Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi søger nu de bedste Iværksætter for Internation mulighed

Side 4 ud af 5 (46 indlæg)
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Martin Slot:

Nicolaj:

Jeg har været til pyramidespils møde for snart 15 år siden, jeg fik noget god mad på Hammerum Hotel, men valgte ikke at "investere".

Vil mene at situationen nu kontra dengang er noget anderledes, bl.a. med internettets muligheder.

Nå ok mener du der er forskel på at blive taget i røven nu eller for 15 år siden ?

/allan

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:29

Hej Allan.

Ja det er mere iorden og snyde nu.. Bare man bruger nettet som er en anden verden uden regler.

(læs ironi)

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 15:32

DesignYOU:

Nå ok mener du der er forskel på at blive taget i røven nu eller for 15 år siden ?

/allan

Kan du forklare dit kendskab til Nu Skin og MLM

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 15:34

Martin Slot:
Kan du forklare dit kendskab til Nu Skin og MLM? 

Det har jeg ikke behov for, jeg forholder mig overordnet til hvad der sker i sidste ende om det hedder det ene eller andet  betyder intet for mig :)

/allan

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 15:34

Nuskin havde et tryllemiddel kaldet Rynkestrygejernet..Men hvad kunne det ? Manipulere ?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:41

Jo Mikkel!

Men Hvis du skal lave dig en forretning men et produkt. Vil du så ikke også gerne have en ide om at der er et marked for det og om det er et godt marked eller ej.

Og ja ham der sælger alu fælger. Sælger måske lige den slag da de er de bedste og dem folk vil have!

Og nu er det jo forhandler jeg leder efter. 

Ja du syndtes nok det er slået stort og voldsomt op. Det er ok. Med det er MEGET større!

Og der er virkelig meget at være stolt af. 

Og hvis du gerne vil have det direkte fra firmaet. værsgo http://www.nuskin.com/en_US/corporate/thesource.html

Men du skal huske på at det er outsource marketing Betyder Nu Skin laver produkterne og du og jeg laver forretningen.  Så det er helt naturlig det kommer fra mig. Nu skin behøver os og vi behøver Nu Skin

Give det mening for dig?

Give den lige 20 sek. til at starte linket op. Og se hvad de siger om Nu Skin på FOX BUSINESS NEWS

http://video.foxbusiness.com/v/3951517/anti-aging-product-company-stock-surges-142

I vil jo gerne vide hvad det handler om. Ikk.

Bjarne

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:43

bjarneluther:

Jeg troet ellers godt du kan lide spil!?

Jeg elsker spil, især hvis man er sikker på at vinde og det er man som affiliate Smile

bjarneluther:

Men det er da fint at høre din mening. Men den kender vi hvis også alle nu. Og den bliver hverken mere rigtig eller forkert jo mere du fortæller den. 

Er det en opfordring til at jeg skal holde mig væk fra MLM trådene? Her må jeg desværre skuffe dig, hvis der er noget jeg finder interessant på Amino, så plejer jeg at komme med min mening og det vil jeg da fortsætte med Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 15:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er da en hyggelig lille snak i har herinde Surprise

Jeg er altid klar på en lille snak så blander mig lige :)

Network marketing/Multi Level Marketing er ikke andet end en anden form for slagskanal.
Procenten laver et produkt. Starter nogle forhandlere. Aflønner forhandlerne for at få flere forhandlere igang og for at sælge. I grove træk.

Den misforståelse der tit har været med Network marketing/Multi level Marketing (Siger lige det fulde navn for alle) er at mange tror toppen altid vil tjene mest. Dette er delvist korrekt. Toppen har den mulighed for at starte f.eks. et land op. Så vil det hurtigt blive sådan så alle downlines er under ham som kom først. MEN.... Nogle Network Marketings firma´er laver en bonusplan som kommer folk tilgode som laver noget. Det vil sige man ikke bare starter 2 mennesker og sætter sig i stolen. Det er nok derfor der ikke bliver skrevet så mange indlæg herinde om Network Marketing. Hvis man skulle forklare det hele ville Amino´s server gå ned :)

Derfor skal Network Marketing arbejdes med som det er blevet de sidste 100 år. Invitere på Merrild Kaffe og Citron Måne og så skal der forklares. Det er nemmest at sidde med papirerne foran sig og derfra tage stilling til om dette kunne være sjovt/godt at arbejde med.

Mange Network Marketings folk (undertegnet) bruger online konference som en løsning til dette. Her er det muligt at vise lidt tegninger, dokumenter, osv. + man kan snakke med folk i stedet for at skrive.

Jeg tabte lige tråden omkring Network Marketing, men der er flere i denne tråd som tidligere har haft deres spændende diskutioner med mig. Det har været meget lærerigt, så burde nok sige tak.

TAK Stick out tongue

Men til Bjarne: Efter jeg har været aktiv herinde i snart 2 mdr. har jeg lært at Amino er et rigtig godt sted for at få koncepter bedømt. Det kræver dog man er ærlig og fortæller hvad det drejer sig om. Jeg startede også herinde ligesom dig med at skrive "Alt er perfekt og mange penge i kassen virksomhed" agtigt. Men hvad jeg burde have skrevet var nok "Nyt Network Marketings firma, Hvem vil høre mere over en kop kaffe og sund chokolade Big Smile". Så ved de det er Network Marketing, og kan derefter sige om de vil høre mere i tråden eller kontakte dig for at få mere af vide.

Men i bund og grund er Amino ikke det rette sted for at finde andre Network Marketingsfolk (MIN OPFATTELSE) men derimod kan du finde alt den hjælp du skal bruge for at få ting bedømt, kigget efter i sømmene, og meget andet. Kanon site.

Ved ikke om dette indlæg giver mening eller om jeg bare har brugt 10 min på ingenting :)

REKLAMESPOT: www.xocolovers.com hahahahahahahaha

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 15:48

Bjarne jeg kender udmærket deres side og har login til den..

De folk jeg var til møde med pressede og pressede for at få mig med og jeg sagde bare ja ja..Hvorfor ikke lave en milion forretning istedet for at finde flere konkurrenter ?

Min mor blev også presset ud i et møde dog det aloe vera, fatter ikke man skal presse, er det så godt kommerfolk vel selv løbende ?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:50
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Lybek:

Ved ikke om dette indlæg giver mening eller om jeg bare har brugt 10 min på ingenting :)

Det gav fin mening, fem store stjerner fra den MLM kritiske Yes

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 4 ud af 5 (46 indlæg)