Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt Network Marketing Firma

Side 5 ud af 6 (52 indlæg)
Fra Østbirk
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Lybek:

Jeg kan godt se det er forvirrende Big Smile

Men efter at have sat mig ind i de ting omkring NWA og hvilke større muligheder der er i dette nye firma kan jeg meget hurtigt se at dette er 110% en bedre mulighed for alle, og jeg kan bedre sprede mig ud.

Men i Xocai er jeg kommet så langt med udlandet at jeg ikke kan stoppe det. Jeg laver dog ikke mere i firmaet end at hjælpe de folk som allerede er sat igang. Som mange andre networkere leder man efter det firma som tiltaler en mest, og jeg tror netop jeg har fundet mit. Hvordan jeg vuderer firmaet kan du se i min første tråd.

Håber det var svar på spørgsmålet.

Hvad er det for noget med hende mette?? Jeg ser ikke så meget TV Embarrassed

Martin Slot:

Det er nu ikke fordi det er forvirrende, men du foreslår noget som du ikke selv vælger (endnu). Det er lidt at anbefale noget man ikke selv bruger.

Jeg er 110% NWA mand. Men dem som jeg har fået igang med Xocai inden jeg hørte om NWA vil jeg ikke lade i stikken. JEg gav dem mit ord på at jeg vil hjælpe dem så meget jeg kan, og det har jeg i sinde at holde. Men der kommer en dag hvor de kan selv. Så jeg har Valgt.

Martin Slot:
Jeg kan selvfølgelig ikke udtale mig om NWA udfra den info der er kommet frem indtil videre, og selv med mere viden ville jeg holde mig fra at udtale mig på andre's vegne, for det er muligt at man selv syntes muligheden er helt fantastisk,  men mennesker er jo heldigvis så forskellige

Det er netop det som er fedt ved NWA. Vi er så forskellige og stadig under samme tag med det samme mål. Det kan være du tænder på Jeans og synes det er en fed produktlinie, og jeg synes Aloe Vera er det bedste i verdenen. Men NWA har det hele og vi arbejder ud fra samme bonus koncept om vi vælger de ene eller det andet. Og så kan vi altid bygge mere på hvis jeg nu bliver tændt på jeans senere hen så tager jeg da bare det med. Nu snakker jeg jo om en networkers synspunkt. Er man LR, FLP, Trenzetter, Clamal, ACN, m.m. forhandler har man nu samlet alle varegrupper under et tag. Man skal ikke vælge mere... Man kan tage alle produkter med. Og så er det med samme bonus koncept på alle produkterne.

Martin Slot:
Jeg har dog signet mig på for at få mere viden, for med det der har været indtil videre overvejer jeg ikke et skifte,

Mener du at du har tegnet en position eller at du bare har signet dig op i tråden for at få information??

Martin Slot:
men jeg syntes det er meget vigtigt at "følge med"

Ja det er godt at følge med hvad der sker i udviklingen

Martin Slot:
for der er hamrende irriterende når en NM'er udtaler sig om andre NM firmaer uden at have fået en præsentation af det (ikke med henvisning til dig).

Enig enig og enig. At drage en konklusion omkring en virksomhed/NM uden at vide hvad det egenligt handler om er en meget snæversynet tankegang. Men det kan være man har en kammerat som ikke tjente noget på den enkelte virksomhed og han brugte 10.000 kr på produkter. Så går han rundt og siger at "Firma A" bare er noget !"#¤%& og at NM stinker. Og hvem kan bebrejde ham. Personen som har fortalt ham om muligheden har ikke været kompetent til at forklare det ordentligt.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 11:40

NWA Marketing:

Det er netop det som er fedt ved NWA. Vi er så forskellige og stadig under samme tag med det samme mål. Det kan være du tænder på Jeans og synes det er en fed produktlinie, og jeg synes Aloe Vera er det bedste i verdenen. Men NWA har det hele og vi arbejder ud fra samme bonus koncept om vi vælger de ene eller det andet. Og så kan vi altid bygge mere på hvis jeg nu bliver tændt på jeans senere hen så tager jeg da bare det med. Nu snakker jeg jo om en networkers synspunkt. Er man LR, FLP, Trenzetter, Clamal, ACN, m.m. forhandler har man nu samlet alle varegrupper under et tag. Man skal ikke vælge mere... Man kan tage alle produkter med. Og så er det med samme bonus koncept på alle produkterne.

