Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AllNetworkers - Et kig ind i fremtiden?

Side 3 ud af 7 (70 indlæg)
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Brian og I andre

Pas nu på Information owerflow, At det ikke bliver til det rene øregas. Vi efterlyser fakta.

Jeg har ikke set eller så har jeg overset www.allnetworker.com/preview 

Her er alt hvad du behøver at vide

ALN er din værktøjskasse for din netværksforretning. Så enkelt kan det siges

Kan en mekanikker reparere uden det rigtige værktøj? Kan en tømrer bygge uden en hammer? Hvad er en butik uden hylder?

Vi er i lanseringsfasen og hvis du vil have, eller mangler nogle gode administrative værktøjer til din forretning da vil jeg råde dig til at signe op på www.allnetworker.com/?anastra 

eller hos nogen af de andre som er med. Det koster ingenting før end vi starter op. Det er som sagt over 13.000 mennesker som allerede har gjort det.

Jeg ved ingen ting om websider, mailingsystemer, søgemotor opimering, leadsmanagement, promotionale værktøjer og hvad det heder alt sammen. Jeg er blot en normal buschauffør som ønsker at skabe mig en fornuftig og holdbar netværksforretning

Mvh.

Harald Kjartansson

Tilmeldt 13. Apr 06
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 13:08
Siden sidst er der kommet nye nyhedsbreve

Launch er nu meget tæt på!

Newsletter 1 - Here we introduced you to AllNetworkers'' owner Dennis Thrasher and Administrative Consultant Sherry Johns. We also presented our members with a forum where they could discuss AllNetworkers and get to know each other.

Newsletter 2 - Here we gave you the preview site so that all prospective members could become knowledgeable about AllNetworkers. We also gave you a post by Matt Koshko, which gave a nice explanation on how to navigate your prelaunch back office.

Newsletter 3 - This week we presented the members with a prelaunch conference room, so that everyone could meet and chat informally with other members. This room could also be used for training sessions by groups during prelaunch. We also presented our members with a Leadership Application so that we could find those who were interested in working more closely with us.

Newsletter 4 - In this newsletter, we discussed leadership skills and gave a link to Dani Johnson''s website. Dani is truly an inspiration to us all, and she offers her recorded calls free on her site. We also presented a Weekly Inspiration about Network Marketing that truly explains the benefits of this line of work. For all those that missed this, I recommend going back to read it             

Newsletter 5 - Here we provided a section on our preview site which contained all past newsletters. We felt this would help newer members who had missed the important information contained in those newsletters. We also provided a link to the Federal Trade Commission (FTC) regarding the CAN-SPAM Act of 2003 so that all members could refer back to it when conducting their own marketing efforts.

Newsletter 6 - In this newsletter, we gave our members some screen shots of the upcoming AllNetworkers'' website. We also gave some testimonials from some of our prelaunch members. Our Weekly Inspiration focused on Success.

Newsletter 7 - Here we gave everyone the Policies & Procedures for AllNetworkers. We felt that everyone should be getting acquainted with these. We explained the members could only hold one position and that spouses must be in the same line of sponsorship.

Newsletter 8 - This newsletter focused on the required one personal referral that is needed to be eligible for commissions. We also presented a Founder''s Letter from Dennis, which we also placed on our preview site. We shared some information about Speedy Wallet for those who had shared some concerns with us. Also, Sherigirl gave a few inspirational words to those members that were growing impatient.

Newsletter 9 - In this newsletter, Dennis and Sue Thrasher gave us all The Dizzler, and oh - what fun we all had with that neat little tool! We also hit the 10,000 member mark for our prelaunch! We again discussed Speedy Wallet, so that our members could become more familiar with why we chose them as our payment processor.

Newsletter 10 - Here we provided information on how to customize The Dizzler with your AllNetworker affiliate links. Darren Olander also provided everyone with two capture pages which featured this new and creative tool.

