Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kreativ måde at skabe salg/kontakt til virksomheder ?

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 18. Jul 08
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Nu er der blev nævnt en del vedr. brev, mail og teleopkald- det vil jeg ikke kommenetere.

Istedet så spørg dig selv om du ikke har en i netværket som evt har brug for det....du må da af alle vide om det er genialt til èn i netværket. Blot èn skal du bruge. Lad vedkommende prøve det af og så lad det hele sprede sig som ringe i vandet. 

Det nævnte er forsigtig per metoden- og den kan tage laaaaaaaaaaaaang tid. Men som firkantet menneske vil det være ufatteligt nemt for dig at følge med og så spildes der ikke i kassenWink

Nummer 2: pressemeddelelser. Få en af hajerne herinde til at løse opgaven......Louise Hansen og HAns kjer har vist ufattelig gode anbefalinger.

Nummer 3 og her der lidt mere go i den: Mød op!!!!!

Til de af jer som vil diskutere om hvorvidt det er uhøfligt. Meget muligt, men det virker. 

Tag produktet under armen, find dit smil frem, og mød op og gå efter aftale om møde eller en kort præsentation på stedet. Det hele handler om en god icebreak når du dukker op så er det ikke længere uhøfligt. Er icebreaken god og alligevel noget denne virksomhed ikke ønsker at se nye produkter på....så skal de nok fortælle det og sikkert aftale et møde når du alligevel er her.

Hvis ikke....så fuck det og tag den næste. Man aner ikke hvor salget gemmer sig på "ruten", men bliver du ved så kommer det. 

Er der ingen af tingene som vækker interesse hos dig...............så hyr Danmarks bedste sælger og så er det ikke din hovedpine, kun at sælgeren når sit mål.

Hvis produktet er genialt så giv det geniale rammerBig Smile

Ps: når du går igang så skriv det herinde.....min virksomhed skal da ikke mangle noget hvis det er genialtStick out tongue

Og dermed fortalte jeg lige: Amino er også for erhvervsdrivende, med store og mindre store og anerkendte virksomheder. Chancen for at nogen herinde vil købe dit produkt er nok 900.000 gange større end at det vil blive kopieret.....Som sagt aner du ikke hvor salget ligger henne-det kunne være blandt Aminoèr???????

De bedste hilsner

Martin

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 22:50

Thomas:

Hej - Er du kreativ mht. at skabe salg til virksomheder?

Håber du kan hjælpe.

Tak.

Hej Thomas.

Allerførst: INGEN produkter "sælger sig selv", hvis du ikke selv gør de rigtige ting for at sælge dem.

At påstå andet er noget vrøvl.

Når det så er sagt:

Du opsætter en fuldautomatisk salgsmaskine på Internettet
og tager telefonen når kunderne ringer til dig.

Den strategi har vi arbejdet målrettet med i 10 år og det er vidst gået meget godt...

Efter 1 år med Autoresponder fortæller halvdelen af vores nye kunder, at de kontakter os på grund af vores Autoresponder kursus og i torsdags slog vi ny rekord med 5 henvendelser fra virksomheder på een dag.

Og vi har ikke engang tunet systemet endnu.

Her er lidt at starte op med:

Start med at forstå værdien i AdWordsannoncer

Lær noget om styrken ved at blive ringet op af dine købeklare kunder i stedet for at jage dem

Følg op med at give dine potentielle kunder noget af værdi inden de bliver dine kunder

Håber, at det er et svar i stil med dette du efterlyser Wink

Venlig hilsen,

Christian

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 11:03

Hej

Nej, ville aldrig sende en mail uden at tage kontakt først. Men spændende diskussion. Har efterhånden en spændende kontaktliste med indkøbere i de relante firmaer. Så er meget selektiv. Jeg er sikker på det er den rigtige løsning frem for at skyde med spred-hagl.

T. 

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 11:21

Fama:

Jimi Hove:
Og ja jeg hidser mig lidt op over at i kalder det spam at sende kun èn email, imen at kime folk ned, det bare det fedeste. Ja jeg ved at e-mail henvendelser er ulovlige.. men EN e-mail drenge. Tag lige en dyb vejrtrækning :-)

Det er fuldstændigt underordnet.... At du så tilmed ganske udemærket ved det er ulovligt gør det kun værre. Hvordan kan du få dig selv til at sidde og "rådgive" folk i at bruge ulovlige metoder?

Der er sgu så meget der er ulovligt efterhånden.. OG HVAD SÅ!!

