Hej Casper Det ser meget fint ud det du har gang i, flot arbejde. Umiddelbart havde jeg det indtryk at samme overskrift, beskrivelse m.v. blev genbrugt på alle tilmeldte kataloger m.v. men det er heldigvis ikke tilfældet ;) Uanset om din service er gratis eller noget man skal betale for, så bør du overveje at gøre det meget mere restriktivt at kune logge ind og bruge systemet. Det gælder om at "forhindre" repræsentanter fra de store søgemaskiner i at logge ind og fiske alle dine linkbuilding-domæner og bagefter sætte deres link-værdi til 0. Overvej: Brugeren skal godkende en række forretningsbetingelser når han/hun opretter en bruger, herunder, at der tydeligt står, at repræsentanter fra søgemaskiner under ingen omstændigheder må logge på og bruge systemet. Indføre at en bruger skal godkende sin tilmelding via et link i en e-mail adresse. Dertil kommer at brugeren bør have en e-mail adresse der er tilknyttet domænet. Man skal eksempelvis have en xxx@fiskegrej.dk e-mail adresse for at kunne tilmelde domænet www.fiskegrej.dk Hvis jeg var dig ville jeg heller ikke liste domænenavnene, jeg ville blot give dem et pseudonavn. Jeg ved godt, at man efterfølgende kan finde ud af hvilke domæner, der er på listen, ved at kontrollere backlinks, men det skal være så besværligt for repræsentanter fra søgemaskiner, at de ikke orker bruge tid på at afsløre dit netværk. Jeg har kenskab til andre linkbuilding netværk, hvor man endda skal have en unik IP adresse og man kan kun logge på fra sådan en unik IP adresse. /Grosen Friis
|
Det ser godt ud!
Kommer de udenlanske link kataloger, blogs, artikel databaser osv. med i oversigten?
Vil det være muligt at få Paypal, google checkout osv. med i indtjening?
Måske kunne du tjene noget mere med en sms service, f.eks. med mulighed at have en indstilling til at hver gang man har solgt / tjent på reklamer f.eks. 100 kr, modtager man en sms.
Kunne ikke forstille noget bedre end at sidde i bussen, skole, arbejde etc. og få at vide man har tjent 100 kr passivt