Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering og feedback til Pczonen.dk ønskes! PLEASE HELP!

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 1. May 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi er 2 gutter som er ved at opstarte vores eget firma. Vi har designet 2 hjemmesider som vi vil anvende til at få kunder.

Det drejer sig om følgende: Www.pczonen.dk og www.pczonen.dk/WebSiteZonen

Hvis vi kan høre jeres meninger og råd vil vi blive rigtig glade for det. Vi ved nemlig at i er meget hjælpsomme og gerne vil give inputs til vores firma.

Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 304
Skrevet kl. 20:45

Jeg regner med at du ønsker et ærligt svar når du ligger op til feedback.

Jeg synes at den første virker meget useriøs og outdated. Det er tydeligt at det ikke er udlærte der har haft med siden at gøre. Ros skal du selvfølgelig også have for en overskuelig opstilling men design og billeder og vector tegnede harddiske det tæller desværre for meget ned.

Nummer 2 der er i ved at have fat i den rette ende. Dog igen er det tydeligt at det ikke er fagfolk der er med at gøre eftersom billederne er grumsede og virker lidt som om at de er taget fra en side, redigeret tekster væk og så sat egen tekst ind. Men igen god opstilling. 

Så konklution: I skal nok overveje at få en udlært designer på sagen men opstillingen er rolig og behaglig

CetaDesign din total leverandør inden for medie.

Tilmeldt 1. May 10
Skrevet kl. 21:00

Tak for din hurtige og ærlige svar.

Ja, den første side (www.pczonen.dk) skal der nok ændres lidt mere på. Du har fuldstændig ret med de billeder som absolut skal ændres. Kan du komme med nogle ideer som kan forbedre siden ? Hvad kan vi konkret gør for at den virker mere brugervenlig og imødekommende?

Nummer 2 (www.pczonen.dk/WebSiteZonen) mangler også at blive færdiggjort, men vi kan desværre ikke komme med flere justeringer. Har du eller nogen herinde som kan give gode råd som vi kan ændre om på ?

Vi har virkelig brug for hjælp :(

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:00

Ingen af dem.

Ser "billigt" ud. Hvis I vil konkurrere med andre på markedet, så tror jeg, I skal overveje helt at overlade det til en professionel.

Jeres website er jeres ansigt udadtil, og hvis det ikke udstråler professionalisme, sender det heller ikke nogen signaler om seriøsitet og troværdighed.

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 21:00

Først og fremmest vil jeg foreslå, at i fokuserer jer omkring ét af forretningsområderne, og med al respekt har i størst sandsynlighed for succes med alt, der ikke har med hjemmesideopbygning at gøre :)

Få styr på grafikken (bedre opløsning og ingen times new roman), drop alle animationerne og se at få læst korrektur.

Og hvis i rent faktisk ønsker at starte en seriøs forretning, vil jeg på det kraftigste anbefale, at i får nogen andre til at designe jeres side.

Tilmeldt 1. May 10
Skrevet kl. 21:08

Hej TT Tekstforfatter,

Vi har overvejet en professionel til at få designet til at designe vores hjemmesider, men de kræver alt for mange penge! Netop derfor har vi valgt at selv designe dem.

Vi har i første omgang designet www.pczonen.dk til at henvende til dem som har brug for hjælp til deres PC.

Med www.pczonen.dk/WebSiteZonen vil vi designe websites til billigere pris, men tilgengæld måske ikke så professionelt som andre kan udføre. Der er altid nogen som efterspørger billigere løsninger og netop vi befinder i en tid hvor prisen er altafgørende.

Dvs. du synes at vi absolut skal droppe begge sider ? Altså der kan ikke gøres noget ved dem, så de kan blive bedre ?

Tilmeldt 1. May 10
Skrevet kl. 21:12

Hej Magnus Havgry,

Synes du virkelig at vi har en større chance for succes indenfor andre ting en hjemmesideopbygning ? Vi har ellers valgt at fokusere på websitedesign, og det er vores forretningsområde.

Desuden kan vi oplyse at vi slet ikke har anvendt times new roman i vores hjemmesider ?

Vi har ikke animationer, men brugt flash i vores hjemmesider. Vi synes at det vil opvække besøgenes opmærksomhed og vil virke noget specielt i forhold til andre sider ?

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:27

Jeg vil meget nødigt være ham, der anbefaler jer at droppe begge hjemmesider, hvis I alligevel ikke rammer en mere lækker stil med de næste designs, I kommer op med.

Hvis I bevidst går efter et segment, hvor de potentielle kunder kun kan/vil betale et ret beskedent beløb for at få designet en hjemmeside, så kan det da godt være, at jeres nuværende design ikke skræmmer dem væk. Det har jeg dog lidt svært ved at vurdere/rådgive om, da jeg ikke selv befinder mig i segmentet.

Men hvad angår at få en designer udefra til at designe jeres site(s), så er det jo selvfølgelig også lidt mærkeligt, hvis I sælger jer selv som webdesignere. :-)

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:32

Jeres site(s) skal jo nok også ramme den stil, som I selv tilbyder.

Hvis dét I leverer til jeres kunder set ikke kan måle sig med jeres eget site, så sender det jo også nogle modstridende signaler kan man sige.

Jeg synes bare stadig godt, at I kan gøre det mere gennemført. Jeg har sgu umiddelbart lidt svært ved at gennemskue, hvem der skulle blive jeres kunder.

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 21:37

Hej Magnus

Jeg er meget enig i dit indlæg - webdesign er nok ikke der vores venner kommer til at betale sommerhuset i Nice med ;)

Men jeg har to spørgsmål/indvendinger til dit indlæg.

A: Hvad er der galt med Times New Roman?

B: Hvor bruger de TNR? Jeg kan ikke lige finde den på deres site...

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)