Har altid stemt konservativt, men synes ikke rigtigt det kører form dem, jeg sansynligvist for mulighed for at stemme på næste gang. Så hvis der ikke dukker en ny mand/kvinde frem inden næsten valg, som jeg har noget tillid til, så går min stemme for én gangs skyld til partiet der vil af med licensen og efterlønnen. Desuden er det også min kongstanke, at man betaler xx % skat af sin indkomst and thats it. Ikke noget bullshit med, at dem der kender loven bedst betaler mindst i skat.
Den der med at "folk" ville droppe arbejde for at gå hjemme hvis kontanthjælpen var højere tror jeg ikke holder. Jeg ville ikke. Jeg kender heller ikke nogen der ville. Gør i?
Iøvrigt ville det være skønt med et parti der ville arbejde på at få lukket Kongehuset ned.
Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl
Den der med at "folk" ville droppe arbejde for at gå hjemme hvis kontanthjælpen var højere tror jeg ikke holder. Jeg ville ikke. Jeg kender heller ikke nogen der ville. Gør i?
Iøvrigt ville det være skønt med et parti der ville arbejde på at få lukket Kongehuset ned.
Ja - jeg kender faktisk en del, som vil droppe deres arbejde, for at gå hjemme, hvis de kan få flere penge for det, end at være i arbejde.
Det er også så plat at danmark som et af de eneste lande ikke tillader egne borgere bosiddende i udlandet at stemme til egne valg! De vil gerne have skatten, men du må ikke være medbestemmende til hvad pengene skal bruges til!
Mvh
Jesper
Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl