Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Köb af Laptop i KBH omraadet

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 10. Oct 05
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Ville lige höre om nogen af Jer kan anbefale et sted, hvor man kan köbe en god laptop til fair priser, og hvor betjeningen frem for alt er 100% i orden?
 
Jeg skal bruge en laptop, levering i Danmark ( senest den 24 oktober, da jeg skal have den med tilbage til Spanien).
 
Har forsögt online hos Dell.com ( som jeg antager er de bedste paa markedet??) men det frekommer mig noget dyrt. Deres leveringstid er ogsaa lidt for lang.
 
Jeg maa indrömme, at jeg ikke er god til Ram og Rom og processorer , saa mine primaere önsker er officepakken ( der inkluderer word, excel, powerpoint og frontapage), antivrus, wireless, og at computeren er stärk nok til at köre film, stream, musik og internet hurtigt og uden problemer.   
 
mvh Jens 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjaaa..det kommer jo lidt an på hvad man skal bruge den til...

Jeg skal snart til at have en rigtig udvikler-bærbar...med alt hvad den kan trække af ram og lign...og den må helst ikke veje mere end min mobiltlf.
Jeg fandt at Asus, kunne dække mine behov bedst.
 
Hvis du skal have en lille og handy bærbar, kommer du ikke uden om Toshiba Protege R100 på 1,09kg...
 
Jeg har kun gode erfaringer med Asus, Dell, IBM, HP og Toshiba, og kun dårlige erfaring med Acer.
 
Jeg kan ikke henvise til nogen bestemt forhandler, men www.edbpriser.dk er altid god :-)

Alt om både i Danmark

Tilmeldt 12. Sep 05
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Dell har kvartals afslutning i disse dage (Vi er forskudt 1 måned ifht kalenderår)
 
Dvs at der er gode tilbud online! Du finder nok ikke noget i en ordentlig kvalitet til bedre priser...
 
Leveringen kan dog være et issue - ikke sikkert levering kan nåes indenfor din deadline!
 
Huus
 
Kan du ikke finde noget der lige matcher dine behov, så stik mig en mail på rasmus_huus@dell.com og så vil jeg forsøge at hjælpe dig (læs: sende dig videre til mine sælgere) med den rette konfig til den rette pris...
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan også varmt anbefale Asus som D-Fens er inde på, og samtidig kan du ofte få en Asus billigst fordi de sælger nogle af deres modeller som OEM udgaver så det er en asus pakket ind i et andet navn.

Acer synes jeg også jeg har set meget bøvl med men har nu også oplevet nogle HP laptops af en mindre heldig kvalitet, så jeg ville pege på Asus/IBM tror jeg. Dell/Toshiba kender jeg ikke rigtigt noget til, har kun arbejdet med nogle gamle Toshiba modeller og de siger jo nok intet om Toshiba i dag :)

Et helt andet alternativ kunne være danske Zepto, kender dog nogen der har maskiner der fra og har opleveret utroligt lange reparationstider =(
Tilmeldt 10. Oct 05
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg har vaeret igennem til Dell i dag, og den flinke mand gav mig ogsaa et temmelig godt tilbud tror jeg, men jeg vil jo gerne vaere sikker paa, at der ikke er andet paa markedet som er bedre , og maaske endda billigere.

Ville have haft en Dell D610, men de godt 18.000 forekom mig at vaere mere end mit budget kunne traekke. Jeg har nu i stedet faet et tilbud paa en D510, med en anden type processor ( Celeron), men jeg kan ikke forholde mig til om det er en bambus processr. Tror du 510''eren opfylder mine ovenstaaende krav? Saavidt jeg forstaar, kan det af og til ogsaa lade sig goere, at faa computeren sendt direkte fra Dells rodcktions faciliteter ( Dublin) til Spanien, uden at skulle betale de 1700 kroner ekstra i luftfragt? 
 
Hvis jeg faar problemer med en Dell computer koebt i Danmark, er der saa hjaelp at hente hos Dell i Spanien?
 
