Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AllNetworkers - Et kig ind i fremtiden?

Side 7 ud af 7 (70 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Ser frem til næste afsnit i føljeton´en i næste uge

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 13. Apr 06
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 22:00
Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 14:18
hej

nu har jeg prøvet at side og læse hele denne her tråd igennem... og det er godt nok tungt... og kedligt... må man sige...

jeg har dog nogle spørgsmål....

hvad er produktet??? det er mig meget svært at finde et produkt her... at kunne give ideer på nettet for 29$ pr måned... det er da dyrt at få en ide langt ud. man kan gøre det gratis her på amino. eller fik jeg misforstået nået der.

og hvorfor skal man være med fra toppen... hvis det er sådan i mine øjne... så kommer dette til at dø inden lang tid... og det er vist heller ikke et godkendt mlm system i forbrugermandens øjne...

jeg syntes og han mener ikke at mlm skal være et spørgsmål om at komme først...

men det skal være som en alm forretning... hvor ALLE lige meget hvor de kommer ind i systemet... skal have mulighed for at kunne tjene mere end sin opline... hvis de altså lavere mere...

alt andet i mine øjne er pyremidespil.... 

håber du forstå min tekst her... og vil svare tilbage på den. 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 14:38
Hej Brian,

Hvis nu AllNetworkers var hos bookmakerne som "most likely to succeed" - er det så nu man skal satse lommepengene ;-)

Der er godt nok lidt liv... modtog tre "noreply test" email fra AllNetworkers uden indhold igår eller foregårs tror jeg det var--- tiden flyver.

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 13. Apr 06
Skrevet kl. 23:12
Dato: 02-08-2007 14:17:55 Forfatter: amway nemmere findes ikke
hej

nu har jeg prøvet at side og læse hele denne her tråd igennem... og det er godt nok tungt... og kedligt... må man sige...

jeg har dog nogle spørgsmål....

hvad er produktet??? det er mig meget svært at finde et produkt her... at kunne give ideer på nettet for 29$ pr måned... det er da dyrt at få en ide langt ud. man kan gøre det gratis her på amino. eller fik jeg misforstået nået der.

og hvorfor skal man være med fra toppen... hvis det er sådan i mine øjne... så kommer dette til at dø inden lang tid... og det er vist heller ikke et godkendt mlm system i forbrugermandens øjne...

jeg syntes og han mener ikke at mlm skal være et spørgsmål om at komme først...

men det skal være som en alm forretning... hvor ALLE lige meget hvor de kommer ind i systemet... skal have mulighed for at kunne tjene mere end sin opline... hvis de altså lavere mere...

alt andet i mine øjne er pyremidespil....

håber du forstå min tekst her... og vil svare tilbage på den.

Hej

Indledningsvis syntes jeg du skal bruge de 6 minutter det tager at lytte til denne

http://www.allnetworker.com/recommends/call.mp3

Min gode ven Orren Thornes er rigtig god til at få sat ord på hvad ALN handler om

Har du stadig spørgsmål efter at have lyttet til denne, så spørg løs og jeg skal besvare så godt som muligt :-)

Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 23:46
ja det kan godt være at jeg kan høre på det.. men hvad nu hvis jeg ikke kunne eng..

nu er det jo dig jeg spørger.... det er dig som måske kunne blive min opline...

og det eneste jeg kan se her er at du sender folk videre til diverse links osv... i stedet for at svare på simple spørgsmål.

men der er måske intet produkt.

Tilmeldt 13. Apr 06
Skrevet kl. 00:11
Dato: 02-08-2007 23:46:14 Forfatter: amway nemmere findes ikke

ja det kan godt være at jeg kan høre på det.. men hvad nu hvis jeg ikke kunne eng..

nu er det jo dig jeg spørger.... det er dig som måske kunne blive min opline...

og det eneste jeg kan se her er at du sender folk videre til diverse links osv... i stedet for at svare på simple spørgsmål.

men der er måske intet produkt.

Ked af at sige det, men sitet er på engelsk - så det er en fordel at have kendskab til engelsk :-)

Men jeg skal gerne forklare

Når man har med online business at gøre er der en række værktøjer som kan være yderst brugbare - ja mange vil sige uundværlige

Disse værktøjer er typisk noget man betaler for forskellige steder på nettet

Med Allnetworkers samler vi alle disse og udbyder dem til en meget lav pris

Nedenstående er den forklarende tekst taget fra Allnetworkers - og ja, jeg ved godt den er på engelsk

Men igen - kan man ikke engelsk vil man få meget svært ved at navigere rundt i vores backoffice da det er meget omfattende!

