Hej - Er du kreativ mht. at skabe salg til virksomheder? Jeg har en udfordring mht. det kreative aspekt i virksomheden. Jeg har en cand. merc. i Ledelse og Strategi, men tænker generelt meget firkantet . Stort set alle danske virksomheder er potentielle kunder (især åbne kontor miljøer) og hvordan kan disse virksomheder bedst kontaktes/få viden om mit produkt/service. Har overvejet følgende muligheder (som ikke er nogle revolutionerende alternativer): - Telefonopkald - Sende brev (evt. ringe før) - Deltage i messer og networke Håber du kan hjælpe. Tak. |
Hej Thomas
De muligheder du har overvejet, er generelt ok i den rette sammenhæng. For at kunne give dig hjælp kræver det mere viden om dit produkt/din serviceydelse.
Generelt det første sted du skal være kreativ er i din salgsstrategi. Strategien er forskellen mellem at det går godt, og det går fremragende. Her skal der tænkes udenfor de traditionelle rammer. Det næste er så det mere operationelle niveau, altså hvordan gennemføres strategien. Det bliver noget lettere, når man har en god strategi. Med respekt for din baggrund tror jeg stadig, du skal gentænke din salgsstrategi.
Jeg giver dig gerne nogle råd. Du kan bare kontakte mig via linket nedenfor.