Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi søger nu de bedste Iværksætter for Internation mulighed

Side 2 ud af 5 (46 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

MikkelFriis:

gmail virker ikke så troværdigt..

Er dette ikke MLM ?

Undersider får mig til at tænke MLM og useriøst

Mikkel

Og hvad ved du som om MLM og hvor vidt det er useriøst eller ej. Du er ihvertfald lige blevet uenig med mange millioner mennesker.

Men det gode er at de kan tilgive dig.  Ha en god dag

Og nej! MLM er ikke noget fy ord. Kun for dem der ikke ved hvad det er.

Der er meget at være stolt af

http://www.nuskin.com/content/nuskin/en_US/corporate/company/nourish_the_children.html

http://forceforgood.org/

Venlig hilsen 

Bjarne

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

bjarneluther:

Men firmaets navn er Nu Skin. Som du også ville have fundet ud af hvis du havde brugt lidt tid på at se den korte præsentations link.

Hej Bjarne,

Du underskriver med: International Business Consultors

Linker til: gpnworld

Men firmaet hedder altså: Nu Skin

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:16

Nicolaj:

bjarneluther:

Men firmaets navn er Nu Skin. Som du også ville have fundet ud af hvis du havde brugt lidt tid på at se den korte præsentations link.

Hej Bjarne,

Ja Nicolaj.....! Og hvor vil du så hen med det????????

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 20:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

bjarneluther:

Jeg tror Nicolaj vil derhen, at det virker forholdsvist lidt troværdigt, at man ikke helt ved hvem man samarbejder med.

Du var nok ikke kommet udenom lidt MLM-høvl, men havde gjort det lettere for dig selv, hvis du i første indlæg havde skrevet, at du søger uplines eller hvad I MLM folk kalder det, til salg af Nu Skin. Men generelt er det mit indtryk, at det er meget få MLM folk der har lyst til at skrive så meget om produktet, når de jager "ofre" herinde. Det er trods alt sjældent produkterne det handler omSmile

Men dog skal du dog have den ros, at du vælger at søge folk herinde. Det er som udgangspunkt nok også mere sandsynligt, en den arbejdsløse liabaneser i Malmø, der kan en smule english. Eller ham der havde lidt problemer med det svenske bankvæsen. Hvad er mere passende end at slutte af med

"Men nu jeg har dig! kender du nolge der kunne tænke sig at tjene nogle penge? eller kender du nogle der kunne tænke sig at se 10 år ynger ud? eller bare spare nogle penge på noget vi alle bruger penge på. "

Det svarer nogenlunde til det indtryk jeg har af MLM, og som jeg giver udtryk for her: http://www.amino.dk/forums/p/82863/535691.aspx#535691

Men jeg kan se at du generelt udelader at skrive noget som helst om dine produkter, når du søger folk. Så for at korte det ned: Skriv lidt mere om hvad folk skal ud og arbejde med. Jeg mener i er på en 5. plads på Forbes liste over de mest troværdige virksomheder. Det skal man da være stolt af.

Så alt i alt synes jeg du er på rette vej.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:06

bjarneluther:

MikkelFriis:

gmail virker ikke så troværdigt..

Er dette ikke MLM ?

Undersider får mig til at tænke MLM og useriøst

Mikkel

Og hvad ved du som om MLM og hvor vidt det er useriøst eller ej. Du er ihvertfald lige blevet uenig med mange millioner mennesker.

Men det gode er at de kan tilgive dig.  Ha en god dag

Og nej! MLM er ikke noget fy ord. Kun for dem der ikke ved hvad det er.

Der er meget at være stolt af

http://www.nuskin.com/content/nuskin/en_US/corporate/company/nourish_the_children.html

http://forceforgood.org/

Venlig hilsen 

Bjarne

Hej Bjarne.

Jeg ved det om det jeg har været til sådan et møde med nu skin og det der rynkestrygejern.

Jeg har hørt masivt på det en hel aften og slet ikke overbevist

Mikkel

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:15
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Du var nok ikke kommet udenom lidt MLM-høvl, men havde gjort det lettere for dig selv, hvis du i første indlæg havde skrevet, at du søger uplines eller hvad I MLM folk kalder det, til salg af Nu Skin. Men generelt er det mit indtryk, at det er meget få MLM folk der har lyst til at skrive så meget om produktet, når de jager "ofre" herinde. Det er trods alt sjældent produkterne det handler omSmile

Når Hr. Igang. 

Inden du kommer for godt "igang" men dit MLM-høvleri

Så er det da tydelig hvad det handler om. Hvis du bruger lidt tid på af gennem se linket.

Og hvis du er interesseret i at høre mere om produktet, Skal du da bare sige det.! Så vil jeg da gerne fortælle dig om det.

Og hvad ved du om hvad Nicolaj mener? Det er meget godt at du tror hvad Nicolaj vil sige. Og nok er det også søndag. Men din Tro skal du nok over på et andet forum med. Dette er for Iværksætter. :)

Er du det??? Og i så fald hvad laver du????

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:24

bjarneluther:

Nicolaj:

bjarneluther:

Hej Bjarne,

At du skriver at dit firma er nummer 5 på listen og underskriver så med International Business Consultors, er det dit eget firmanavn?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 22:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Inden i nu kommer alt for godt i gang med jeres råben af hinanden, kan I så ikke lige være flinke og trække vejret, lufte hunden, løbe en tur rundt om søen eller blot lige overveje det sprogbrug der anvendes inden det ender med en hulens masse klager over forskellige folks måde at opfordre brugere til at søge andre græsgange.

Naturligvis skal der være plads til os alle herinde, og flere af de spørgsmål der stilles til Bjarne er ganske relevante, især set i forhold til at det ikke er synderligt tydeligt hvem han rent faktisk repræsenterer juridisk.

Hvis i vil spille bold med hinanden her i tråden, så tag lige og tag stålknopperne af jeres fodboldstøvler og gå (primært) efter bolden i stedet for at sparke til hinanden Smile

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:45

Hej

Nu Skin eller MLM igen i en eller anden forklædning.

Hvorfor ikke melde rent ud, så skal det nok få den opmærksomhed, som det fortjener.

Der er mange som ser skævt til MLM, også undertegnede, men det skyldes primært mine erfaringer gennem kunder, som er kommet rigtig meget i klemme såvel personligt som økonomisk grundet denne forretningsform.

Hvorfor skal det være så fordækt? Det giver netop ingen troværdighed overfor andre ligesom det giver modstandere og skeptikere en perfekt indgangsvinkel til at angribe hele konceptet.

Hilsen

Tonny

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:42

Kære Tonny

Du mener altså ikke dette er link giver dig oplysning nok til om du vil vide mere?

http://bjarneluther.gpnworld.com/step1-da.asp

Det er jo ikke fordi jeg ikke vil fortælle dig noget. Det er bare ikke det indtryk jeg har fået  via denne tråd. Andet end mudder kast. At der er interesse for direkte oplysninger.

Hvorfor fortælle alt man bliver jo bare svinet til herinde. Det er meget sørgeligt.

Ikke et konkrat spørgsmål. Andet en uforbeholdt meninger om havde det er og hvad det ikke er.

Men tak for dit indlæg

Bjarne

Side 2 ud af 5 (46 indlæg)