Sammenfattet kan man bruge allnetworkers som platform til at promovere en hvilken som helst forretning online

Håber dette hjælper :-)

ATTENTION ALL NETWORKERS…
-
Do YOU want to know what's going on and when? Do YOU want to meet other like-minded people who believe that Financial Freedom can be accomplished when you work together as a TEAM? You certainly have come to the right place... Let us show YOU how we can keep you up to date with all the Networking News and Information you will ever need to know. Let us show and provide you with the right set of tools so that YOU are dressed for success.
-

* Promote your business to other members

* Custom personalized website

* The perfect platform for your online profile
* Access to our exclusive forum where you can share ideas with experienced networkers
* Attend free online seminars to learn new techniques
* State of the art Autoresponders
* Manage your leads
* Easy access to your business associates
* Awesome tracking tools
* Start your own blog
* Post classifieds
* Submit articles
* Win big prizes
* Announce Your Upcoming Events
* Upload A Live Business Video Profile
* Upload your business presentation
* Read industry news
* Search for other networkers
* Use internal mail system to connect
* AND MUCH MUCH MORE TO COME

-

Experienced networkers pay hundreds of dollars for these tools every month to various companies to be a success. For the first time ever, all these services are available at one place for a low monthly fee of $29.95. You can also earn up to $11.562 a month with our easy to understand compensation plan. A more detailed explanation can be found HERE

-

AllNetworkers.com can dramatically help you promote your Business Opportunity, Product or Service instantly. Our Enhanced Member Management System will enable you to target and also teach specific members who have an interest in w
Tilmeldt 13. Apr 06
Skrevet kl. 22:19
Stille og roligt er vi nu ved at komme op i omdrejninger, og alle nye medlemmer er meget tilfredse med hvad vi har :-)

Dette er sidste nye update

Your AllNetworkers business website is up and running and ready for you!

You need to ensure that every member of your team knows that we are now open so that your organization will continue to grow.

It is time to get a fresh new start -- a chance to set the tone for your future.

It is time to move you closer to your dreams and goals.

It is time to set aside doubt and focus on your desire to be successful.

You know that you have to do something to change your direction.to move you forward.to create the results that will make a difference in your life.

There will never be a better time than right now to get going because AllNetworkers is here to stay and growing fast; and we want you right there with us.

We have had nothing but great compliments about the site from our new members who have joined our community in the past few days. We have one of the best business opportunities online and you perfectly positioned for success. 

Everything is in its place and ready to go. The only thing missing now is "you."

If you have already registered at AllNetworkers.com, please do NOT re-register!

You only need to complete the registration process if you were unable to pay the first time due to our previous merchant.

If you are unsure if your payment went through successfully in the past, try to log into the site. If it lets you in, you have paid.  If it does not, you need to click on Sign Up Now, enter your email address in the first section, and choose to Continue Your Registration.  It will hold your original sponsor so do not worry. You can now check your status at any AllNetworkers websites.

If you need help, you may always contact our customer service department at cservice@allnetworkers.com.  We are standing by to assist you and look forward to welcoming you to the AllNetworkers family!

Tilmeldt 13. Apr 06
Skrevet kl. 21:41

Hej

Don't forget AllNetworkers first conference call this Tuesday August 21st  at 9:00 PM Eastern.   Not a member yet? Get started todayhttp://www.allnetworkers.com/index.aspx?anid=2

The conference call will be awesome !! Hosted by Don Hill Conference Number: 1-218-486-1300 Conference Access: 515038 All calls will be recorded and placed in your back office for your convenience.  Remember to check the company forum for any further updates and announcements. This is also a great place to meet people and welcome our new members.

Tilmeldt 13. Apr 06
Skrevet kl. 21:42
Hello Team! Don't forget AllNetworkers first conference call this Tuesday August 21st  at 9:00 PM Eastern.   Not a member yet? Get started todayhttp://www.allnetworkers.com/index.aspx?anid=2  The conference call will be awesome !! Hosted by Don Hill Conference Number: 1-218-486-1300 Conference Access: 515038 All calls will be recorded and placed in your back office for your convenience.  Remember to check the company forum for any further updates and announcements. This is also a great place to meet people and welcome our new members.

Side 7 ud af 7 (70 indlæg)