Jørgen hvor mange Adwords annoncer tror du DK skal købe hvert år for at skabe den opmærksomhed om DK som kongehuset skaber. Og her taler vi positiv pr. Hvis du siger : " Jamen giv mig et præcist tal ", så er det jo blot fordi du ikke forstår markedsføring. Fordi det er der ingen der kan give. Men hvis du forestiller dig DK som en virksomhed, hvor mange milliarder tror du så selv der skal postes i at skabe et globalt brand med POSITIV effekt hos forbrugeren ? Jeg kan da godt afsløre at Coca Cola ville være lykkelige for at kunne skabe sig et så positivt brand som kongehuset har world wide for så små penge. Derudover taber dit indlæg totalt værdi da du vælger at bruge 2/3 af dit indlæg på at gøre nar af en 15 årigs dreng forsøg på at forsøge sig som videoblogger. Det simpelthen for fattigt. Nå god weekend til alle som ser på de positive ting og på det der skaber værdi :-) |
Thomas De Oliveira:Jørgen Olsen:Er du forresten ikke god til at skrive?- Tænk nyt!
Det gider vi ikke - det lærer du når du bliver lidt ældre - tingene skal helst være som de var i går :-)
Jeg synes dine argumenter mangler lidt substans, - jeg kan ikke rigtig komme det nærmere. Jeg kan ikke få øje på andet i din video til at underbygge at kongehuset er vejen frem, end at det er din personlige holdning, koste hvad det vil. Men det kan jo være at du fører bevis for pr-værdien inden længe.
Er du virkelig kun 14 år gammel???