Hej Mikkel
Ja når ret skal være ret var det jo bare mig, der misforstod dit indlæg i sin tid :) Men hvorom alting er, så befinder du dig på et offentligt forum. Så jeg forbeholder mig naturligvis retten til at komme med feedback og kommentarer, hvadenten de er opfordrede eller ej... Jeg siger og står i øvrigt også ved det jeg mener... Så det er vi helt enige om. I den forbindelse mener jeg bare man skal vare sig for at tale etik på den måde... Men det er jo i sidste ende et spørgsmål om personlig smag... Du mener et og jeg mener noget andet - mon ikke vi begge får et rigt og lykkeligt liv alligevel? :)
P.S. Jeg gemmer mig i øvrigt ikke. Jeg vil bare gerne lige have en finger i jorden, i forhold til dette forum, inden jeg lægger navn og brand til det. Det kan jeg i øvrigt ikke se skulle have noget at gøre med hvad jeg siger... Ting bliver hverken mere eller mindre rigtige af alt efter om dem, der skriver dem, er anonyme eller ej. Men hvis du meget gerne vil vide hvad jeg hedder kan du jo rette personlig henvendelse... Så skal jeg nok give dig mit navn :) |
Fama:Ting bliver hverken mere eller mindre rigtige af alt efter om dem, der skriver dem, er anonyme eller ej.
Måske, men det bliver i hvert fald MEGET mere troværdigt, når dem der ønsker at kritisere andre tør stå ved det med eget navn. Når man ikke vil lægge navn til det man siger og gør, så giver det jo altid mistanke om, at der kan ligge en anden agenda bag det der siges ...
Det er meget sjældent at annonym kritik tages så alvorligt. Det er vist kun i sager, hvor det at stå frem med eget navn er forbundet med stor personlig risiko, at der er forståelse for den slags.