Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det en nyhed - eller ej?

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 15. Oct 06
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Heidi og velkommen til :)

Jeg syntes også du skal skrive lidt om det tøj du har - specielt når folk ikke kender det. Ellers en rigtig fin shop. Det eneste der falder mig lidt i øjnene er at dine billder ser ud til at have mange forskellige størrelser på det primære billede, det syntes jeg måske får det til at se lidt rodet ud. Det kan godt lade sig gøre at få det op at køre. Der kan være dage hvor man sender 15 pakker og dagen efter 1, så det er med at holde humøret oppe - også de dage hvor man bare syntes at det er noget l***.

Knus herfra :)

Fra Kastrup
Tilmeldt 21. Oct 06
Indlæg ialt: 19
Fra  Blekager.dk Skrevet kl. 22:15
Hej Bente

Ja - de billeder giver mig grå hår i hovedet... Jeg har siddet det meste af dagen og forsøgt at få dem ens, for det SKAL de være - det andet ser forfærdeligt ud.

- jeg ville bare gerne vise tøjet på giner eller børn...

Tak for din hilsen - ja, det bliver spændende at komme igang ovenpå alle de forberedende øvelser.

Tilmeldt 15. Oct 06
Skrevet kl. 22:23
Hejsa igen :)

Hvis du skal have hjælp til det på ser jeg gerne hvad jeg kan gøre. Du kan lige PM mig og skrive hvad problemet er så ser jeg om jeg kan hjælpe dig :) Jeg tror at der med at vise på giner eller børn ikke giver meget mersalg. Det er også meget svært at få billederne ensartede på den måde. Men det er bare min holdning :)

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:03

Hej

Jeg har shoppen House of kids og jeg vil sige at der er en masse ting som gør sig gældende når man sælger de kendte mærkevarer.

For det første er det hårdt arbejde for at man kan få lov at forhandle det, da størstedelen kun vil ligge få steder på nettet.

For det andet kan du ikke sælge mærkevarer til lavpris som en tidligere har skrevet – jo, i princippet kan du sagtens – men så får du nok ikke den næste kollektion.

Dernæst min egen erfaring. Folk køber det de kender. Jeg har det fedeste hollandske mærke som hedder Carbone og det lækreste franske mærke som hedder Jean Bourget. Begge mærker sælger ikke ret godt - og der er to grunde: Den ene er at folk vil have danske varer og den anden er at mærkerne ikke er kendte. Prisen er høj - men det er den også på mange af de danske mærker som sælger supergodt.

Til emnet om tøj fremstillet uden kemikalier, økologisk og at det ikke er »børnearbejde«: For det første har du et stort problem hvis du ikke er helt sikker i din sag. Man ved aldrig hvad der foregår på fabrikkerne efter man har forladt bygningen - og måske leverandørerne lukker øjnene hvis der skulle være lidt mistænkeligt. Jeg har selv overvejet at brande mine varer på denne måde - men helt ærligt - så tør jeg faktisk ikke for jeg kan ikke vide med sikkerhed om det passer. Økologisk tøj er der specialbutikker til - så dem der virkelig går op i det shopper nok der hvor der er et stort udvalg.

Og så vil jeg naturligvis byde dig velkommen i børnetøjsbranchen på nettet :·) Og fortælle dig at jeg arbejder 18 timer i døgnet - der er benhård konkurrence - skulle jeg vælge en branche i dag hvor jeg ved at der er så mange - ville jeg nok vælge noget andet. Da jeg startede var der ikke så mange - men jo flere der er jo dyrere er det at markedsføre sig og skabe et brand på markedet.

Ikke fordi jeg på nogen måde vil tage modet fra dig, men det er vigtigt at vide hvad man bevæger sig ud i, og være forberedt på lange arbejdsdage. Jeg troede selv det var nemmere og tog meget mindre tid. Det er superspændende og jeg kan godt lide konkurrencen som jo er en udfordring - men indimellem må jeg ærligt tilstå at det er hårdt. Især når der kommer nye kollektioner og det vælter ind med tøj som skal fotograferes og lægges i shoppen - blot for at ryge på udsalg 4 måneder efter.

