Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WeSecureIT - Andre med problemer?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 07:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ove Andersen,

Også i dit tilfælde må jeg korrigere de faktuelt forkerte ting i dit indlæg.

De klik du får i en trafikkampagne kommer fra en forbruger der på søgemaskinerne har søgt på noget der har med det søgeords univers vi udarbejdede i samarbejde med dig – ikke alle mulige skidtklik.

Når der står <No Referrer> ved et klik i vores statistik betyder det IKKE at klikket kommer fra udlandet – blot at der med dette klik ikke blev afleveret information fra søgningen om hvilken søgemaskine eller hvilket ord der leverede søgningen.

Sitemap leverer mange gode søgninger, da der er rigtig mange gode søgeord i en Sitemap. I statistikken har de samme status som <No Referrer> søgningerne, og burde måske fremstå sådan for ikke at skabe forvirring.

Hvis vi bare købte en bunke ligegyldige klik og sendte til vore kunder var dette indlæg aldrig opstået. Martin var jo ked af, at han IKKE havde fået NOK trafik, hurtigt nok – og som du selv så rigtigt skriver kan man andre steder købe store mængder ligegyldige klik til ingen penge.

Men det korte af det lange er jo at du fik alle de bestilte klik til tiden, men TROEDE at du havde købt Organisk Søgemaskineoptimering, og skrev til mig da kampagnedomænet var blevet indekseret i søgemaskinerne, at du havde konstateret at klikkene kom fra et andet domæne end dit eget, og gerne så at vi rettede kampagnedomænet til dit eget domænenavn.

Det kan sidestilles med at du havde bedt en maler om at male din facade, og da huset står færdigmalet siger du til ham at du gerne vil have at han tager malingen af huset, putter det tilbage i malerbøtterne og pudser det i stedet.

Så vil en række opmærksomme debattører (konkurrenter/kolleger) fra min branche sikkert bidrage med at vi ikke informerer nok om hvad det er vi sælger.

Dertil vil jeg komme dem i forkøbet og sige at uanset hvor dygtige og informative mine sælgere er, kan vi jo ikke uddanne køberne – det kræver en smule forudsætninger eller at man spørger når der er noget man ikke forstår, at få den rigtige vare – uanset hvad man køber.

Som sådan kan det redde båder sælger og leverandør for mange problemer hvis man som køber (som det også er blevet nævnt her i tråden) spørger sælgeren grundigt hvis der er noget man er i tvivl om, og læser sin kontrakt grundigt før underskrift – hvilket tydeligvis ikke er tilfældet med dig, for så havde du ikke undret dig over at 1) trafikken blev leveret fra et andet domæne end dit eget, 2) at teksten anvendt til kampagnen kom fra dit eget site og 3) at vi sælger trafikken videre når kampagnen er slut – DET STÅR ALT SAMMEN I DEN AFTALE DU HAR SKREVET UNDER PÅ.

Men jeg må give dig ret – det lyder meget kompromitterende når det bliver bragt i uddrag.

Fra københavn
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:51

jeg vil ikke betale mere, fordi jeg ikke får den aftalte vare.

har ikke underskrevet noget rent fysisk.

har dog betalt 2 fakturaer.

Hvad kan de gøre?

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 12:59

Har du bekræftet via mail, at I har en aftale? Fordi så er aftalen stadig gældende... Så kan de smide dig til inkasso og videre til fogeden, hvis der løses noget via inkasso

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 13:27

Har du opfyldt din del af aftalen, og de ikke har leveret varen som aftalt, så gør skriftlig indsigelse per anbefalet brev. Har du en god sag fremfører du så denne i fogedretten og får medhold.

Mvh Jesper 

PS. Om du har underskrevet eller ej er sagen uvedkommende. Når du skriver at de ikke har leveret "den aftalte vare" har du ihvertfald overfor os bekræftet at der foreligger en aftale. Mundtlige aftaler er lige så bindende som skriflige.

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)