Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AllNetworkers - Et kig ind i fremtiden?

Side 2 ud af 7 (70 indlæg)
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja hvem gider læse sådan en lang smøre, og så på engelsk
Tilmeldt 13. Apr 06
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 22:48
Nu er det jo altså således at langt de fleste store muligheder online foregår på engelsk, så du må hellere vænne dig til det

I nat er der en online conference call, som selvfølgelig bliver optaget

Nyeste newsletter er netop kommet, og vi er snart i mål

Læs det her

Og her er lige et lille uddrag fra den som lister hvad DU får ud af ALN

Benefiting from AllNetworkers

I would just like to take a moment and remind everyone of some of the many benefits to being a member at AllNetworkers. I think perhaps the most important benefit in my mind is that AllNetworkers will allow members to save both time and money by allowing them to learn from more experienced networkers who have gone before them. As experienced networkers know, we have all been down the same roads, facing many of the same obstacles and making many of the same mistakes. Network marketing is so often a fiasco of trial and error, and many marketers become frustrated and quit before seeing their dreams through to reality. It doesn''t have to be like that. At AllNetworkers, we will be scheduling conference calls with seasoned pros who will teach you all about the many aspects of network marketing. You will also be reading articles written by others, learning all that they have experienced without facing their same mistakes. You will be working closely with other people (isn''t that what network marketing is all about?) and learning from those people. I sincerely believe that we ALL have something to learn from our fellow networkers!

AllNetworkers will also allow networkers to save money because of the many features that will be built into the system. When purchasing autoresponders, leads, group mailers, ad tracking, traffic exchange memberships, statistic reports, and live training separately, the cost would be absolutely outrageous! You will be getting all of this AND MORE for one low monthly fee of $29.95! The cost will not go up, although we will continue to add more features!

You will also make many new contacts through AllNetworkers. Many people will tell you that when it comes to network marketing, it is not so much WHAT you know as WHO you know. I believe that is largely true! Network marketing is all about people and relating to those people. Here''s a true story - I met my fellow ALN Team Leaders, Brian Olesen and Sheri Bonay while we were working on SEPARATE teams for another company. We became close because we did not allow the fact that we were on separate teams deter us from working together to make sure that all members below us could succeed. Well, through Sheri, I met Sherry Johns (our Administrative Consultant), who in turn introduced me to Dennis Thrasher, our Founder and CEO here at AllNetworkers. You NEVER KNOW when the next person you meet in this business will lead you to EXACTLY where you want to be. Think about that.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 02:46
Engelsk er ikke problemet, det er mængden der får folk til at falde fra...
Tilmeldt 13. Apr 06
Skrevet kl. 08:42
Dato: 17-01-2007 02:46:15 Forfatter: Dimitri Hardorff Engelsk er ikke problemet, det er mængden der får folk til at falde fra...

hmnnn - når nu noget er godt for din online business, mon ikke det så var værd at bruge 10 minutter på at sætte sig ind i tingene

Vi hos ALN tror på at medlemmerne til en hver tid skal have al info klar til dem

Men for dem som hellere vil ligge på sofaen og lytte til en online conference call er den sidste recording her (tak Lori Richards)

Hi Team,

Thank you to everyone that took time out of their busy schedules to attend our conference call tonight. We apologize to those who may not have called in early enough to get a seat on the call, but we did have some people to pop in through the members'' conference room to enjoy the call online.

To listen to the recording, please go:

http://www.byoaudio.com/play/WBKLbCgQ

Also, I apologize but my phone completely went a bit batty at the end of the call, and it cut off the last five minutes of the recording. I also apologize to Sherigirl because it cut off right in the middle of her sentence. However, the call was fantastic, and I hope everyone enjoys the recording.

We will provide a written transcript of the call to any that request it. Please email us at alnteamleaders@yahoo.com to let us know if you require this, and we will be happy to assist you.

Sincerely,

Lori Richards
ALN Team Leader

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 09:36
Dato: 17-01-2007 08:42:27
Forfatter: uthuth1
Dato: 17-01-2007 02:46:15 Forfatter: Dimitri Hardorff Engelsk er ikke problemet, det er mængden der får folk til at falde fra...

hmnnn - når nu noget er godt for din online business, mon ikke det så var værd at bruge 10 minutter på at sætte sig ind i tingene

Vi hos ALN tror på at medlemmerne til en hver tid skal have al info klar til dem

Du taler udenom, der er en der skriver at han ikke orker at læse alt det du har skrevet, da der er for meget og at det er på engelsk. Dertil svarer du, at han hellere må vænne sig til det...
Jeg påpeger det som alm. læser igen, og du mener at problemet ligger hos mig.
Når du henvender dig til folk, kan du ikke kræve at de skal gøre noget specielt for at forstå dig, du skal servere budskbaet, så de forstår det uden større anstrengelse, ellers mister du folk.

Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 15:28
Det kunne ikke siges bedre Dimitri

Men der er nogle mennesker der kun hører det de vil høre.

Tilmeldt 13. Apr 06
Skrevet kl. 16:44
Dato: 17-01-2007 09:35:38 Forfatter: Dimitri Hardorff

Du taler udenom, der er en der skriver at han ikke orker at læse alt det du har skrevet, da der er for meget og at det er på engelsk. Dertil svarer du, at han hellere må vænne sig til det...
Jeg påpeger det som alm. læser igen, og du mener at problemet ligger hos mig.
Når du henvender dig til folk, kan du ikke kræve at de skal gøre noget specielt for at forstå dig, du skal servere budskbaet, så de forstår det uden større anstrengelse, ellers mister du folk.

Jeg har mange gange læst diverse tråde herinde, og når folk laver et indlæg som slet og ret siger klik her og bliv rig, så bliver det påpeget at man bør beskrive hvad konceptet går ud på. Dette er jeg helt enig i!

Jeg er tilhænger af information, og mine indlæg har masser af info omkring konceptet.

Så er DET lige pludselig et problem???

Prøv nu lige at vågn op! man kan ikke tjene penge uden at sætte sig ind i tingene

MLM online er IKKE en måde at tjene penge på ved IKKE at gøre en indsats

MEN jeg skal forsøge at gøre det kort endnu engang

Allnetworkers er en community af folk som tjener penge på internettet

For at gøre det, er det en god idé at være sammen med ligesindede og lære af dem

Ydermere er det en god idé at have diverse værktøjer til rådighed

Alt dette, og mange, mange andre ting vil der være at finde hos Allnetworkers

Men kommer jeg med en liste over dette er der sikkert nogen der brokker sig

Vi har over 13.000 medlemmer i vores pre-launch, så dette er skam meget seriøs, og når først folk har sat sig ind i tingene bliver de som jeg grebet af det!

Jeg havde håbet på at jeg herinde kunne diskutere Allnetworkers på en konstruktiv måde, men det synes ikke at være tilfældet ??

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 19:06
Dato: 17-01-2007 16:43:59 Forfatter: uthuth1 [QUOTE]Dato: 17-01-2007 09:35:38 Forfatter: Dimitri Hardorff

Jeg havde håbet på at jeg herinde kunne diskutere Allnetworkers på en konstruktiv måde, men det synes ikke at være tilfældet ??

Det hænger vel i nogen grad sammen med at du ikke selv beskriver HVAD og HVORFOR du er en del af AllNetworkers; men at du i højere grad henviser til lange transcripter af typiske Conf. Calls hvor der plapres løs i en uendelighed med en masse lovprisninger og superlativer.

Don´t get me wrong.... men tag dig et minut til - i egne ord - kort at beskrive de åbenlyse fordele du ser - og hvorfor du vælger et engagement i AllNetworkers... ikke hvorfor alle andre bør være med.

MVH
Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 20:17
Det er ikke et spørgsmål om at jeg skal vågne op, men at du skal skrive kortere tekster hvis du vil fange folk.

Det er selvfølgelig din forretning, så du kan køre den lige som du vil :)

Take care.

Tilmeldt 13. Apr 06
Skrevet kl. 11:10
Alle jeres input er selvfølgelig taget til efterretning

Jeg har altid syntes at det var irriterende at alle de tools som er gode at bruge når man er indenfor online markedsføring ikke var samlet et sted

Via Allnetworkers sker dette endeligt

Ydermere bliver jeg en del af et miljø af networkers hvor jeg får mulighed for a dele erfaringer og knytte nye kontakter

Jeg får også få en solid platform hvorfra jeg kan promovere en hvilken som helst business fra

Og som en sidste detalje er det også muligt at køre ALN som en forretning i sig selv, da de har en simpel kommision struktur

Så dette er altså den korte version over hvorfor jeg syntes dette er godt for mig

Den anden dag lavede vi en lille side der kunne give idéer til markedsføring online

I er velkommen til at bruge denne - uanset om i er medlem af ALN eller ej

Vi har være i gang siden August måned, og den officielle åbning skulle meget gerne blive inden udgangen af Januar

Så vi er der snart

Side 2 ud af 7 (70 indlæg)