Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkbuilding hjælp, tak

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Emil Blücher:
Sikke noget vrøvl! Du får intet linkjuice ud af nofollowlinks = gavner ikke SEO.

Det er altså ikke korrekt, Emil. Du tænker for snævert :)

Links skaber links, som så skaber flere links. Uanset at første link er med nofollow, så kan de næste, der skabes på baggrund af dem, godt være uden.

Et godt eksempel er Wikipedia. Her køres der med nofollow links, og så burde de jo ifølge dig intet være værd i forhold til SEO. Men det ER de! For Wikipedia distribueres, som du ved, også til mange andre sites, og da follow/noffollow ikke ligger i datalaget, men i de præsentationslag det enkelte site vælger, så bringes mange Wiki links faktisk uden nofollow på andre sites.

Og jeg kunne nævne mange flere eksempler end dette.

Så jeg må give Mr Guffe ret - spred dine links alle vegne, uanset om de er nofollow links eller ej :)

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 14:58

Mikkel:

Hjælper det så hvis jeg placere et link i en chat ? Eller er det bare 3 minutters reklame ?

Tænker om det bliver gemt et sted eller det bare er helt væk ?

Og igen mange tak for jeres hjælp

Mikkel

Jeg regner ikke med at det bliver gemt, og oven i hatten er der nok ikke adgang for søgemaskinerne til teksten.

Du kan være heldig - men det er næsten sikkert at du ikke får indexeret dine links i en chat!

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 15:08
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel deMib Svendsen:

Emil Blücher:
Sikke noget vrøvl! Du får intet linkjuice ud af nofollowlinks = gavner ikke SEO.

Det er altså ikke korrekt, Emil. Du tænker for snævert :)

Links skaber links, som så skaber flere links. Uanset at første link er med nofollow, så kan de næste, der skabes på baggrund af dem, godt være uden.

Et godt eksempel er Wikipedia. Her køres der med nofollow links, og så burde de jo ifølge dig intet være værd i forhold til SEO. Men det ER de! For Wikipedia distribueres, som du ved, også til mange andre sites, og da follow/noffollow ikke ligger i datalaget, men i de præsentationslag det enkelte site vælger, så bringes mange Wiki links faktisk uden nofollow på andre sites.

Og jeg kunne nævne mange flere eksempler end dette.

Så jeg må give Mr Guffe ret - spred dine links alle vegne, uanset om de er nofollow links eller ej :)

Det er så en helt anden snak Mikkel. Jeg holder mig da heller ikke tilbage, for at smide en kommentar på en blog, bare fordi der er nofollow.

Jeg skriver ikke at han skal holde sig fra nofollow - men at han skal tænke over det. Linkbuilder han KUN via blogs i en branche der intet kender til SEO, og dermed kun får links fra blogger.com og wordpress blogs med nofollow, fordi folk ikke selv kender til dofollow, og derfor uden at de ved det benytter nofollow, er det ikke så smart hvis han vil have en effekt her og nu. 

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)