Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor lang tid går der før Amino-support besvare en mail?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin

Det er en flydende grænse hvor vi vurderer fra case til case.
Årsagen til at vi afviser nogle annoncer er at vi har haft mange problemer med bl.a. svindlere der solgte "unikke" forretningskoncepter, som så blev solgt til mange brugere der så alle blev snydt.
Dertil vil vi ikke oversvømmes med Multi Level Marketing skrammel.
Og slutteligt, så vil vi ikke have basen fyldt op med 700 franchisemuligheder som ikke er sat iværk (Det kommer der en seperat base til snart).

Så vi forsøger efter bedste evne at holde en høj standard på Amino Virksmhedsbørs og i det arbejde laver vi sikkert fejlbedømmelser i ny og næ og det er nok desværre prisen.

Dbh Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas De Oliveira:

Jeg venter tålmodigt på min mail bliver besvaret Smile

Mvh. Thomas

Thomas, det bliver den ikke.
Den blev videresendt til mig og da vi to havde haft den diskussion en gang, så prioriterede jeg at bruge tid mere relevante ting.

Dbh Martin

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 01:18

Martin Thorborg:

Hej Martin

Det er en flydende grænse hvor vi vurderer fra case til case.
Årsagen til at vi afviser nogle annoncer er at vi har haft mange problemer med bl.a. svindlere der solgte "unikke" forretningskoncepter, som så blev solgt til mange brugere der så alle blev snydt.
Dertil vil vi ikke oversvømmes med Multi Level Marketing skrammel.
Og slutteligt, så vil vi ikke have basen fyldt op med 700 franchisemuligheder som ikke er sat iværk (Det kommer der en seperat base til snart).

Så vi forsøger efter bedste evne at holde en høj standard på Amino Virksmhedsbørs og i det arbejde laver vi sikkert fejlbedømmelser i ny og næ og det er nok desværre prisen.

Dbh Martin

Jeg vil blive meget ked af at blive sat i bås med MLM firmaer, og synes det grænser til det injuriendeSmile

Kender også problemet med flere lumre typer, der starter "franchiseforretninger" op uden der er noget i det. Synes det er et stort problem for et ellers fremragende forretningskoncept.

Men ærligt talt Martin, vurdering fra case til case. Så har i jo ikke læst annoncerne.

Firma A: "søger til opstart" = annonce godkendt

Firma B: "har omsætning" = Afslag da det ikke er en igangværende forretning.

Føler mig rimeligt meget b..... i r.... når jeg samtidig har været aktiv debatør på amino siden okt. 2005, og altså ikke bare er en der lige er kommet forbi, for at smide en gratis annonce omkring et eller andet nyt unikt MLM koncept.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 02:04

Martin Olesen:
Jeg vil blive meget ked af at blive sat i bås med MLM firmaer, og synes det grænser til det injuriendeSmile

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Skrevet kl. 09:44

BZR:

Martin Olesen:

Forstår ikke hvor du vil hen med det? Hvilken relevans har det til trådens øvrige indhold?

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:32

Hej Martin

Jeg har slet ikke set på din annonce, jeg udtalte mig generelt, så det er bestemt ikke en anklage imod dig.
Prøv at maile mig annoncen og så kigger jeg på det.

Dbh Martin

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Skrevet kl. 23:21

Den ligger her Bliv selvstændig vinduespudser

Ved godt den er for lang til en gratis annonce, men det var en forkortet udgave af denne, som jeg har slettet.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)