Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkbuilding hjælp, tak

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Eksperter

Jeg laver dagligt linkbuilding på de populærer linkkataloger, men...

Jeg vil lige hører hvordan dette tæller:

Jeg sælger reservedele til biler..

Jeg laver en masse link på et forum for fritidsmekanikere via mine indlæg

Giver det godt da selve forummet handler om det samme som jeg linker til ? Eller skal det være den enkel tråd jeg skriver i der skal omhandle den faktiske ting

Nogen der kan svare ?

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 11:51

Så vidt jeg har læst mig til tæller forum posting meget lidt i forhold til unikke links.
Men det er bedre end ingenting og det kan give trafik.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 11:54

Det jeg tænker er at hvis jeg skriver et indlæg der fortæller lidt om min side med reservedele at det så talte mere at det blev skrevet på et mekanikerforum og ikke et hesteforum

Altså at bildele og bildele indlæg gav bedre, end bildeleindlæg på hesteforum

Mikkel

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 12:09

Relevance har selvfølgelig en værdi, men kan ikke svare hvor meget.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 12:14

Jeg plejer at kigge på sidens indhold (og delvist websitet). Selvom amino er et iværksætterforum, så er det staidgvæk delt om i mindre relevante områder.

Så hvis du har fundet et indlæg med en hestepige der skal have smurt undervognen, så er det bare med tilbyde din hjælp og få lagt et links ind :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 12:30

Hej Casper

Betyder det så at så længe hestepigen skal have smurt undervognen, så er det bare at få fortalt hende jeg er super til at spørge hendes undervogn og ligge link ind ?

Bare det hun har spurgt om noget med undervognen ?

Mikkel

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 12:34

Mikkel:

Hej Casper

Betyder det så at så længe hestepigen skal have smurt undervognen, så er det bare at få fortalt hende jeg er super til at spørge hendes undervogn og ligge link ind ?

Bare det hun har spurgt om noget med undervognen ?

Mikkel

Surprise

Hæhæhæ - Hestepigen skal have smurt undervognen? Stick out tongue Der faldt jeg næsten ned af stolen Big Smile

Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 12:38

Det er nok meget svært at få et endegyldigt svar på det spørgsmål, men det er helt sikkert at jo mere du spreder dine links, jo bedre er det.

Selvom det som nævnt er bedst med links der handler om det samme, så tæller andre links jo også.

Prøv at sprede dine links lidt mere end ved bare at sætte dem i et enkelt forum.

Der er uendelige muligheder:

Skriv artikler og læg dem i artikeldatabaserne. Det behøver ikke at være mere end en halv a4side og du får jo jævnligt salgsbreve du kan lade dig inspirere af...

Der er masser af steder hvor du har mulighed for at kommentere nyheder og artikler med links til din egen side. Gør det! De er lavet til det samme og du hjælper med at holde artiklen aktuel.

Og sådan kunne man blive ved...

Musik til firmafesten, julefrokosten eller din privatfest? Hent gratis tilbud fra musikerne på bandlist.dk

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 12:38

Hej Mikkel,

Det her er mine egne gætterier, men jeg tror nu ikke det er helt forkert. Det er relevant at smide et link til en mekaniker, på de sider som har relevans til mekanikere / auto. Så hvis din veninde fra hesteforummet laver et indlæg, hvor hun søger en til at smørre sin undervogn, så har du en en side som handler om mekanikere / auto.

Værdien ville dog være større hvis det var et mekaniker forum, da selve indlægget nu vil have en række relevante indgående links fra alle de andre (releavnte) sider på mekaniker forummet. Håber du kan se pointen :-).

Men begge steder er værd at tage med!

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 12:43

Hej Mr. Guffe..

Ja jeg vil også sprede så meget som muligt...

Men det var mere spørgsmålet om jeg var mere attraktiv hos mekanikersforum med en reservedels side.

Men jo skal spredes i øst og vest

Mikkel

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)