Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor vil du sætte krydset?

Side 2 ud af 8 (78 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,2 stjerner givet af 5 person

Enhedslisten.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 20:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan kun sætte kryds ved Venstre - selvom jeg ikke er imponeret af den drejning mod venstre side af salen, de har taget. S, SF etc. er udelukket for en på min alder - jeg har trods alt levet som voksen og iværksætter under socialdemokratisk åg. Og det er ingen spøg for de mennesker, der gerne vil bare lidt mere end den grå midterbane.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 20:11

Så er der sat kryds ved liste C

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 20:13

Ja de kan sku snart slå det hele sammen til " midterpartiet"  gaaabbbb  så vælgerliderlige de er.

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 20:17

Ganske fiks stemmeboks. Du må gerne få min stemme, men jeg ville da aldrig skrive her på offentligt område, hvor jeg sætter krydset.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:19

Jegsætter kryds lidt til venstre fra højre...

mikkel

Fra København
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Fra  Deducta Search Skrevet kl. 20:21

Stemmer som jeg altid har gjort - nemlig liste C...

Dog er jeg (vel som så mange andre) godt træt af politikernes frygt for hinanden og vælgerne... Vi mangler sgu nogle kontroversielle fol, der står ved deres holdninger, og blot snakker interviewerne efter munden. Nogle med ben i næsen og med et verdenssyn lig mit :D 

Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 20:23

Jeg har sat venstre.. Jeg flytter til USA hvis S kommer til magten..Hvis S kommer til magten, så er det 100% sikkert at iværksættere ikke komme til at tjene penge :P

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 20:27

Har aldrig forstået hvorfor det er en hemmelighed for folk at de ikke vil fortælle hvad de stemmer, da det kun kan give gode diskutioner.

Jeg stemmer ´Venstre, men alle har ret til deres mening og jeg respektere folks holdninger, sålænge de kan argumentere for dem.

Man må sige at politik er utrolig værdipræget, hvorfor jeg slet ikke kan forholde mig til den retning som SF har valgt med at sælge ud af deres værdier samt skifte mening, så snart noget går dem i mod.

Derfor kan jeg heller ikke forstå hvordan e kan være så populære, da man som menneske bør vide at SF, hvis de kommer til magten, vil sige ja til alt hvad Soc fremsætter, bare de får magt! Jeg synes det er direkte pinligt at et "fag" som politik, som er så holdningspræget, kan få et parti til at sælge ud fordi de er begærlige..

Jeg er med på at man kan skifte mening, men det er tydeligt at SF kun gør det for at score stemmer og ikke fordi de 100% vil kunne stå inde for det de siger!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 20:27

Var det ikke lige over stregen, at du skulle nøjes med en stjerne, fordi en eller anden ikke kunne lide dit parti?Sad

Side 2 ud af 8 (78 indlæg)