Mener du at du har tegnet en position eller at du bare har signet dig op i tråden for at få information??

I mit tilfælde er det pt. for at få information, men jeg vil da ikke udelukke en position. Der er bare intet at det der pt. er kommet frem der har tændt mig synderligt. Det at der er så stor spredning er ikke noget som behøver at være fantastisk, og det er stadig ikke til at vide om det blot er kvantitet. Men igen, i mit tilfælde handler det om at få informationen og derefter træffe beslutningen - det modsatte er jo set et hav af gange fra alle der udtaler sig uden at få præsenteret muligheden/konceptet.

Jeg er dog overbevist om at du har mulighed for at få flere mænd med i forretningen uden at de skal have den helt store NM præsentation, forstået på den måde at mange mænd har en afvisende attitude overfor creme og parfume (det er da kvindeting, og jeg kan ikke lige se mig selv som sælger af den slags... har man jo læst sig til flere gange herinde). Prøv evt. at hive fat i Jahuu herinde, ham har jeg haft en snak om Nu Skin med, måske dette kunne være den rette NM hylde for ham.

NWA Marketing:

Enig enig og enig. At drage en konklusion omkring en virksomhed/NM uden at vide hvad det egenligt handler om er en meget snæversynet tankegang. Men det kan være man har en kammerat som ikke tjente noget på den enkelte virksomhed og han brugte 10.000 kr på produkter. Så går han rundt og siger at "Firma A" bare er noget !"#¤%& og at NM stinker. Og hvem kan bebrejde ham. Personen som har fortalt ham om muligheden har ikke været kompetent til at forklare det ordentligt.

Hende jeg talte med igår fra andet NM firma havde tydeligvis ikke gjort sit benarbejde i forbindelse med viden om mit, men valgte klart at lytte til hendes upline, i stedet for at lufte sin egen mening. Det var tydeligt at det ikke var en veninde eller andet der havde været i firmaet og brugt x antal kroner. Men det var i bund og grund et hæsligt møde under falske forudsætninger (blev inviteret til et foredrag, som viste sig at være a la Gintbergs tale til nationen...)

Fra Østbirk
Tilmeldt 5. May 10
Skrevet kl. 12:20

Martin Slot:

NWA Marketing:

I mit tilfælde er det pt. for at få information, men jeg vil da ikke udelukke en position. Der er bare intet at det der pt. er kommet frem der har tændt mig synderligt. Det at der er så stor spredning er ikke noget som behøver at være fantastisk, og det er stadig ikke til at vide om det blot er kvantitet. Men igen, i mit tilfælde handler det om at få informationen og derefter træffe beslutningen - det modsatte er jo set et hav af gange fra alle der udtaler sig uden at få præsenteret muligheden/konceptet.

Jeg er dog overbevist om at du har mulighed for at få flere mænd med i forretningen uden at de skal have den helt store NM præsentation, forstået på den måde at mange mænd har en afvisende attitude overfor creme og parfume (det er da kvindeting, og jeg kan ikke lige se mig selv som sælger af den slags... har man jo læst sig til flere gange herinde). Prøv evt. at hive fat i Jahuu herinde, ham har jeg haft en snak om Nu Skin med, måske dette kunne være den rette NM hylde for ham.

NWA Marketing:

Jeg sidder bare og nikker Big Smile Ved ikke helt hvad jeg skal skrive som kommentar. Dog at jeg mener ikke at enhver NWA partner skal tage alle produkterne med ud, men derimod finde det produkt som tiltaler ham/hende og arbejde derudfra. Og uanset hvilket personen vælger vil jeg være der til at hjælpe og bakke op 100%.

Martin Slot:
Hende jeg talte med igår fra andet NM firma havde tydeligvis ikke gjort sit benarbejde i forbindelse med viden om mit, men valgte klart at lytte til hendes upline, i stedet for at lufte sin egen mening. Det var tydeligt at det ikke var en veninde eller andet der havde været i firmaet og brugt x antal kroner. Men det var i bund og grund et hæsligt møde under falske forudsætninger (blev inviteret til et foredrag, som viste sig at være a la Gintbergs tale til nationen...)

hehe lad mig gætte "Martin du skal lige komme hen til xxx adresse. Der er lige noget du skal høre." Og så kommer man til en sal med 100 mennesker og en foredrags holder der kører mercedes og tjener 3 millioner om måneden. Ingen tvivl om at denne tale tiltaler mange. Lidt ligesom "Tænk hvis du vandt" (Lottes motto.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 12:54

Thomas:

Nu forkorter jeg den lige... var ved at blive temmelig lang Cool

Mht. hendes foredrag, så var den lidt speciel, idet hun skulle være kommet til møde hos min kollega, men imellemtiden var startet op i andet selskab. Så hun ringede og aflyste mødet med foredrag som begrundelse og inviterede min kollega med. Han takkede i første omgang nej, men vi blev enige om at tage med alligevel, vel og mærke hvis hun efter sit foredrag ville holde mødet med os.

Og vi havde selvfølgelig gættet at foredrag var noget vrøvl (ikke særlig smart træk). Der var ingen, og hun startede med at rose sig selv for sine evner til at invitere.... Istedet for et foredrag dukkede så en af topfolkene op, og begge havde samme attitude overfor vores firma og det var tydeligt at de ikke havde læst på lektien. Og selv efter jeg sagde at videotelefoni ikke tændte mig, så plaprede hun videre om hvor fantastisk den var.

Men 3 mio om måneden...ja den passede godt på dem. Heldigvis for dem, snakkede de ikke om mercedes og lignende, for begge kørte i ganske uinteressante biler. Ja der er desværre mange der bliver fristet af sådan en salgstale.

Fra Østbirk
Tilmeldt 5. May 10
Skrevet kl. 13:01

Martin Slot:

Thomas:

Nu forkorter jeg den lige... var ved at blive temmelig lang Cool

Mht. hendes foredrag, så var den lidt speciel, idet hun skulle være kommet til møde hos min kollega, men imellemtiden var startet op i andet selskab. Så hun ringede og aflyste mødet med foredrag som begrundelse og inviterede min kollega med. Han takkede i første omgang nej, men vi blev enige om at tage med alligevel, vel og mærke hvis hun efter sit foredrag ville holde mødet med os.

Og vi havde selvfølgelig gættet at foredrag var noget vrøvl (ikke særlig smart træk). Der var ingen, og hun startede med at rose sig selv for sine evner til at invitere.... Istedet for et foredrag dukkede så en af topfolkene op, og begge havde samme attitude overfor vores firma og det var tydeligt at de ikke havde læst på lektien. Og selv efter jeg sagde at videotelefoni ikke tændte mig, så plaprede hun videre om hvor fantastisk den var.

Men 3 mio om måneden...ja den passede godt på dem. Heldigvis for dem, snakkede de ikke om mercedes og lignende, for begge kørte i ganske uinteressante biler. Ja der er desværre mange der bliver fristet af sådan en salgstale.

Det er nok min defination på når man skjuler noget i NM. Man gør hvad man kan for at få folk med til et møde de egentlig ikke lyster i håb om at når de er "tvunget" til at sidde og høre på hvad der bliver sagt er man bare klar. Den virker da nogen gange, men jeg foretrækker at sidde med 1 - 2 par af gangen og tage den stille og roligt. Snakke lidt om det hele og hvis det er noget der interesserer dem, kan man gå dybere ind i det. Men er ikke ude på at spilde folks tid. Men altid hyggeligt med en kop kaffe ude i byen :)

Fra Østbirk
Tilmeldt 5. May 10
Skrevet kl. 18:10

Jeg vil gerne invitere alle til en online konference i aften kl 20:00.. her blev gået i detaljer, og SÅ ER DET FØRSTE GANG VI SER DEN FÆRDIGE BONUSPLAN :)

EDIT: Konference nu med link.. hehe https://my.dimdim.com/nwaworld/

Fra Østbirk
Tilmeldt 5. May 10
Skrevet kl. 21:44

Hej igen alle sammen.

Som lovet skriver jeg her når jeg får nye informationer. Jeg har sammen med min partner lavet en hjemmeside som indeholder lidt informationer. www.nwa-forhandler.dk . Her er nogle film og lidt info. Det meste ved folk når de har læst denne tråd, men der var lidt film til jer.

(Vil lige pointere at designet ikke behøver kommentarer. Vi er indforstået med den nok skal redigeres en hel del Stick out tongue)

Fra Østbirk
Tilmeldt 5. May 10
Skrevet kl. 16:40

Vi har nu udviklet et webshop koncept der gør at alle som vil med på NWA bølgen sammen med os modtager en gratis Webshop til de produkter som i vælger. Webshop helt og aldeles gratis.

se mere på din-butik.dk når vi får uploadet siden.
Skal nok skrive herinde igen.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 17:41

Tonny Skov Pedersen:

Simon Thomassen:

Tonny Skov Pedersen:
Jeg ved pt. ikke, hvordan dette skal opfattes, ej heller om det er bedre end dårligere end LR Cosmetics, men jeg håber da, at det er væsentligt bedre, da LR jo var et elendigt projekt.

LR har da været en KÆMPE succes. Ved du egentlig noget om NM?

Sikke et spørgsmål, men du er vel MLM.

Der er jo nok en grund til, at mange LR folk er faldet af eller gledet over i eks. ACN eller noget helt tredie.

Tonny

Først og fremmest så må jeg straks melde mig på banen med den store sav - ikke for at save i NWA - for deres intentioner og forretningsideer er for så vidt interessante - omend jeg så har en fuldstændig klar opfattelse af hvordan et Network Marketing selskab bør være skruet sammen - og lige i tilfældet med de mange produktkategorier, så tror jeg man vil gabe over for meget...

Men saven ryger direkte i den som har startet dette indlæg - det er typisk adfærd - og fuldstændig misforstået tro på at man kan rekruttere gennem det debatforum som Amino - og endnu mere hul i hovedet at gøre NWA´s indtog i Danmark så offentlig - netop her - hvor alle risici for at blive sablet og savet ligger lige for. NWA har INTET på plads endnu. INTET. Det eneste der flyder rundt i æteren lige nu er formodninger - baseret på information om planen på langt sigt - der tales enten om BEDRE produkter end dem etablerede Network Marketing selskaber tilbyder - eller BILLIGERE produkter... allerede her hopper kæden af - for så begynder man at spille bold op at brands som allerede har fat i markedet - og det er det rene selvmord.

Gør nu alt det I vil med NWA på den måde det skal gøres: Old school Network Marketing = person til person, og undgå for alt i verden at spille smart på Amino, Facebook eller på anden vis bruge nettet som redskab - for det holder ikke - især ikke med et selskab som slet ikke er klar!

You recruit NO ONE ved at smæke et reklame-indslag på AMINO!

Og til dig, Tonny - uanset hvad du har rådgivet folk med eller hjulpet LR distributør i knibe med - så er LR en forretning der omsætter for over en milliard kroner om året - ergo et selskab som har skabt og bygget grundlaget. Det er muligt at LR´s marketingplan/bonusplan ikke er helt optimal - så langt henad vejen vil jeg gerne offentlig udtale mig - for den er ikke interessant. Slet ikke. Men de problematikker evt. distributører oplever behøver ikke nødvendigvis skyldes LR - det handler nok snarere om alm. "due dilligence".

At folk flytter fra LR til andre selskaber er en del af "gamet" - folk flytter rundt mellem alle selskaber - og tilfældet at flytte fra LR til ACN, ja så vil jeg nok undersøge vedkommende for en hjerneblødning - men ACN har opbygget en god kultur som tiltrækker mange mennesker - osse selvom de ingen penge tjener - jeg har stadig til gode at få en forklaring på hvorfor det er en god forretning at tale GRATIS sammen - ligesom de fleste af produkterne er bygget på gammeldags telefoni adfærd via fastnet - men det er en hel anden snak.

Folk flytter forretninger af flere årsager - det kan være manglende stamina eller at ens potentiale ikke kan udnyttes i det givne selskab - man kan ihvertfald ikke med god grund sige man flytter fra LR fordi de ikke har styr på tingene. Men en altovervejende årsag er osse kultur - om man føler sig hjemme.

