Hej Vi er nogle stykker, som har indgået en aftale med WeSecureIT. Hvis der er andre herinde som står i samme situation, kunne det være en interessant debat. Der er altid flere sider af samme sag, og der er altid forskellige oplevelser med samme produkt. Indenfor SEO & SEM, har vi efterhånden alle hørt om hvor svært det kan være at gennemskue markedet. Jeg er af den overbevisning at jeg blev top-placeringer, hvilket ingen kan love. P.t. mere end 5 måneder efter kampagnen skulle have leveret mig 6000 besøgende, må jeg skuffende se, at statistikken viser knap 2400... |
WeSecureIT - Andre med problemer?
|
Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense
Jeg ved jo ikke hvad de har lovetc dig, men jeg ved med 100% sikkerhed at INGEN kan love topplaceringer - udover søgemaskinerne selv, og de gør det ikke. Hvis du faktisk er blevet lovet topplaceringer så er det efter min bedste overbevisning bedrageri og skulle det blive nødvendigt vidner jeg gerne på dette! Noget andet er så, og her ved jeg jo igen ikke hvad i faktisk ER blevet lovet, at man godt kan udstede en "betalingsgaranti" der knytter sig til placeringer (omend jeg personligt synes det er en forbandet dum måde at benchmarke og afregne en kampagne). Hvis en bestemt placering opnås betales der - ellers ikke. Denne form for garanti er i princippet ikke bedragerisk. Problemet er så blot at bevise en ranking. Dette er i praksis umuligt at gøre 100% objektivt, og det er bl.a. derfor jeg ikke bryder mig om denne model - hvis det altså er den i er blevet tilbudt. |
|
|
Hej |
Helt i orden Henrik... Men hvordan kan det være at det tager så lang tid, at levere det antal? Det var virkelig det som gjorde mig utryg ved aftalen, og jeg ville ikke risikere at betale for noget jeg ikke får leveret.... |
Hej Martin, Det kan der være 1000vis af grunde til - søgemaskinernes veje er uransagelige (endnu en årsag til at vi IKKE sælger placeringer). Vi har mellem 500 og 1000 aktive kunder - og de får alle forskellige resultater af det vi udfører for dem - uden at jeg kan forklare hver enkelt kundes resultater. Jeg kan påvirke resultaterne af den løsning jeg har solgt dig, ved at etablere en kampagne mere til dig, og ad den vej opnå en hurtigere leverance. Ikke dermed sagt at den nye kampagne leverer hurtigere end den første (hvis vi har opnået det egentlige potentiale der findes på søgemaskinerne til dig - på baggrund af de søgeord vi sammen har valgt) - men så er der 2 generatorer af besøgende - i stedet for 1. Dette tilbud står stadig ved magt - med samme betingelser som oprindeligt oplyst - det forudsætter at du viser både evne og vilje til betaling. Det korte af det lange er, at vi har haft en masse omkostninger på at etablere dette stykke arbejde til dig - men ingen indtægter. Hvis vi skal arbejde mere på den sag kræver det at vi kan se at der kommer penge ind - vi arbejder ikke gratis. I øvrigt er dette min sidste kommentar til denne sag her på amino. Hvis du ønsker en løsning har jeg beskrevet hvordan her ovenfor, du har alle mine kontaktinformationer. |
Jeg synes hele denne "sag" meget godt understreger de problemer med garantier, som jeg skrev om i min blog i forgårs. Jeg forstår godt kundernes forvirring. Det som Henrik Bang skriver her i debatten virker meget fornuftigt og afballanceret, men hvad siger sælgerne i telefonen og hvordan reklameres der med yderlserne? |