Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder jeg info om virksomheder?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 4. Nov 09
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvorhenne kan man finde information om virksomheder? Jeg prøver via cvr.dk, men hvis jeg ikke kender cvr nr virker det indimellen meget vansligt at finde firmaen, selv om jeg kender navnet. (er måske mig der ikke helt kan finde ud af at søge på cvr.dk?)

Findes det en dansk site der man kan søge på firmanavnet og få frem oplysninger om adresse, telefon, cvr nr, ejere og lignende. Tænker mest på cvr nr og ejere og måske noget om omsætning, da kraken ellers virker godt til telefon og adresser.

Jeg ved at det findes abonemang man kan tegne for at købe virksomheds data, men da det kun drejer sig om ganske få ganger jeg har bahov til det vil jeg gerne finde en gratis site. Findes det?

Mvh, Tompa

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 12:10

Du kan også se CVR på Krak, men ejere kan du ikke lige se, men der har mange det på deres hjemmeside den dag idag.

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:13

Måske vi kan hjælpe hvis du har et firmanavn :-)

Men ellers står det normalt inde på cvr.dk

ellers google firmanavnet

Mikkel

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12910
Skrevet kl. 12:35

Thomas T:
Jeg prøver via cvr.dk, men hvis jeg ikke kender cvr nr virker det indimellen meget vansligt at finde firmaen, selv om jeg kender navnet. (er måske mig der ikke helt kan finde ud af at søge på cvr.dk?)

Undskyld men det må være dig der ikke rigtigt kan finde ud af at bruge CVR.dk for det er jo også mulighed for at søge på firmaet navn eller adresse.

Har du ikke firmaets CVR nr. kan du jo bare indtaske firmaets navn i søgefeldet "virksomhedsnavn" 

Alternativt kan du bruge den avancered søgning: 

http://www.cvr.dk/Site/Forms/CompanySearch/CompanySearch.aspx

Mvh

Ravn

Fra Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Skrevet kl. 14:01

Her finder du alt det du har behov for:

http://nnmarkedsdata.dk/

Men det koster...

Fra Århus
Tilmeldt 4. Nov 09
Skrevet kl. 14:08

Ravn:

Undskyld men det må være dig der ikke rigtigt kan finde ud af at bruge CVR.dk for det er jo også mulighed for at søge på firmaet navn eller adresse.

Kan nok være en del af sanningen. Men jeg har tastet ind adresse, telefon nr, navn (alle på en gang og enkeltvis)

Hvis det nu er en virksomhed der har noget med det kommunale at gøre, kan det vare en forhindring i at finde dem på CVR.dk?

Fra Århus
Tilmeldt 4. Nov 09
Skrevet kl. 14:12

Tobias Thaastrup-Leth:

Her finder du alt det du har behov for:

http://nnmarkedsdata.dk/

Men det koster...

Kan man finde oplysninger hvis virksomheden er kommunal? Fx Dronning Dorotheas Badstue i Kolding. Jeg kan god finde dem på nettet, men da de hører til Slotssøbadet udgår jeg fra at de er kommunalt ejet.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Skrevet kl. 14:39

Jeg kunne ikke finde noget om Dronning Dorotheas Badstue på NN.

Jeg kan sagtens se bunkevis af virksomheder på adressen Hospitalsgade 16 i 6000 Kolding, men ikke den nævnte virksomhed.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12910
Skrevet kl. 09:33

Thomas T:

Men jeg har tastet ind adresse, telefon nr, navn (alle på en gang og enkeltvis)

Hvis det nu er en virksomhed der har noget med det kommunale at gøre, kan det vare en forhindring i at finde dem på CVR.dk?

Jeg kan da uden problem finde Dronning Dortheas Badstue ved at anvende den avancerede søgektion i CVR.dk.  Du kan enten søge på adresse eller på deres Tlf. nr , ved at søge på adressen får du alle som momsregistrerede på adressen.

HUSK søgningen virker kun hvis du husker at trykke på  " Udfør søgning"

http://www.cvr.dk/Site/Forms/PublicService/DisplayCompany.aspx?cvrnr=17607693  

Mvh

Ravn

Fra Århus
Tilmeldt 4. Nov 09
Skrevet kl. 10:03

Jo, det har jeg også fundet frem til, men hvordan ved du at DDBS er det samme som Slotssøbadets fond? Jeg ved dog at det er fonden der driver badet, så det passer.

Men hvad med Sydthy Kurbad, jeg kan finde website, kontaktoplysninger, men jeg kan ikke finde dem på CVR, hvorfor ikke?

/ tompa

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)