 
 
 
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan med garanti sige, at du finder ikke noget som er bedre end Dell, og slet ikke til prisen.

Jeg har anbefalet Dell utallige af gange, formidlet utallige ordrer, det sniger sig op på over 100 computere, og der har yderst sjældent været problemer. Og når der har, leverer de perfekt service, via en ON-SITE 3 års serviceaftale. Dvs. at de kommer ud til dig, næste arbejdsdag, og laver computeren. Når du ringer, finder de frem til hvilke dele der skal skiftes, eller om computeren skal helt erstattes. Så bliver delene sendt fra Holland til Danmark, så serviceteknikeren har dem næste morgen - og han kører så ud til dig og skifter delene, og sørger for at computeren virker når han kører. Det skal lige siges, at denne service dækker hele landet - så selvom du har bestilt den til en adresse i KBH. kan du uden problemer få den lavet i Aalborg om en måned, eller et år.
 
Du kan faktisk også købe dig til en international serviceaftale, som dækker når du er udenlands.
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

  Jens, Prøv at tage et kig på laptops.dk - de har nogle ret gode priser indimellem. Jeg har ihvertfald købt en IBM TænkePlade hos dem til en pris der ligger under vores tidligere leverandørs kostpris...

 
/Jesper
www.MediaMouse.dk      jesper snabelA mediamouse.dk
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har en HP nx7010 business notebook (vistnok lige udgået) som jeg er MEGET tilfreds med. Jeg vil sandsynligvis også købe HP næste gang jeg skal have ny laptop.
 
Jeg var tæt på at købe en af de billigste IBM, men de er ikke helt af den kvalitet man normalt kender IBM for. Så skal det være en IBM bør du vælge en af de lidt større, som stadig er fede laptops af høj kvalitet.
 
Jeg har tidligere haft Dell, hvilket jeg også var tilfreds med, og jeg kan kun anbefale at du køber Latitude eller Precision. Inspiron er billigere, men de virker også spinkle og skrøbelige ved siden af de to andre modeller. En bærbar lever typisk et hårdt liv, og skal kunne holde til nogle tæsk.
 
/Carsten
Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Ellers, må man foreslå en iBook fra Apple?
Hvis dine præferencer er Officepakken, antivirus og stabilitet, så er sådan én lille, hvid sag ikke et dårligt valg.

(undertegnede macelsker gemmer sig hermed fra angreb fra de agressive PC-brugere) :-)
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har selv en Acer Travelmate 4500 der har kørt upåklageligt siden Januar 05, desværre kan jeg ikke lige huske hvor jeg købte den og faktura er på kontoret.

Ellers har jeg gode erfaringer med IBM, de er bare lidt dyre - Dell bærbare er gode til prisen, men tilbage i 2001 lavede jeg IT arbejde for en størrer dansk virksomhed, vi havde kun Dell og jeg må altså indrømme at der var mange og massive problemer med ca. hvert 5 laptop vi fik ind (men Dell''s service var upåklagelig skal det lige siges).

Et par af mine IT tunge venner sværger til Zepto, dog er jeg ikke så imponeret over det jeg har set - det er nok fordi jeg er vandt til at sidde med en widescreen, men bla sådan noget som placering af CD/DVD drev og porte betyder en hel del og det er noget jeg også ville kigge efter. F.eks. så jeg en laptop model fra Zepto i onsdags med CD/DVD drev placeret i frontens venstre side - jeg skulle kun lige vise en noget på nettet, det tog 3 minutter og i løbet af den tid havde jeg skubbet drevet ud to gange... og det var naturligvis ikke med vilje ;)

Mht til forhandler så er mit bud også www.edbpriser.dk

Noget helt andet, er det ikke billigere at købe såden en fætter i Spanien? Man må kunne få den med engelsk tastaturlayout og hvis man er ligeglad med æøå er det vel fint nok.
Side 1 ud af 3 (29 indlæg)