Hej Fama, Tak for din feedback. Kan du uddybe lidt mere angående det med webdesign ? Vi har nemlig heller ikke brugt TNR da det vil virke meget enkelt og grimt. Har du ellers nogle gode ideer til forbedringer af vores hjemmesider ? |
PcZonen:Synes du virkelig at vi har en større chance for succes indenfor andre ting en hjemmesideopbygning ?
Ja undskyld mig, men i foretrækker vel ærlighed - so here goes.... I synes da vel for pokker ikke jeres webdesign bare er tilnærmelsesvist af en kvalitet, man kan tillade sig at tage penge for? Det er ikke for at svine nogen til, men jeg har altså set templates med federe og mere originalt design. Skal jeg være virkeligt grov er jeres website design nogenlunde på samme niveau som hjemmedesignede sites var for 10 år siden.... Sorry, men webdesign er bare ikke jeres styrke.
Desuden kan vi oplyse at vi slet ikke har anvendt times new roman i vores hjemmesider ?
Ja den indvending kunne jeg heller ikke lige forstå... Men bortset fra Magnus ikke kan genkende den måske mest ikoniske font i nyere tid, så har han altså fuldstændigt ret i resten af hans kritik.
Vi har ikke animationer, men brugt flash i vores hjemmesider. Vi synes at det vil opvække besøgenes opmærksomhed og vil virke noget specielt i forhold til andre sider ?
Det er underordnet hvad i vælger at kalde det.... Det spiller bare ikke - der er for meget "lokal-tv" er det :)
Nu håber jeg ikke i tager det personligt - det er bare min ærlige mening og den slags er som regel at foretrække..... Så tag kritikken til jer og se om ikke i kan bygge noget positivt på den.