Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

masser af besøgende - alt for få ordrer

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Nibe
Tilmeldt 25. Apr 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels!

Tak for dit svar.

Mht. priserne, så er det svært. For vi MÅ faktisk ikke sænke de vejledende udsalgspriser for vores leverandører. Jeg ved godt at der er enkelte (især børnetøjs shops) der sænker priserne og vi andre bruger lang tid på at få vores leverandører til at stoppe dem. For det har vi faktisk aftaler på at vi ikke gør... Så der står jeg fast og holder priserne i det niveau vi skal...

Jeg vil prøve at tænke kreativt mht. anderledes markedsføring, for du har så ret. Men åh gud hvor er det svært at opfinde den dybe tallerken...igen

Ja jeg bruger facebook til annoncering... præcis som mine konkurrenter..

Bettina

Fra Nibe
Tilmeldt 25. Apr 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakodan

Tak for dit svar. Du har da ret mht at alle varerne skal komme frem når man vælger en kategori. Det er noteret! (hurra for at få friske øjne på siden)

Jeg har overvejet mastercard, electron osv... men er det ikke meget dyrt og besværligt? Det er ihvertfald min opfattelse af det hvis jeg skal have det til min fysiske butik? (jeg tænker på at der kommer sådan en mer-udgift på mastercard, eller det kun udenlandske?)

Bettina

Fra Nibe
Tilmeldt 25. Apr 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Camilla!

Tak fordi du kiggede på siden. Du har så evig ret, jeg skal igang med at skrive længere tekster! Det er noteret! For jeg har fået det lækreste ventetøj hjem til min shop og det skal selvfølgelig beskrives meget bedre. Har nok haft LIDT for travlt... (læs, har ALT for travlt i tiden)... jeg lover at jeg skriver bedre tekster!

Bettina

Fra 2840
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov Bettina,

Du ved godt at det er ulovligt for leverandøren at kræve at du sælger produkter til visse priser, ik ?

Jeg synes du skal udfordre modellen - det gør alle andre jo.

Mht. Facebook så tænker jeg ikke annoncering men den sociale vinkel. Egen facebook-side med en væg hvor du snakker om dine produkter og skaber dialog med forbrugerne. Det er tidskrævende men så fandens vigtigt i kampen om kunderne. Du kunen også blive aktiv i debatterne på diverse mor/barn-sites og derved løbende blive eksponeret.

Mange firmaer har forskellige politiker for hvad Facebook skal bruges til. Nogle laver lige frem kundeservice på væggen hvorimod andre laver produkprofilering og snakker fordele og ulemper ved de forskellige produkter.

Når man skal tænke nyt så er det selvfølgelig også vigtigt at kende dit økonomiske råderum. Hvor meget bruger du f.eks. på Adwords, Facebook mv. og skaber det den omsætning du forventer.

Man kan også se på andelen af dine kunder som er ny eller gengangere - måske pr. trafik-kilde. Dette for at vurdere den enkelte trafikkildes formål og potentiale samt hvor mange penge man skal smide i den retinng.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

molini:

Jeg har overvejet mastercard, electron osv... men er det ikke meget dyrt og besværligt? Det er ihvertfald min opfattelse af det hvis jeg skal have det til min fysiske butik? (jeg tænker på at der kommer sådan en mer-udgift på mastercard, eller det kun udenlandske?)

Tjoh jeg ved fakstik ikke om der er forskel på priserne om man har mastercard osv på nettet eller i en fysisk butik.

Men selvfølgelig er det noget dyrere end dankort - men hvis du så til gengæld får nogle kunder, som du ellers ikke ville have fået - gør det så noget?
Hvis man bruger mastercard som privatperson er det måske noget med, at man måske ikke lige har penge til at købe for før den første, og så kan man trække på sin mastercard-kredit, så pengene først bliver hævet når man får løn.. Det tror jeg faktisk der er rigtigt mange "shopoholics" der benytter sig af. Og hvis de ikke kan bruge mastercardet, mon ikke de så bare køber et andet sted.

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)