom på at, et firma gjorde netop dette med biler i feks kuponhæfter og de blev lukket ned grundet der var problemer og noget var vist ikke helt lovligt. Bare for at gøre dig opmærksom på dette. men hvis du har alt det legale på din side 110% så go'' for it |
Supply Chain blæksprutte
|
Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr
|
Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr
Jeg vil lige understrege at konceptet er fuld lovligt i DK. Det som gør golimbo anderledes end de tidligere auktioner er at vi netop imødeser kravene i rammeaftalen imellem teleselskaberne så det er FULDT LOVLIGT - ikke dermed sagt at nogen ikke vil få ondt i rø..., men lovligt er det. :) Om jeg kan få 10 eller 100k for et site som dette er svært at sige, men sikkert kan jeg sige at dette koncept indeholder meget mere end Hr. Sydbank lige kan forestille sig og går jeg til et bureau (jeg har selv arbejdet og samarbejdet med de fleste større bureau´s i dk og indhenter tilbud på daglig basis) så vil jeg aldrig få dette til under 100k med alt logik og integration der ligger - ikke hos en leverandør jeg ville turde stole på ihvertfald - jeg lover at vise det frem SNART. Og så kan jeg sige at en passende partner ER fundet, men derfor er jeg...VI da stadig interresseret i samarbejder - vi har forskellige services vi kan handle med i den forbindelse, så har du et site med traffik eller et spændende produkt så skriv og vi kan snakke om hvorledes vi begge kan vinde på samarbejdet. /brian |
Om konceptet kan sælges for 100.000 kr. eller ej er for så vidt ligegyldigt. Det er ikke særlig interessant (og da jeg ved, at min kommende partner har humor og selvironisk distance, kan jeg med sindsro kalde den del af hovedindlægget for en tanketorsk fra hans side ![]() Ser frem til et godt partnerskab, Brian. ![]() Sydbolig.dk: Retter du ikke lige din signatur? Den laver rav i trådene. |
/brian |