Det virker rigtig godt at maile og hvis du vil gøre det, så bare gør det. Der er ingen forskel på at lave opsøgende salg via telefon eller mail udover at det er langt mere irriterende med telefonopkald med ikke kan sortere fra som man kan med mails.

xxx

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Skrevet kl. 12:30

Hej igen

Så fik jeg endelig læst hele tråden godt igennem. Det har været en meget travl weekend. De forslag der er kommet frem er virkelig interessante og det har givet et godt perspektiv. Jeg vil især sige tak til de aminoer, der virkelig har været uddybende i deres besvarelser. Jeg får bestemt udskrevet noget af det gode indhold. Jeg håber der kommer yderligere kommentarer.

Hav en god søndag.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:37

PJEDSTED:

Fama:

Jimi Hove:
Og ja jeg hidser mig lidt op over at i kalder det spam at sende kun èn email, imen at kime folk ned, det bare det fedeste. Ja jeg ved at e-mail henvendelser er ulovlige.. men EN e-mail drenge. Tag lige en dyb vejrtrækning :-)

Det er fuldstændigt underordnet.... At du så tilmed ganske udemærket ved det er ulovligt gør det kun værre. Hvordan kan du få dig selv til at sidde og "rådgive" folk i at bruge ulovlige metoder?

Der er sgu så meget der er ulovligt efterhånden.. OG HVAD SÅ!!

Det virker rigtig godt at maile og hvis du vil gøre det, så bare gør det. Der er ingen forskel på at lave opsøgende salg via telefon eller mail udover at det er langt mere irriterende med telefonopkald med ikke kan sortere fra som man kan med mails.

Skal jeg så lave et røveri og sige der er så meget der er ulovligt ? OG HVAD SÅ!!

Jeg sender selv alle dem der sender uopfordret til mig videre til spamfolket så de kan tage sig af det og blive meldt for dansk spam

Hellere en i røret der kan forklare

Mikkel

Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 12:57

Christian iMARKETING:

Du opsætter en fuldautomatisk salgsmaskine på Internettet
og tager telefonen når kunderne ringer til dig.

Den strategi har vi arbejdet målrettet med i 10 år og det er vidst gået meget godt...

Det kræver jo at kunderne går på nettet for at lede efter det, ellers giver det jo ikke mening. Vi har pt. et produkt på vej ud i markedet, som folk ikke forventer og ikke kender værdien af. Uanset hvor mange annoncer, vi sætter op, så vil kunderne ikke ringe af sig selv, da de hvkerken ved eller forventer at de har et problem, vi kan løse.

Det samme kunne jo være gældende for spørgeren.

Mvh Maria

Certificeret C5 forhandler. http://www.nordsoft.dk 

Sig du har set mig på Amino, og vi giver 10% rabat på timeprisen.

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Skrevet kl. 15:17

Hej igen alle sammen

Kan se der er godt gang i debatten. Jeg har et meget vigtigt spørgsmål, hvilket nok kræver en person med erfaring. Jeg kunne godt (på forhånd) tænke mig at vide hvilke krav en grossist kunne stille til mig og her tænker jeg især mht. salg. Mere konkret:

Ville en stor grossist tillade mig at sælge til flere grossister og ville det stadig være muligt at sælge uden om grosisten hvis en virksomhed skulle vise interesse. Selvf. har jeg selv inflydelse på den aftale der nu bliver lavet, men kunne godt tænke mig at kende til tendensen. En "stor" grosist kan vel finde på at forlange eneret til at sælge produktet? (kan så lave en aftale om hvad de min. skal aftage, men lad os gemme det til senere)  ;)  

Ser frem til at høre fra jer..

T.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 19:38

Maria Frederiksen:

Det kræver jo at kunderne går på nettet for at lede efter det, ellers giver det jo ikke mening. Vi har pt. et produkt på vej ud i markedet, som folk ikke forventer og ikke kender værdien af. Uanset hvor mange annoncer, vi sætter op, så vil kunderne ikke ringe af sig selv, da de hvkerken ved eller forventer at de har et problem, vi kan løse.

Hej Maria

Det lyder ikke godt, at I skal til at sælge et produkt til kunder, der ikke har et problem eller et behov som produktet/serviceydelsen kan løse.

Er du nu HELT sikker på, at jeres produkt ikke afhjælper et behov?

Venlig hilsen,

Christian

Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 16:36

Christian iMARKETING:

Det lyder ikke godt, at I skal til at sælge et produkt til kunder, der ikke har et problem eller et behov som produktet/serviceydelsen kan løse.

Er du nu HELT sikker på, at jeres produkt ikke afhjælper et behov?

Kunderne VED ikke at de har behovet, og derfor leder de ikke efter en løsning. Selvfølgelig afhjælper det et behov, ellers kan det jo ikke sælges. Det er jo ikke nemt at sælge kamme til skallede :-)

Men blot at sige at en internetopsætning vil virke, er fuldstændig ude af trit med den virkelighed, jeg arbejder i.

Certificeret C5 forhandler. http://www.nordsoft.dk 

Sig du har set mig på Amino, og vi giver 10% rabat på timeprisen.

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)