Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor er den gode gamle amino ånd ??

Side 2 ud af 9 (82 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Boysen:

Jeg forstår ikke helt din indlæg Mikkel!, du skriver som om tingene har ændret sig det sidste år, samtidig med at du skriver at du selv har kontakt til nogen og i hjælper hinanden gratis.

Jeg har den modsatte opfattelse. Jeg ser flere og flere hjælpe hinanden gratis. Prøv at smid et regnskabs spørgsmål op, indenfor en time er den besvaret. 

Prøv at ligge din næste pressemeddelelse op, imorgen er der rettet stave fejl, lavet punktum og komma, og sådan kan jeg blive ved.


Det er sgu imponerende.

Jeg kan liste omkring 20 amino'er der har hjulpet mig gratis de sidste 6 måneder, NEMT.  

Hej Boysen

Jo der er som sagt nogen der hjælper andre og jeg har også været heldig og finde rigtig gode og søde aminoer herinde, men jeg ser tit at i tråde hvor folk spørg om lidt hjælp så vil folk straks sende dem et tilbud på en opgave, det synes jeg er forkert..

Jo vi har nogen super aminoer imellem og takker dem af hele mit hjerte ! Dem der har hjulpet mig til mit nye projekt er jeg mega taknemlige overfor !, men igen, hvorfor så mange der spørg efter en lille ting og tilbudende flyver afsted.

Renskab der har vi et par super hjælpere helt korrekt Yes

 

Mikkel

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja nu skriver de folk med amino ånd jo også her, men dem der vil have pungen frem gør jo ikke Embarrassed

 

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

MikkelFriis:
Ja nu skriver de folk med amino ånd jo også her, men dem der vil have pungen frem gør jo ikke Embarrassed

Jeg forstår altså ikke helt hvad du mener med det hele Mikkel ?

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

MikkelFriis:
Ja nu skriver de folk med amino ånd jo også her, men dem der vil have pungen frem gør jo ikke Embarrassed

Vrøvl, Mikkel Skype-BigSmile

Der er flere tusinde konstruktive iværksættere på Amino.
Du kan altså ikke forvente, at de alle straks vil melde sig i din tråd, og at du derved kan stemple de som ikke melder sig som værende uden "Amino-ånden".

Jeg er helt enig med Boysen i, at Amino ånden bestemt stadig findes.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

MikkelFriis:

Ja nu skriver de folk med amino ånd jo også her, men dem der vil have pungen frem gør jo ikke Embarrassed

68 kr. + moms - så skal du få et svar. Big Smile

mvh Hans

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg skulle have kørt alle de der minibarer til Randers, da havde du vel også regnet med at få lidt for det, hvis du havde skaffet en bil eller....? Smile

Nej det er gas, jeg mener ikke der er noget der har ændret sig på Amino. Man får en masse gratis viden og hurtige svar på sine spørgsmål. Det er ikke alle ting her i livet der er gratis og jeg har fuld forståelse for at folk gerne vil tjene penge hvis de leverer en ydelse.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:

MikkelFriis:

Ja nu skriver de folk med amino ånd jo også her, men dem der vil have pungen frem gør jo ikke Embarrassed

 

68 kr. + moms - så skal du få et svar. Big Smile

mvh Hans

Husk også lige at give 10% Amino rabat i god Amino ånd.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Husk også lige at give 10% Amino rabat i god Amino ånd.

OK, men til gengæld tager jeg så 35% i moms :-)

Hans

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj:

Da jeg skulle have kørt alle de der minibarer til Randers, da havde du vel også regnet med at få lidt for det, hvis du havde skaffet en bil eller....? Smile

Hej Nicolaj.

He he ja udgifter skulle dækkes, men ellers var det ikke for at tjene men for at hjælpe og lige få hilst på dig IRL..

Bussen ud og hente kassebilen + kørerturen + læsse + retur mod slutkunde + aflevere bil+ bus hjem :-) ikke meget tilbage af 800,- inkl alt ;-) og ca 4 timer. 200 for lån af bil, ca. 250 i diesel

 

Siger heller ikke alt skal være gratis, men synes bare folk har været mere hjælpsomme før når man har kigget med i trådende..

Måske bare mig der er blevet mere aktiv og kigger flere tråde nu Embarrassed

 

Mikkel

 

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Husk også lige at give 10% Amino rabat i god Amino ånd.

OK, men til gengæld tager jeg så 35% i moms :-)

Hans

Jeg skal gerne sponsorer de 10% :-)

 

 

Side 2 ud af 9 (82 indlæg)