Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De Oliveira Talkshow - Tillykke med de 70

Side 4 ud af 9 (82 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jørgen Olsen:
Jeg vil gerne have at du fremlægger en eller anden dokumentation for den PR-værdi du mener kongehuset giver.

Jørgen hvor mange Adwords annoncer tror du DK skal købe hvert år for at skabe den opmærksomhed om DK som kongehuset skaber. Og her taler vi positiv pr.

Hvis du siger : " Jamen giv mig et præcist tal ", så er det jo blot fordi du ikke forstår markedsføring. Fordi det er der ingen der kan give.

Men hvis du forestiller dig DK som en virksomhed, hvor mange milliarder tror du så selv der skal postes i at skabe et globalt brand med POSITIV effekt hos forbrugeren ? Jeg kan da godt afsløre at Coca Cola ville være lykkelige for at kunne skabe sig et så positivt brand som kongehuset har world wide for så små penge.

Derudover taber dit indlæg totalt værdi da du vælger at bruge 2/3 af dit indlæg på at gøre nar af en 15 årigs dreng forsøg på at forsøge sig som videoblogger. Det simpelthen for fattigt.

Nå god weekend til alle som ser på de positive ting og på det der skaber værdi :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 22:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas De Oliveira:

Jørgen Olsen:
Er du forresten ikke god til at skrive?

- Tænk nyt!

Det gider vi ikke - det lærer du når du bliver lidt ældre - tingene skal helst være som de var i går :-)

Jeg synes dine argumenter mangler lidt substans, - jeg kan ikke rigtig komme det nærmere. Jeg kan ikke få øje på andet i din video til at underbygge at kongehuset er vejen frem, end at det er din personlige holdning, koste hvad det vil. Men det kan jo være at du fører bevis for pr-værdien inden længe.

Er du virkelig kun 14 år gammel???

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 22:36

Jørgen Olsen:
Er du virkelig kun 14 år gammel???

Jep Smile

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Skrevet kl. 22:36

Jimi Hove:

Jørgen hvor mange Adwords annoncer tror du DK skal købe hvert år for at skabe den opmærksomhed om DK som kongehuset skaber. Og her taler vi positiv pr.

Hvis du siger : " Jamen giv mig et præcist tal ", så er det jo blot fordi du ikke forstår markedsføring. Fordi det er der ingen der kan give.

Jeg behøver ikke et præcist tal - jeg har bare den opfattelse at vi får så godt som nul og niks - og jeg ville hellere have en adwords-kampagne for Danmark som turistmål end kongehuset. Jeg har ikke noget som helst at have det i, så jeg har ikke startet en tråd om emnet.

Har du tænkt på hvor stor PR-værdi det ville give at afskaffe kongehuset? Og lad være at sige "giv mig et præcist tal ! :-)

Jimi Hove:
Derudover taber dit indlæg totalt værdi da du vælger at bruge 2/3 af dit indlæg på at gøre nar af en 15 årigs dreng forsøg på at forsøge sig som videoblogger. Det simpelthen for fattigt.

Kære Jimi Hove: Jeg tror du har misforstået mig - jeg synes faktisk han klarer det godt. Jeg har overhovedet ikke været ude på at gøre nar. Jeg bliver på ingen måde pinligt berørt over at se videoerne, han fremtræder som en meget fornuftig ung mand i mine øjne.

Jeg forsøgte blot at give konstruktiv feedback på videoen efter bedste evne og umiddelbart har han taget godt imod dette. Jeg håber du kan indse at du måske har misforstået mig.

Og så lige apropros worldwide - jeg har ikke fantasi til at forestille mig at det er almen viden i noget andet land end Danmark hvad den danske dronning hedder. Hvad syns du?

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jørgen Olsen:
g har ikke fantasi til at forestille mig at det er almen viden i noget andet land end Danmark hvad den danske dronning hedder. Hvad syns du?

Fordi du ikke har fantasi til det, gør det ikke til en sandhed. Men jeg ved da at når Desmond Tutu, Vaclav Havel, Bill Clinton osv osv osv osv osv skamroser vores kongehus på den mest oprigtige måde, fordi vi faktisk har et kongehus fyldt af personer med intelligens , hjerte og troværdighed, så er der jo nok NOGEN der ved at vi har et kongehus.

I flere hundrede år har DK været kendt som et eventyr land med, ja prinser og prinsesser, hvem mon har været med at skabe dette brand ? Og hvor mange turister mon det tiltrækker (DK er en af de mest besøgte lande i verdenen målt ud fra indbyggertal og størrelse ) og hvor meget goodwill mon de danske virksomheder har haft rundt omkring i verdenen pga af vores identitet som et sødt, rart og eventyrligt land ?

Jeg kan sige at de danske virksomheder i udlandet ligger på knæ for kongehuset, for at de skal komme ud og skabe god brandingværdi omkring deres virksomhed i udlandet. Plus at DK `s rigeste også ligger på knæ for kongehuset . Hvorfor mon de gør det ? En mulighed er at det skaber en utrolig branding af deres virksomheder, som mange mange millioner de ellers poster i branding slet ikke kan opveje.

