Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det en nyhed - eller ej?

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Kastrup
Tilmeldt 21. Oct 06
Indlæg ialt: 19
Fra  Blekager.dk Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jan & Kruse

Jan - det går faktisk rigtig godt!

Kruse - har du tvillinger? Er det der for du ønsker købe mere end et sæt af hvert? På et tidspunkt vil der kun være ét sæt tilbage - sådan er det jo efterhånden som varerne bliver solgt... (Du har åbenbart ikke ramt de varer der er flere tilbage af i samme størrelse.)

Men jeg er uenig med dig, for jeg synes netop det er super god kundeservice IKKE at sælge en vare man ikke har på lager, jeg ville selv blive drøn irriteret over at bestille en vare jeg skulle vente på i flere uger.

Fortsat god aften

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 20. Nov 06
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 19:19
Nu faldt jeg lige over denne gamle tråd og ville da lige kommentere kort:

@ Helle,

Du sagde: "Folk køber det de kender. .........Den ene er at folk vil have danske varer..."

Nu har jeg ikke megen forstand på jeres branche, men jeg tror faktisk hverken min kone, vore børn eller jeg ejer et dansk produceret stykke tøj. Og taler vi metervarer så indtager Sydeuropa vist helt klart første pladsen.

Du har dog helt ret vi køber kun det vi kender og for mit eget vedkommende er det ikke dansktalende skræddere...

Fra København
Tilmeldt 5. Dec 06
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 22:34
Kruse - har du tvillinger? Er det der for du ønsker købe mere end et sæt af hvert? På et tidspunkt vil der kun være ét sæt tilbage - sådan er det jo efterhånden som varerne bliver solgt... (Du har åbenbart ikke ramt de varer der er flere tilbage af i samme størrelse.)

Men jeg er uenig med dig, for jeg synes netop det er super god kundeservice IKKE at sælge en vare man ikke har på lager, jeg ville selv blive drøn irriteret over at bestille en vare jeg skulle vente på i flere uger.

Hvis det skal være god kundeservice skal kunde have besked på hvornår varen er hjemme igen. Jeg forsøgte med ca. 10 forskellige varer og den samme besked igen. God kundeservice er at kunden ikke sidder forvirret tilbage. De mindste ting, når det drejer sig om ehandel, kan sende kunden videre til dine konkurrenter. Det er blandt andet en af grundene til at Billigvvs.dk omsætter for 100 mio. og har overskud på 10 mio. mens vores konkurrenter tjener håndøre på de samme produkter. Men det er jo op til dig. Din butik dine regler.

vh

Kruse

Fra Kastrup
Tilmeldt 21. Oct 06
Indlæg ialt: 19
Fra  Blekager.dk Skrevet kl. 07:50
Hej igen

Jeg sætter selvfølgelig pris på din mening, men jeg tror det er et meget udbredt fænomen blandt tøjbutikker (e-shops) at der på et tidspunkt kun er én vare tilbage - og så kommer der simpelthen ikke flere af den type for så skifter sæsonen.

Jeg kan oplyse at jeg har oplevet det samme i flere andre shops jeg selv har besøgt - så min shop er ikke et enkeltstående tilfælde.

Jeg synes ikke man kan sammenligne børnetøj og vvsartikler, da der vel ikke er så stor forskel på vareudbudet fra sommer til vinter???

Fra København
Tilmeldt 5. Dec 06
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 08:55
Jeg sammenligner bestemt ikke produkterne, men snakker om brugervenlighed i en web shop. Som udgangspunkt er shoppen ikke god nok, hvis kunderne bliver irriteret eller forvirret, når de handler. Enten mister man salget, ellers også ringer de.

At andre har samme funktion i deres shop gør det jo ikke bedre. Som udgangspunkt skal man søge at gøre sin webshop unik, ellers har man jo bare et konkurrenceparameter færre.

Hvis det er fordi det er sidste stykke beklædning tilbage, kan man jo bare oplyse det.

Vh

Kruse

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 20:17
Hej Heidi Ja så gik det første års tid jo, og jeg må indrømme at jeg er lidt spændt på at se virksomhedens tal. Selvfølgelig på dine vegne, men også på egne vegne med bund i diskussionen fra sidste år og hvad vi selv vælger fremadrettet. Det er spændende at se hvor meget indsats, positionering, kr/øre der skal til før det duer. Jeg mener stadig du har en grafisk/visuel meget fin hjemmeside. Jeg har søgt på CVR men der er ingen tilgængelige regnskaber. Kan du løfte sløret her på siden hvor vi nok er flere der venter i spænding. Med venlig hilsen Jan
Side 4 ud af 4 (36 indlæg)