Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjek vores nye handelsportal DELUXEBAZAR.DK

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes ikke jeg kan se nogle steder hvad det koster..?  Jeg ville blive godt gal i skralden hvis jeg brugte tid på at oprette mig for at finde ud af at I tager 25% i salgsgebyr og lign.

Jeg blev lidt træt af de uendelige mange mærker og kategorier jeg skulle kigge igennem..

xxx

Fra Hellerup
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 188
Fra  Eva Gøttrup Skrevet kl. 21:53

Flot og professionelt site og god idé. Håber I får succes med det. Jeg mangler også lige en beskrivelse eller punchline af hvad man kan på sitet. Rigtig flot grafisk løsning, en lille petitesse grafisk ting er at jeg får lyst til at højrestille logoet, så det flugter med kanten af den nederste del af sitet.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:08

37c:

Hej Alle,

Så blev vores nye handels portal www.DeluxeBazar.dk færdig

DeluxeBazar er Danmarks eneste segmenteret online-bazar med fokus på køb,
salg og bytte af luksusvarer. Vi vurderer og godkender alle annoncer, som bliver oprettet på DeluxeBazar.dk, så du som bruger for så vidt muligt bliver sparet for annoncer med kopivarer og dårlige replicaer.

DeluxeBazar fungerer som kontaktformidler mellem private købere og sælgere, og der er rigtig mange kategorier at vælge i mellem. Hovedparten af varerne er second-hand luksusvarer, men mange private og virksomheder, sælger også nye og ubrugte mærkevarer.

DeluxeBazars målgruppe er primært mænd og kvinder i det købestærke segment
i alderen 18-40 år med hang til luksus. Vores brugere er typisk resursestærke og målrettede, så salgsmulighederne er store, og vi får masser af nye brugere hver dag.

Besøg siden og deltag i konkurrencen om en tur bag rattet i en fuldbolds Ferrari!

Vi tager gerne imod ris og ros.

Det eneste ord, som går igen er luksus, luksus, luksus og luksus...Og det er også fint nok!

Men så er det en lidt fesen fornemmelse, når mærker som G-Star, Diesel, Cheap Monday, Nike mm er med... Det er vel ik lige det, som man forbinder med luksus...

Dernæst er der et par mærker, som I skal have kigget igennem... Gucci er nævnt 4 gange på listen... Nike 2 gange osv...

Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 09:21

Hej alle,

tak for jeres feedback, ros og positive kommentarer.

Dejligt med nogle kristiske øjne én gang i mellem : )

Fra København
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:29

Hvorfor har i måtte lukke den igen?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)