Hej folkens, Sidst jeg kiggede var der 5 stemmer og 0 svar, eller deromkring. Til de der har spurgt, så har jeg altså intet at gøre med stemmeboksen - det er en feature på Amino, som alle kan benytte. Anywho, tak for deltagelsen, det er lidt spændende at få indblik i, hvad lige præcis iværksættere tænker. Jeg selv er meget frihedsorienteret og jeg får kuldegysninger ved tanken om, at der vedtages 3,7 regler om dagen i gennemsnit (kilde). Stik mig en politiker der går til valg på at halvere sin egen indflydelse, så får han/hun min stemme, men indtil videre nøjes jeg med Liberal Alliance. Hele tanken om, at 179 personer skal 'micro manage' seks millioner menneskers liv, huer mig virkelig ikke. Vi er en nation af voksne mennesker, ikke en børnehave. |
Tja, det kan man jo ikke. Der er ikke job til alle, nej. Men hvis man indrømmede det og lod folk passe sig selv på en højere understøttelse, så ville lønmodtagerne jo forlange højere løn.
Og hvis de samme personer så senere ville ud på arbejdsmarkedet, var det løb kørt, kan jeg godt sige dig.