Lasse Burholt

MLM Luderne er løs: http://www.facebook.com/lasseburholt?v=app_2347471856#!/note.php?note_id=429506495287

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Østbirk
Tilmeldt 5. May 10
Skrevet kl. 12:28

Lasse Burholt:

Tonny Skov Pedersen:

Simon Thomassen:

Tonny Skov Pedersen:
Jeg ved pt. ikke, hvordan dette skal opfattes, ej heller om det er bedre end dårligere end LR Cosmetics, men jeg håber da, at det er væsentligt bedre, da LR jo var et elendigt projekt.

LR har da været en KÆMPE succes. Ved du egentlig noget om NM?

Sikke et spørgsmål, men du er vel MLM.

Der er jo nok en grund til, at mange LR folk er faldet af eller gledet over i eks. ACN eller noget helt tredie.

Tonny

Først og fremmest så må jeg straks melde mig på banen med den store sav - ikke for at save i NWA - for deres intentioner og forretningsideer er for så vidt interessante - omend jeg så har en fuldstændig klar opfattelse af hvordan et Network Marketing selskab bør være skruet sammen - og lige i tilfældet med de mange produktkategorier, så tror jeg man vil gabe over for meget...

Vil lige starte med at sige Undskyld for den lange ventetid.

At gabe over for meget går jeg ud fra du bygger på deres store sortiment. Det som er vigtigt at forstå er at man vælger en linie. Hvis du nu tænder på smykker er det der du skal ligge dit pres. Men den forhandler som du evt. finder tænder måske på Jeans, så er det der han skal være. Gav det mening?

Lasse Burholt:
Men saven ryger direkte i den som har startet dette indlæg - det er typisk adfærd - og fuldstændig misforstået tro på at man kan rekruttere gennem det debatforum som Amino - og endnu mere hul i hovedet at gøre NWA´s indtog i Danmark så offentlig - netop her - hvor alle risici for at blive sablet og savet ligger lige for. NWA har INTET på plads endnu. INTET. Det eneste der flyder rundt i æteren lige nu er formodninger - baseret på information om planen på langt sigt - der tales enten om BEDRE produkter end dem etablerede Network Marketing selskaber tilbyder - eller BILLIGERE produkter... allerede her hopper kæden af - for så begynder man at spille bold op at brands som allerede har fat i markedet - og det er det rene selvmord.

Lasse jeg har stor succes med Amino. Netop fordi der er mange NM folk herinde. Det er dem jeg vil snakke med og alle som kommer med negative udtalelser får bare "smilet Stick out tongue" og så går jeg videre med min dag. Jeg har modtaget rigtig mange beskeder privat. Både på selskabet før NWA og på NWA. Så din udtalelse med at amino ikke er åben for det er forkert.

Da jeg skrev indlægget har jeg kun skrevet de ting som var på plads. Hvis det var formodninger har jeg ikke lagt skjul på dette. Men jo de havde netværket på plads da jeg skrev indlægget. Kan godt være du ikke vidste det, men jeg har tegnet folk op siden 29 april.

Lasse Burholt:
Gør nu alt det I vil med NWA på den måde det skal gøres: Old school Network Marketing = person til person, og undgå for alt i verden at spille smart på Amino, Facebook eller på anden vis bruge nettet som redskab - for det holder ikke - især ikke med et selskab som slet ikke er klar!

Øøøhh Hvilken tidsalder lever du i. Ja det er rigtigt at man skal bruge Oldschool Marketing, Men vores Online Konferencer og præsentationer er et MEGA hit. Hvorfor ikke bruge de værktøjer man kan når de er opfundet?? Hvis du mener man spiller smart ved at oplyse NM folk her på amino om en ny mulighed, ja så spiller jeg smart. Men jeg mener jeg har holdt en proper og professionel indstilling hele indlægget igennem.

Lasse Burholt:

Folk flytter forretninger af flere årsager - det kan være manglende stamina eller at ens potentiale ikke kan udnyttes i det givne selskab - man kan ihvertfald ikke med god grund sige man flytter fra LR fordi de ikke har styr på tingene. Men en altovervejende årsag er osse kultur - om man føler sig hjemme.

Enig der kan være mange årsager.

Lasse Burholt:

Synes både dit indlæg er godt og skidt. Din utrolige negative tone igennem hele indlægget gjorde det hårdt at læse. Men da du skrev det herinde ville jeg da lige igennem det.

Side 5 ud af 6 (52 indlæg)