Det lyder som om, at vi har en kommende X-Factor deltager ;D
Gad ik at kommentere resten, for du kommer ik med et eneste argument for, hvorfor der skal postes unlimited founds i nogle mennesker, som bidrager minimalt til samfundet...
Hvornår har kongehuset sikret et firma en ordre sidst? Hva er forskellen på, om dronningen besøger et land eller en minister gør det? (ud over det økonomiske aspekt) osv osv osv...
Kom selv med et argument inden du vil høre alle andres mening...
Jeg synes kongehuset er fantastisk. Jeg synes deres familie er et ideal på mange måder - kald mig bare stokkonservativ, men jeg er tosset med det. Så gider jeg altså ikke hænge mig i de få hundrede kroner de får fra mig hvert år.. For jeg får sgu så meget igen :)
- i hvert fald mere, end jeg får fra så mange andre på overførselsindkomst.
""Jeg synes kongehuset er fantastisk. Jeg synes deres familie er et ideal på mange måder - kald mig bare stokkonservativ, men jeg er tosset med det. Så gider jeg altså ikke hænge mig i de få hundrede kroner de får fra mig hvert år.. For jeg får sgu så meget igen :)
- i hvert fald mere, end jeg får fra så mange andre på overførselsindkomst.""
Det lyder som om, at vi har en kommende X-Factor deltager ;D
Endnu et godt eksempel på hvad vi bruger skattekronerne på - det skulle såmænd ikke undre mig, om der ikke også var plads til en pruttende dinosaur i det show!
He he, jeg er helt enig med dig Mattias, skattepengene bruges til mange ligegyldige og åndsvage ting i Danmark som f.eks. X-factor, vild med dans, talent osv osv..
Hva er forskellen på, om dronningen besøger et land eller en minister gør det? (ud over det økonomiske aspekt) osv osv osv...
Vi har en lang lang historie hvor vi i Danmark har haft konger og dronninger flere hundre år tilbage, jeg tror bestemt det har påvirket Danmark positiv. At være en del af den ''nære'' kongefamilie kræver hele livet en opgave som kræver en masse hårdt arbejde og en del viden og erfaring..
Jeres mening omkring kongehuset, at det skal væk har jeg dybt respekt for, jeg har dog bare ikke samme mening. Kongehuset har eksiteret i flere hundre år, så laver man ikke bare lige det om!
Jeg synes kongehuset er fantastisk. Jeg synes deres familie er et ideal på mange måder - kald mig bare stokkonservativ, men jeg er tosset med det. Så gider jeg altså ikke hænge mig i de få hundrede kroner de får fra mig hvert år.. For jeg får sgu så meget igen :)
- i hvert fald mere, end jeg får fra så mange andre på overførselsindkomst.
Ja nemlig Simon, jeg er fuldstændig enig, det er en tradition der har været i Danmark i flere hundre år og det laver man ikke bare sådan om på!
Jeg vil til enhver tid betale for Kongehuset, og jeg synes det er pebernødder i forhold til det cirkus der udspiller sig i EU. Så inden man begynder at tale om spild om penge, skulle man lige kaste blikket på flg. faktuelle oplysning;
Europaparlamentet bruger bygningerne i Strasbourg 12 gange årligt og tilbringer resten af tiden i Bruxelles. Hver gang pakker de deres papirer ned i små containere i Bruxelles og rejser 500 kilometer til Strasbourg, hvor de tilbringer en uge.
Den særprægede ordning er et resultat af et kompromis, hvor Frankrig krævede at huse en EU-institution.
Flyttecirkusset koster EU-borgerne mere end halvanden milliard kroner om året.
Så Dronningen og monarkiet længe leve.......Hurra, hurra hurra, hurraaaaa!
Som tidligere skrevet er kongehuset en langvarig tradition som vi har haft i mange hundre år i Danmark. I f.eks. USA har de en præsident fordi det er deres tradition og det er også super.. Men en sådan tradition kan ikke bare lige ændres fordi nogle dansker mener vi skal have en præsident, det har altid været sådan som det er idag og forhåbentligt bliver sådan ved.
Thomas skal vi så også kører hestevogn og have alt fra de gamle dage bevaret ?
Vi lever i et nyt århundre så burde den del da også blive modaniseret.
Nytænkning skader ikke.. Hvorfor skal danskerne forsørge hele denne familie ?..
Tænker lidt på kejserens nye klæder, alle griner...Lidt det samme..
Hvorfor skal vi dække sådan et arrangement med tv og alt politi ?
Politiet har ikke recurser og tid til at tage sig af indbrud, svindler, tyveri, men de møder talstærkt op ved denne ældre dame der skal følges over vejen..