Jeg er 110% NWA mand. Men dem som jeg har fået igang med Xocai inden jeg hørte om NWA vil jeg ikke lade i stikken. JEg gav dem mit ord på at jeg vil hjælpe dem så meget jeg kan, og det har jeg i sinde at holde. Men der kommer en dag hvor de kan selv. Så jeg har Valgt.
Det er netop det som er fedt ved NWA. Vi er så forskellige og stadig under samme tag med det samme mål. Det kan være du tænder på Jeans og synes det er en fed produktlinie, og jeg synes Aloe Vera er det bedste i verdenen. Men NWA har det hele og vi arbejder ud fra samme bonus koncept om vi vælger de ene eller det andet. Og så kan vi altid bygge mere på hvis jeg nu bliver tændt på jeans senere hen så tager jeg da bare det med. Nu snakker jeg jo om en networkers synspunkt. Er man LR, FLP, Trenzetter, Clamal, ACN, m.m. forhandler har man nu samlet alle varegrupper under et tag. Man skal ikke vælge mere... Man kan tage alle produkter med. Og så er det med samme bonus koncept på alle produkterne.
Mener du at du har tegnet en position eller at du bare har signet dig op i tråden for at få information??
Ja det er godt at følge med hvad der sker i udviklingen
Enig enig og enig. At drage en konklusion omkring en virksomhed/NM uden at vide hvad det egenligt handler om er en meget snæversynet tankegang. Men det kan være man har en kammerat som ikke tjente noget på den enkelte virksomhed og han brugte 10.000 kr på produkter. Så går han rundt og siger at "Firma A" bare er noget !"#¤%& og at NM stinker. Og hvem kan bebrejde ham. Personen som har fortalt ham om muligheden har ikke været kompetent til at forklare det ordentligt.
|
NWA Marketing:Det er netop det som er fedt ved NWA. Vi er så forskellige og stadig under samme tag med det samme mål. Det kan være du tænder på Jeans og synes det er en fed produktlinie, og jeg synes Aloe Vera er det bedste i verdenen. Men NWA har det hele og vi arbejder ud fra samme bonus koncept om vi vælger de ene eller det andet. Og så kan vi altid bygge mere på hvis jeg nu bliver tændt på jeans senere hen så tager jeg da bare det med. Nu snakker jeg jo om en networkers synspunkt. Er man LR, FLP, Trenzetter, Clamal, ACN, m.m. forhandler har man nu samlet alle varegrupper under et tag. Man skal ikke vælge mere... Man kan tage alle produkter med. Og så er det med samme bonus koncept på alle produkterne.
Mener du at du har tegnet en position eller at du bare har signet dig op i tråden for at få information??
I mit tilfælde er det pt. for at få information, men jeg vil da ikke udelukke en position. Der er bare intet at det der pt. er kommet frem der har tændt mig synderligt. Det at der er så stor spredning er ikke noget som behøver at være fantastisk, og det er stadig ikke til at vide om det blot er kvantitet. Men igen, i mit tilfælde handler det om at få informationen og derefter træffe beslutningen - det modsatte er jo set et hav af gange fra alle der udtaler sig uden at få præsenteret muligheden/konceptet.
Jeg er dog overbevist om at du har mulighed for at få flere mænd med i forretningen uden at de skal have den helt store NM præsentation, forstået på den måde at mange mænd har en afvisende attitude overfor creme og parfume (det er da kvindeting, og jeg kan ikke lige se mig selv som sælger af den slags... har man jo læst sig til flere gange herinde). Prøv evt. at hive fat i Jahuu herinde, ham har jeg haft en snak om Nu Skin med, måske dette kunne være den rette NM hylde for ham.
NWA Marketing:Enig enig og enig. At drage en konklusion omkring en virksomhed/NM uden at vide hvad det egenligt handler om er en meget snæversynet tankegang. Men det kan være man har en kammerat som ikke tjente noget på den enkelte virksomhed og han brugte 10.000 kr på produkter. Så går han rundt og siger at "Firma A" bare er noget !"#¤%& og at NM stinker. Og hvem kan bebrejde ham. Personen som har fortalt ham om muligheden har ikke været kompetent til at forklare det ordentligt.
Hende jeg talte med igår fra andet NM firma havde tydeligvis ikke gjort sit benarbejde i forbindelse med viden om mit, men valgte klart at lytte til hendes upline, i stedet for at lufte sin egen mening. Det var tydeligt at det ikke var en veninde eller andet der havde været i firmaet og brugt x antal kroner. Men det var i bund og grund et hæsligt møde under falske forudsætninger (blev inviteret til et foredrag, som viste sig at være a la Gintbergs tale til nationen...)