Hvorhenne kan man finde information om virksomheder? Jeg prøver via cvr.dk, men hvis jeg ikke kender cvr nr virker det indimellen meget vansligt at finde firmaen, selv om jeg kender navnet. (er måske mig der ikke helt kan finde ud af at søge på cvr.dk?)
Findes det en dansk site der man kan søge på firmanavnet og få frem oplysninger om adresse, telefon, cvr nr, ejere og lignende. Tænker mest på cvr nr og ejere og måske noget om omsætning, da kraken ellers virker godt til telefon og adresser.
Jeg ved at det findes abonemang man kan tegne for at købe virksomheds data, men da det kun drejer sig om ganske få ganger jeg har bahov til det vil jeg gerne finde en gratis site. Findes det?
Jeg prøver via cvr.dk, men hvis jeg ikke kender cvr nr virker det indimellen meget vansligt at finde firmaen, selv om jeg kender navnet. (er måske mig der ikke helt kan finde ud af at søge på cvr.dk?)
Undskyld men det må være dig der ikke rigtigt kan finde ud af at bruge CVR.dk for det er jo også mulighed for at søge på firmaet navn eller adresse.
Har du ikke firmaets CVR nr. kan du jo bare indtaske firmaets navn i søgefeldet "virksomhedsnavn"
Kan man finde oplysninger hvis virksomheden er kommunal? Fx Dronning Dorotheas Badstue i Kolding. Jeg kan god finde dem på nettet, men da de hører til Slotssøbadet udgår jeg fra at de er kommunalt ejet.
Men jeg har tastet ind adresse, telefon nr, navn (alle på en gang og enkeltvis)
Hvis det nu er en virksomhed der har noget med det kommunale at gøre, kan det vare en forhindring i at finde dem på CVR.dk?
Jeg kan da uden problem finde Dronning Dortheas Badstue ved at anvende den avancerede søgektion i CVR.dk. Du kan enten søge på adresse eller på deres Tlf. nr , ved at søge på adressen får du alle som momsregistrerede på adressen.
HUSK søgningen virker kun hvis du husker at trykke på " Udfør søgning"
Jo, det har jeg også fundet frem til, men hvordan ved du at DDBS er det samme som Slotssøbadets fond? Jeg ved dog at det er fonden der driver badet, så det passer.
Men hvad med Sydthy Kurbad, jeg kan finde website, kontaktoplysninger, men jeg kan ikke finde dem på CVR, hvorfor ikke?