Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WeSecureIT - Andre med problemer?

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Vi er nogle stykker, som har indgået en aftale med WeSecureIT.

Hvis der er andre herinde som står i samme situation, kunne det være en interessant debat. Der er altid flere sider af samme sag, og der er altid forskellige oplevelser med samme produkt. Indenfor SEO & SEM, har vi efterhånden alle hørt om hvor svært det kan være at gennemskue markedet.

Jeg er af den overbevisning at jeg blev top-placeringer, hvilket ingen kan love. P.t. mere end 5 måneder efter kampagnen skulle have leveret mig 6000 besøgende, må jeg skuffende se, at statistikken viser knap 2400...

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 11:54
Søg efter "WeSecureIT" her på Amino, så vil du nok finde et par stykker :) Det er ikke længe siden, at der blev delt smæk ud til dem her på sitet.

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:56
> De lover top-placeringer

Jeg ved jo ikke hvad de har lovetc dig, men jeg ved med 100% sikkerhed at INGEN kan love topplaceringer - udover søgemaskinerne selv, og de gør det ikke. Hvis du faktisk er blevet lovet topplaceringer så er det efter min bedste overbevisning bedrageri og skulle det blive nødvendigt vidner jeg gerne på dette!

Noget andet er så, og her ved jeg jo igen ikke hvad i faktisk ER blevet lovet, at man godt kan udstede en "betalingsgaranti" der knytter sig til placeringer (omend jeg personligt synes det er en forbandet dum måde at benchmarke og afregne en kampagne). Hvis en bestemt placering opnås betales der - ellers ikke. Denne form for garanti er i princippet ikke bedragerisk. Problemet er så blot at bevise en ranking. Dette er i praksis umuligt at gøre 100% objektivt, og det er bl.a. derfor jeg ikke bryder mig om denne model - hvis det altså er den i er blevet tilbudt.
Tilmeldt 4. Oct 05
Skrevet kl. 12:11

EDIT: Slettet, da der var mangel på fakta.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:24
Martin, først siger du at du er blevet lovet topplaceringer - nu siger du at det drejer sig om et antal besøgende. Du bliver altså nødt til at læse din kontrakt og forholde dig til det der faktisk er indgået aftale om. Det virker ikke helt troværdigt det her ...
Tilmeldt 4. Oct 05
Skrevet kl. 12:34
Dato: 23-11-2006 12:10:57 Forfatter: MartinHN
Hej Mikkel

Jeg har lige snakket i telefon med én, som på et tidspunkt også var her på Amino. Han blev ringet op af en sælger, og blev lovet top-placeringer på Google, x antal unikke besøgende pr. måned. Der blev endda sagt, at de besøgende ikke var tilfældige besøgende - det var folk med et købsbehov indenfor hans område.

Jeg skrev lige før: blev lovet top-placeringer.

Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:13

Hej Martin Høst Normark og alle I andre debattører på dette udmærkede forum.

Jeg kan godt acceptere kritik, både af min person og min forretning, når den er berettiget vel at mærke.
Men jeg kan ikke have tilsnigelser, insinuationer, løgn eller injurier siddende på hverken mig eller min virksomhed.

Derfor tager jeg til genmæle i denne diskussion.

Vi driver en sober forretning i et uigennemsigtigt marked.

Vi arbejder med et meget tydeligt og klart kommunikerende salgsmateriale der i skarpe vendinger informerer om hvad det er vi ønsker at sælge.

Vi har en let læselig 2 siders kontrakt skrevet på godt dansk – ikke til at misforstå.

Vi har nogle rigtig gode produkter indenfor dette område, så vi behøver ikke at lyve om det vi sælger.

Et af vore produkter er søgemaskinetrafik (det du købte af os Martin).

Det er svært at spå om hvor mange klik det arbejde vi udfører, kan generere om måneden. Netop derfor udsteder vi en performancegaranti der sikrer dig som kunde at du som minimum får 6.000 klik for dine penge – også om det så skal tage os 50 år at levere.
Og det står vi ved. 

Det kan du også få bekræftet fra nogle af de af vore kunder hvor vi har været lang tid om at levere hele kontrakten.

I visse tilfælde kan det tage længere tid end beregnet, men VI HOLDER VORES DEL AF AFTALEN.