Newsletter 11 - In this edition, we gave a personal update from Dennis Thrasher. Darren Olander presented us with a Team Blog that he had created with up-to-date information.

Newsletter 12 - Here we gave a preview of the AllNetworkers
Tilmeldt 13. Apr 06
Skrevet kl. 23:32
Super spændende nyt til de nysgerrige

De sidste tests er nu igang, og til dem som gerne vil se systemet indefra er der her et lille kig

http://www.iloveeasymoney.com/GuestTraining/ALNGuestTraining.html

http://www.iloveeasymoney.com/OfficeTraining/OfficeTraining.html

Min egen profil kan ses her

http://beta.allnetworkers.com/viewprofessional.aspx?id=2

Bemærk dog at det endnu ikke er muligt at melde sig til, men det bliver det snart :-)

Jeg er ved at lave en liste forbeholdt danskere der gerne vil tage del i dette som én af de første

Send en mail til mig på admin@be-smart.dk og giv udtryk for at dette har din interesse

Så snart jeg har et officielt signup link vil du få dette som én af de allerførste

Og når vi har med en forced matrix at gøre er det jo tit en fordel at være med helt fra starten

Ydermere kan jeg oplyse om at vi nu har 16.500 mennesker som har signed op på vores prelaunch site

Disse står klar til at komme igang så snart vi går live

Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 14:09
Folk må da stå i kø for at komme med  i dit koncept.

Du er jo også god til at informere via dette site med meget overskuelig tekst og links. Du er god til at begrænse dine informationer til små bidder af gangen så man ikke føler at man bliver overinformeret. Man bliver bare så begejstret af at læse din info så man føler at man er på vej til noget stort. Jeg tror folk der har vundet millioner i LOTTO har det på samme måde. 

P.S. Sidder allerede og glæder mig til næste gang du poster noget af din herlige info i denne tråd

Tilmeldt 13. Apr 06
Skrevet kl. 21:54
Tak Lougan for de venlige ord

Det er kommentarer som dem der gør det hele værd!

Nu er vores næste newsletter ude

Lidt inside vide er at vi nu er så tæt på start at det næsten gør ondt

Vi mangler bare at få integreret vores nye forum i AllNetworkers software og så skulle vi være klar

Vi er alle kede af at dette projekt har taget længere end forventet, men al godt kommer til dem som har ventet

Ikke nemt at fastlægge en tidsplan når du har med programmører at gøre

cya on the flip side

Tilmeldt 13. Apr 06
Skrevet kl. 22:54
SÅ SKER DET ENDELIG

AllNetworkers har officiel opstart inden for de næste 96 timer!!

I min egenskab af Company leader får jeg direkte besked fra CEO Dennis Thrasher og vil i den forbindelse gerne invitere alle danskerne med så tidligt som muligt

Tilmeld dig formularen på denne side, og du får en besked så snart vi starter

Det er trods alt en forced matrix hvormed det er klart en fordel at blive medlem så tidligt som muligt

9 måneders arbejde er nu tilendebragt og vi går nu en meget spændende tid i møde

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 14:33
Dato: 19-03-2007 22:54:04 Forfatter: uthuth1
SÅ SKER DET ENDELIG

Tilmeld dig formularen på denne side, og du får en besked så snart vi starter

Det er trods alt en forced matrix hvormed det er klart en fordel at blive medlem så tidligt som muligt

9 måneders arbejde er nu tilendebragt og vi går nu en meget spændende tid i møde

Hold os da lige orienteret om hvor meget du har ud af at poste tilbuddet her på Amino ;-)

Vil jo være interessant - for så kan det jo være resultatet er så overvældende at vi bare må poste indlæg med opfordringer ;-)

Ahh, Brian - skal lige gasse dig lidt - du kan godt tage det!

