Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor er den gode gamle amino ånd ??

Side 3 ud af 9 (82 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes faktisk der indimellem er større chance for ikke at få et tak for den hjælp der ydes, selvom mange er taknemmelige.

Denne tråd er f.eks et eksempel på hvorfor jeg ikke vil hjælpe pågældende en anden gang:

http://www.amino.dk/forums/p/87303/566049.aspx#566049

Det er heldigvis enestående tilfælde.

Faktisk har jeg ikke set en enste tråd (af dem jeg har læst naturligvis) hvor der er krævet betaling med mindre der er bedt om et bud.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:12

Helle - houseofkids.dk:

I min verden handler erhvervsmæssigt netværk om at give og tage viden. Man kan være heldig at nogen vil hjælpe lidt mere - men man må ikke forvente det!

Hej

Jeg er fuldstændig enig med Helle.

Det handler om at dele viden - sparre med hinanden, sådan at to plus to pludselig kan give fem.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:14

Lagersalg123 - JEN:

Synes faktisk der indimellem er større chance for ikke at få et tak for den hjælp der ydes, selvom mange er taknemmelige.

Denne tråd er f.eks et eksempel på hvorfor jeg ikke vil hjælpe pågældende en anden gang:

http://www.amino.dk/forums/p/87303/566049.aspx#566049

Det er heldigvis enestående tilfælde.

Faktisk har jeg ikke set en enste tråd (af dem jeg har læst naturligvis) hvor der er krævet betaling med mindre der er bedt om et bud.

Der kan jeg sagtens følge dig ! Får man så den gratis hjælp skal der også være en tak for hjælpen, men i denne trå som du henviser til er der ingen respons, det er så også vildt dårlig amino ånd bare den anden vej !

Mikkel

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 21:37

Jeg syntes nu ikke den ivæksætter ånd som du efterlyser er forsvundet, jeg syntes ikke jeg har fået andet en god response og hjælp, og som naturlig del af det har jeg sat den første 30 min af min da af til amino, og svarer gerne på spørgmål eller rådgiver uden at det nødvendigvis skal blive til en salgs tale.

jeg er 100% sikker på at man kommer længst ved samarbejde, især i denne tid vi går gennem nu.
syntes dog det er 100% fair at folk kommer med pris på opgaver hvis de tager længere end bare lige ;)

her syntes jeg dog stadig aminoerne, er gode. hvis der er tale om opgaver som folk vil have penge for syntes jeg de fleste herinde er rimelig fair, overfor deres med aminoer.

de tilbud jeg har fået her har altid været super gode :) og ha da også gjordt brug af et par af dem :)

Hold den gode Amino Ånd i luften :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:54

Hej Mikkel

Nu har jeg kun været med i 4-5 måneder, men min opfattelse er da helt klart, at hovedparten af Amino'erne er utroligt hjælpsomme og imødekommende.

Der er faktisk mange herinde, som meget hurtigt markerer, hvis en eller anden går over den "imaginære" streg og forsøger at promovere sig selv og et salg eller lignende.

Jeg har eks. modtaget hjælp i flere omgange, også uden at have bedt om det, hvilket jeg altid vælger at opfatte som positivt. Det er da klart, at sådanne oplevelser er med til at højne dette forum i min bevidsthed.

Der er dog nogle enkelte, som ikke kan svare på et indlæg uden at tilbyde alverdens ydelser, og det eneste man skal gøre er at ringe eller maile. Jeg gider faktisk efterhånden ikke at beskæftige mig med disse indlæg, så jeg giver dem bare 1 stjerne, hvorpå jeg så forsøger at svare på trådstarters spørgsmål i offentlighed til alle læseres oplysning.

Mikkel! Jeg kunne da godt tænke mig, at du kom men nogle eksempler på din opfattelse af, at Amino-ånden skulle være ved at forsvinde.

Hilsen

Tonny

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:59
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:12

MikkelFriis:

Hej Tonny

Vi kan starte med denne tråd: http://www.amino.dk/forums/t/87657.aspx?PageIndex=1

Mikkel

Touché Yes

Ligesom jeg skrev, når det sker, er der trods alt straks nogen, som reagerer imod denne tendens.

Det kan desværre nok ikke undgås helt, men trådstarteren på din link-henvisning fik sin løsning, trods alt.

Hilsen

Tonny

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:13

MikkelFriis:

Hej Tonny

Vi kan starte med denne tråd: http://www.amino.dk/forums/t/87657.aspx?PageIndex=1

Mikkel

Nu er det første gang jeg har set den slags. Men det er da et selvmål for de 2 der er imod. For der er da så 2 steder man ikke først henvender sig for at købe den slags ydelser, så det justerer helt sig selv.

Der tydeligvis mange kapaciteter på Amino, og de hjælper ekstremt meget og langt ud over hvad man kunne forvente.

Men det er klart at tingene har en grænse, og min grænse f.eks. går ved oplysning om hvem der producerer de ting jeg får fremstillet ude, samt formularer på specielle ting. En anden grænse går på ikke at oplyse nærmere detaljer om f.eks mit netværk indenfor læder og oliven i Marokko.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:15

Hej Lagersalg

Din opfattelse af grænsen for hjælp, deler jeg fuldt ud.

Hilsen

Tonny

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:28

MikkelFriis:
For bare 1 år siden kunne aminoer hjælpe hinanden herinde og ikke kun tænke penge for alt..

Det kan de også stadig men der er flere der vil prøve at sælge deres produkter. Og pga. krisen er folk nok mere aggresive med at forsøge at sælge.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 3 ud af 9 (82 indlæg)