Så på med vanten og find det anderledes og gode koncept som skiller sig ud fra mængden - og enten de rigtige mærker eller de rigtige priser er i hvert fald meget vigtigt.

Mange hilsener Helle

Fra Kastrup
Tilmeldt 21. Oct 06
Fra  Blekager.dk Skrevet kl. 19:22
Hej Helle

Tak for din hilsen.

Jeg ved godt det er en super svær branche, men jeg er nødt til at prøve den af. Det er noget jeg har brændt for i flere år og nu bød lejligheden sig til det, så må det briste eller bære.

Jeg giver dig ret i det med kemikalierne.

- fortsat god aften.

Tilmeldt 15. Oct 06
Skrevet kl. 19:56
Hej Helle!

Min superhelt fra børnetøj!:)  Hvor har du bare gjort et flot, flot, flot stykke arbejde! Det er meget rigtig det du siger. De danske mærker vi har ryger der meget af hver dag. Ugly Duck som vi havde rigtig meget af er stort set udsolgt, mens et af vores udenlandske mærker sælger så som så. Det ene udenlandske har vi været ret heldige med pf´ga. en masse gratis pr., men jeg er meget enig med dig i at folk køber det de kender. Vi har heldigvis været så priviligerede at få ja fra 2 danske mærker mere fra næste år. Men ja - det kræver arbejde og tålmodighed.

Ellers vil jeg bare sige at jeg syntes du gør et fantastisk stykke arbejde, og alt hvad du laver bærer præg af at du virkelig har tænkt. Det er rigtig godt gået helle!

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:39
Hej Heidi

Jeg synes overordnet det er en god biks du har fået banket op. Logoet er superfedt, men rammerne er lidt kedelige (Her kunne måske gøres lidt mere), billederne måtte måske godt være større i den store størrelse.

Mht. profil synes jeg du er godt igang med navn og logo, du skulle måske bare tage den endnu længere ud. F.eks. med et drenge ingen adgang skilt eller noget ligende. Og så prøve at tænke på noget så prinsesset som muligt (Her kan jeg desværre ikke hjælpe særligt meget, da mine erfaringer med prinsesser er yderst sparsomme).

Et par af de andre indlæg, fremhævende nogle af ulemperne ved at forhandle børnetøj via nettet. Men der er bestemt også nogle fordele, navnligt at i forhold til meget andet iværksætteri er etableringer ikke ret omkostningstung, det er utroligt billigt at komme igang. Derudover er børnetøj efter min opfattelse også den del af tøjbranchen der gør sig bedst på nettet. Grunden er nok at man har samme trang til at få prøvet babytøj, som tøj til vokse.

Men så attraktivt en mulighed, kan man bestemt ikke regne med at få for sig selv. Så held og lykke i konkurrencen, der er jo nok plads til en del vindere.

PS: Rent teknisk er den en rigtigt dårlig ide at benytte frames, hvis du har mulighed for at gøre det anderledes ville jeg bestemt råde dig til det.

Fra Kastrup
Tilmeldt 21. Oct 06
Fra  Blekager.dk Skrevet kl. 21:18
Hej Peter

Har tak for ideerne - sender dig lige en PM.

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 20:54
Hej Heidi

Jeg faldt lige over vores lille debat fra efteråret og er meget interesseret i at høre hvorledes det er gået de sidste 3 måneders tid. Meget gerne med lidt tal hvis du vil.

venligst

Jan

Fra København
Tilmeldt 5. Dec 06
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 12:07
Jeg var lige inde på din side og kigge lidt. Jeg lagde mærke til at man kun kan købe et stk af hver vare. Derefter får man besked på at købet overstiger varemængden på lageret.

Er det ikke en fejl. Som kunde vil jeg blive meget irriteret over dette og vil ikke købe noget. Der er ikke meget kundeservice over det, da jeg ikke få besked på hvornår varen kommer hjem igen.

Er det ikke bedre at kunden får lov at bestille sine varer. Er der længere leveringstid, kan man altid kontakte kunden. Når de har foretaget købet, er de mere tilbøjelige til at vente på leveringen. Det er i  hvert fald min erfaring.

Som udgangspunkt vil jeg aldrig begrænse kundens mulighed for selv bestemme, hvorledes de handler i en webshop.

Vh

Kruse 

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)