Men bottomline: God vind med konceptet - held og lykke med opstarten om få timer ;-)

Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 13. Apr 06
Skrevet kl. 22:13
Dato: 20-03-2007 14:33:09 Forfatter: Lasse Burholt

Hold os da lige orienteret om hvor meget du har ud af at poste tilbuddet her på Amino ;-)

Vil jo være interessant - for så kan det jo være resultatet er så overvældende at vi bare må poste indlæg med opfordringer ;-)

Ahh, Brian - skal lige gasse dig lidt - du kan godt tage det!

Men bottomline: God vind med konceptet - held og lykke med opstarten om få timer ;-)

Lasse Burholt

Selvfølgelig kan jeg tage det..LOL

I nat har vi conference call hvor launch tidpunkt bliver offenliggjort

Tuesday, March 20, 2007 at 9:00pm EST (02:00 GMT)

CALL: 1-641-594-7500   USE PIN: 1023419#

Jeg kan i øvrigt oplyse om at vores pre-launch har mere end 17.000 medlemmer, men ud af dem er kun 72 fra Danmark

Norge 99 og Sverige 76. (total 184 forskellige lande)

Så har du mange nordiske kontaker må man siger at markedet ligger helt åbent

Efter launch vill AllNetworkers løbende implementere nye features således at det over tid bare bliver bedre og bedre

Hvor meget har jeg så ud af at poste her på Amino....?

Ja det er jo ikke fordi at jeg mangler personlige signups, da undertegnede og mine to partnere nu har mere end 1.000 personlige signups. Jeg tror mere det handler om at jeg nogen gange savner at diskutere på dansk.

Jeg bevæger mig jo ikke så meget i de danske kredse

Men hvor er det dog spændende at følge et produkt fra idé til realisering

Allnetworkers har efter min mening et enormt potentiale worldwide, og kunne være med helt fra starten kunne ikke være bedre

Jeg har dog savnet lidt konstruktiv kritik herinde fra, men dette må jeg jo så bare tolke som noget positivt :-)

I skal nok blive løbende opdateret....da jeg nyder at skrive disse updates :-)

Lad mig lige slutte af med en kopi af denne mail til Dennis

----------------------

Dennis,

What do I think?

Whew!  When Lorna first told me about this project, I joined, what did I have to lose?

Then....time went on......and on.....and on.....And I questioned Lorna who was "over the moon" about the potential of this program...."what''s taking so long?  "com''on I thought you said they were professionals.  This sounds like just another of those "pre-launch specials that NEVER get launched!"

Eating my words, eating my words!

I''m always concerned that anything I represent follows a true "business format", a format, presentation that would be as likely to succeed in the "real" world" as it would on the "net".

This site surpasses anything I have seen thus far in terms of professionalism and accessibility.  No "smoke and mirrors" to cover up inadequacies.  No "hype and holler" to cover up basic business flaws, just pure business logic, excellent business presentation..

Thank you for you
Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Mar 07
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 23:45
Py ha der er godt nok meget info som man ikke orker at læse

Men helt simpelt har jeg lidt svært ved at forstå konceptet, men jeg har heller ikke gjort mig indenfor MLM.

Enkelt spørgsmål: Jeg er ved at skaffe franchisetagere på internationalt plan, kan man bruge konceptet til at finde sådanne kontakter, eller er det kun til MLM.

/René

René C. Larsen tlf.: 211 411 61 www.CoWork.dk KLIK her for CV

Tilmeldt 13. Apr 06
Skrevet kl. 07:40
Hej René

Undskyld at jeg har været fraværende, men med launch lige om hjørnet er der tusinde ting at gøre

Men ja, allnetworkers er også en super god måde at markedføre sin offline business

Dette er ikke kun MLM - dette er networking i alle sine afskygninger

Så mangler du franchisetagere kan du efterspørge disse mennesker inden for "murene"

Der vil være tusindvis af memnersker derinde som alle er interesseded i business - online såvel som offline

Starten er så tæt på at det næsten gør ondt - følg detaljerne i denne tråd

Så snart vi er klar skal jeg som det første poste det officielle link herinde!!

Side 3 ud af 7 (70 indlæg)