Ja Nicolaj.....! Og hvor vil du så hen med det????????
Jeg tror Nicolaj vil derhen, at det virker forholdsvist lidt troværdigt, at man ikke helt ved hvem man samarbejder med.
Du var nok ikke kommet udenom lidt MLM-høvl, men havde gjort det lettere for dig selv, hvis du i første indlæg havde skrevet, at du søger uplines eller hvad I MLM folk kalder det, til salg af Nu Skin. Men generelt er det mit indtryk, at det er meget få MLM folk der har lyst til at skrive så meget om produktet, når de jager "ofre" herinde. Det er trods alt sjældent produkterne det handler om
Men dog skal du dog have den ros, at du vælger at søge folk herinde. Det er som udgangspunkt nok også mere sandsynligt, en den arbejdsløse liabaneser i Malmø, der kan en smule english. Eller ham der havde lidt problemer med det svenske bankvæsen. Hvad er mere passende end at slutte af med
"Men nu jeg har dig! kender du nolge der kunne tænke sig at tjene nogle penge? eller kender du nogle der kunne tænke sig at se 10 år ynger ud? eller bare spare nogle penge på noget vi alle bruger penge på. "
Det svarer nogenlunde til det indtryk jeg har af MLM, og som jeg giver udtryk for her: http://www.amino.dk/forums/p/82863/535691.aspx#535691
Men jeg kan se at du generelt udelader at skrive noget som helst om dine produkter, når du søger folk. Så for at korte det ned: Skriv lidt mere om hvad folk skal ud og arbejde med. Jeg mener i er på en 5. plads på Forbes liste over de mest troværdige virksomheder. Det skal man da være stolt af.
Så alt i alt synes jeg du er på rette vej.