Men altså jeg kan forstå at dem der NU skal ud og brande DK og de danske virksomheder er Pia K, Lars Løkke (hvis han gider møde op ) og Jyllands Posten, fordi det er FOLKET vil have ?

Kan du ikke selv se at den er helt gal ?

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 22:53

Jimi Hove:

Ronnikc:
Leve republikken - leve demokratiet!

Super den næste monark hedder så Lars Løkke, og hans prinsesse hedder Pia K.

Tragisk scenario nr 1 for Dk.

Men jo folket ved bedst. Specielt med EB i ryggen

Ja er det ikke vildt - det er jo konsekvensen af at tage demokrati alvorligt.

Så kan jeg eller du være nok så uenige med Pia K og Co. men hvis et flertal af vores fæller vælger at stemme på dem så må vi jo respektere deres valg.

Tiden er bestemt løbet fra en grundlov som ikke giver alt magt til folket - hvis nogle ønsker at bevare institutionen omkring kongehuset så burde der som et minimum laves en grundlovsændring så en hver form for indflydelse og politisk magt er fuldstændigt fjernet fra grundloven - Ja det kan da godt være at Margrethe ikke udøver sin magt, men hun har jo faktisk en enorm magt over demokratiet og den er endda grundlovssikret.

Jeg synes nu derudover ikke vi behøver hverken præsident eller monark - vi kunne vel fint klare os med en statsminister og så kunne folketinget formand vel træde til som kransekagefigur når det var nødvendigt, det er en institution som bakkes op af alle tingets partier og der er både rigeligt med vice-repræsentanter også.

Så var det stadig upolitisk, renset for politisk magt og noget der lugter af mindst 1 milliard billigere om året hvis det Danske kongehus koster det samme forholdsmæssigt som det Hollandske.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Skrevet kl. 22:53

Jimi Hove:
I flere hundrede år har DK været kendt som et eventyr land med, ja prinser og prinsesser, hvem mon har været med at skabe dette brand ? Og hvor mange turister mon det tiltrækker (DK er en af de mest besøgte lande i verdenen målt ud fra indbyggertal og størrelse ) og hvor meget goodwill mon de danske virksomheder har haft rundt omkring i verdenen pga af vores identitet som et sødt, rart og eventyrligt land ?

Det har jeg nu aldrig hørt - jeg har altid troet vi var nogle kartofler. Men eventyrligt i et par hundrede år - det må have noget med H.C. Andersen at gøre - det kan næppe være kongehuset.

Jimi Hove:
Jeg kan sige at de danske virksomheder i udlandet ligger på knæ for kongehuset, for at de skal komme ud og skabe god brandingværdi omkring deres virksomhed i udlandet. Plus at DK `s rigeste også ligger på knæ for kongehuset . Hvorfor mon de gør det ? En mulighed er at det skaber en utrolig branding af deres virksomheder, som mange mange millioner de ellers poster i branding slet ikke kan opveje.

Kunne det være for at få del i de 82 millioner kroner som leverandører til det kongelige danske hof? Eller for at mænge sig med andre successfulde forretningsfolk?

Jimi Hove:
Men altså jeg kan forstå at dem der NU skal ud og brande DK og de danske virksomheder er Pia K, Lars Løkke (hvis han gider møde op ) og Jyllands Posten, fordi det er FOLKET vil have ?

Jeg vil foreslå en adwords-kampagne til promovering af danmark som turistmål med et budget på 82mil om året :-)

Jeg tror det vil være smartest hvis Pia K, Lars Løkke og Jyllandsposten holder lav profil internationalt.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:58

Jørgen Olsen:
Jeg vil foreslå en adwords-kampagne til promovering af danmark som turistmål med et budget på 82mil om året :-)

Det er så dit forslag, og det er helt legalt :-)

Jørgen Olsen:
Kunne det være for at få del i de 82 millioner kroner som leverandører til det kongelige danske hof?

Det er Mærsk, Danfoss osv nok ret ligeglade med

Jørgen Olsen:
Eller for at mænge sig med andre successfulde forretningsfolk?

Det gør de til hverdag

Nå ingen hard feelings herfra. Jeg er bare passioneret :-)

Hav en god weekend

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:03

Ronnikc:
Ja er det ikke vildt - det er jo konsekvensen af at tage demokrati alvorligt.

Nu har folket per definition altid haft den ultimative magt til at styrte hvem de ville. Så demokrati eller ej, så vil kongehuset ryge , hvis befolkningen ikke er tilfreds.

Det er der så nogen der ønsker, så vi kan få Lars og Pia til at være galionsfigurer for DK. Heldigvis er der stadig et stor flertal som ikke ønsker det sådan. Og det flertal bliver nok større med Frederik.

Længe leve Kongehuset. For Gud , Konge og Færdreland. Længe leve Danmark

Ja så fik i den :-)

Sov godt :-)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:45

Ps:

jeg vil hellere ikke have nogen fra venstrefløjen til at være vores repræsentant i stedet for kongehuset. Kongehuset er kongehuset. Politikere er politikere

Side 4 ud af 9 (82 indlæg)