Det fremgår jo også med al ønsket tydelighed af de mails du har sendt til vores firma, at du godt er klar over at det er et antal klik du har købt – ikke topplaceringer (vi sælger overhovedet ikke topplaceringer – da INGEN – som Mikkel De Mib så rigtigt anfører – kan sælge sådanne placeringer – medmindre de selv ejer søgemaskinen), så lad være med at sværte os til med det vrøvl. Det er hverken vi eller du tjent med.

Hvis vi ellers bliver betalt for vores arbejde, strækker vi os rigtigt langt, for at få leveret så hurtigt som muligt.
Ligesom i dit tilfælde, Martin, hvor du fik at vide at vi ville sætte yderligere 1 kampagne i værk for dig, uden beregning – så der var 2 kampagner der leverede trafikken til dig – under forudsætning naturligvis at du betalte dine regninger.

Det valgte du så at undlade.

Derfor sendte vi fordringen til incasso.

Som vi alle ved er der flere sider af en sag, og nu har I 2 sider af denne sag.
Jeg vil opfordre enhver der måtte have spørgsmål til dette indlæg, min forretning, eller vore produkter om at henvende sig til mig i stedet for at løbe med en halv vind på et forum som dette.

Vi kan levere dig både informationsmateriale, kontrakter til gennemlæsning og referencer fra en række store og mindre virksomheder der har haft en god oplevelse med vore produkter.

Jeg vil ønske jer en fortsat god diskussion, men minde om at der er grænser for hvad man kan tillade sig – selv i et online forum.

Med venlig hilsen

Henrik Bang

Direktør og ejer
Wesecureit ApS

Tilmeldt 4. Oct 05
Skrevet kl. 23:12
Helt i orden Henrik...

Men hvordan kan det være at det tager så lang tid, at levere det antal?

Det var virkelig det som gjorde mig utryg ved aftalen, og jeg ville ikke risikere at betale for noget jeg ikke får leveret....

Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:56

Hej Martin,

Det kan der være 1000vis af grunde til - søgemaskinernes veje er uransagelige (endnu en årsag til at vi IKKE sælger placeringer).

Vi har mellem 500 og 1000 aktive kunder - og de får alle forskellige resultater af det vi udfører for dem - uden at jeg kan forklare hver enkelt kundes resultater.

Jeg kan påvirke resultaterne af den løsning jeg har solgt dig, ved at etablere en kampagne mere til dig, og ad den vej opnå en hurtigere leverance. Ikke dermed sagt at den nye kampagne leverer hurtigere end den første (hvis vi har opnået det egentlige potentiale der findes på søgemaskinerne til dig - på baggrund af de søgeord vi sammen har valgt) - men så er der 2 generatorer af besøgende - i stedet for 1.

Dette tilbud står stadig ved magt - med samme betingelser som oprindeligt oplyst - det forudsætter at du viser både evne og vilje til betaling.

Det korte af det lange er, at vi har haft en masse omkostninger på at etablere dette stykke arbejde til dig - men ingen indtægter. Hvis vi skal arbejde mere på den sag kræver det at vi kan se at der kommer penge ind - vi arbejder ikke gratis.

I øvrigt er dette min sidste kommentar til denne sag her på amino. Hvis du ønsker en løsning har jeg beskrevet hvordan her ovenfor, du har alle mine kontaktinformationer.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:34

Jeg synes hele denne "sag" meget godt understreger de problemer med garantier, som jeg skrev om i min blog i forgårs. Jeg forstår godt kundernes forvirring. Det som Henrik Bang skriver her i debatten virker meget fornuftigt og afballanceret, men hvad siger sælgerne i telefonen og hvordan reklameres der med yderlserne?

På websitet står der:
Performancegaranti
Vi ved hvad vi kan, og det tør vi godt skrive under på. Derfor garanterer vi som minimum at du får 1000 unikke besøgende om måneden - i hele aftalens løbetid.

Som jeg beskrev i min blogindlæg om garantier, er det netop sådanne tvetydigheder, som forvirer kunderne. Jeg må derfor sige, at den "uigennemsigtighed" som Henrik Bang skriver om der er i markedet, i høj grad er selvforskyldt. Hvis man ikke selv er meget klar og utvetydig i det man siger, skriver og gør, så er det jo ikke underligt at folk bliver forvirret.

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)