Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjek vores nye handelsportal DELUXEBAZAR.DK

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Så blev vores nye handels portal www.DeluxeBazar.dk færdig

DeluxeBazar er Danmarks eneste segmenteret online-bazar med fokus på køb,
salg og bytte af luksusvarer. Vi vurderer og godkender alle annoncer, som bliver oprettet på DeluxeBazar.dk, så du som bruger for så vidt muligt bliver sparet for annoncer med kopivarer og dårlige replicaer.

DeluxeBazar fungerer som kontaktformidler mellem private købere og sælgere, og der er rigtig mange kategorier at vælge i mellem. Hovedparten af varerne er second-hand luksusvarer, men mange private og virksomheder, sælger også nye og ubrugte mærkevarer.

DeluxeBazars målgruppe er primært mænd og kvinder i det købestærke segment
i alderen 18-40 år med hang til luksus. Vores brugere er typisk resursestærke og målrettede, så salgsmulighederne er store, og vi får masser af nye brugere hver dag.

Besøg siden og deltag i konkurrencen om en tur bag rattet i en fuldbolds Ferrari!

Vi tager gerne imod ris og ros.

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 169
Fra  WhiteAway.com hvidevarer Skrevet kl. 11:52

Utrolig flot side!

Jeg følte mig velkommen fra første sekund. Men der gik desværre lidt tid før jeg endeligt fandt ud af, hvad siden kunne tilbyde.

Men en utrolig sammenhængene side.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:15

Enig. Rigtig flot side.

Håber på en tur i den Ferrari (:

Mvh

Mark 

Kørekort pris

Tilmeldt 24. Oct 07
Skrevet kl. 13:31

Tak Ina.

Har du nogle forslag til hvad der skal til for at gøre det mere tydeligt?

Bruger venlighed er meget vigtig for os, så vi vil meget genre have feedback.

Også fra andre.

På forhånd tak.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 13:37

Rigtig flot side.. :)

Vil ønske jer held og lykke i fremtiden ;)

Blackface.dk -> Billig blackmask

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:07

Rigtig flot side, må jeg sige, er imponeret.

Skal man være logget ind for at søge, for jeg syntes at uanset hvad jeg søgte på, så kunne jeg ikke få noget resultat? Men det er måske bare mig. :)

Ellers super lækker og eksklusiv, som jeg regner med at I går efter.

Held og lykke med siden

Tilmeldt 24. Oct 07
Skrevet kl. 14:30

Tak Anna.

Nej, man skal ikke være logget ind. Men det kan skyldes at sitet lige er blevet onlinet så der er ikke så mange annonce på sitet endnu. Men det kommer der.

Søger du f.eks. på Arne Jacobsen får du et resultat Smile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:31

Udmærket design Smile

ingen kalder en titlen velkommen lav en sælgende titlen til google jeg mener denne her <title>DeluxeBazar - Velkommen til en verden af luksus</title>

intet tekst forsiden det meste tekst er skrevet i billedet skriv lidt almindelig HTLM tekst på side derved lettere at finde din siden på google da bedre kan lide almindelige HTM tekst.

Tekst der mangler

En FAQ side eller spørgsmål svar side mangels til de meste almindelig spørgsmål

en side om jer jeres firma

kontakt siden ville jeg lave en kontaktformular ,derved lettere at kontakte jer også dem som sider på biblioteker mv.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:45

Super fed side!

Rigtig godt koncept!

Dog, når jeg skal trykke næste side, så kan jeg ikke se tallet pga farven? Men det kan godt være noget med mit safari?

- Held og lykke fremover!

Med venlig hilsen:
Søren Højby Skriver 

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 19:58

Her er lidt input fra mine umiddelbare tanker.

Rigtig flot side med super lækker farvesammensætning. Mit førstehåndsindtryk var, at der er tale om en professionel side - det vækker tillid.

Jeg kan rigtig godt lide det smalle og stilfulde banner øverst. Det optager ikke ret meget plads, og teksturen giver med det samme indtryk af læder-varer = luksus.

Der gik også et stykke tid, før jeg fandt ud af, hvad den egentlig handler om. Den slags koster rigtig rigtig mange besøgende. Man bør i løbet af de første 2-3 sekunder have en klar ide om, hvad siden tilbyder. Jeg troede faktisk, at det var en web-shop. Jeg ville nok i første omgang rette teksten under logoet i banneret, så den beskriver sidens funktion med en enkelt linje.

Det er en rigtig god ide, hvis I udelukkende kan bruge flotte professionelle produkt/reklame-billeder på forsiden. Det signalerer kvalitet - fremfor at vise brugernes egne (elendige Big Smile) billeder på forsiden. Når I bruger ordet Luxus skal det også afspejles på forsiden i form af gode billeder.

Jeg fik i øvrigt en fejlmeddelelse, da jeg klikkede på Fritz-Hansen annoncen på forsiden.

Rigtig meget held og lykke med projektet.

Med venlig hilsen

Carsten

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)