Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af intranet til iværksættere

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 31. Oct 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg arbejder i øjeblikket på en onlineløsning til iværksættere sammen med en ven. Vi er selv iværksættere, og i den forbindelse føler vi, at der har manglet et godt redskab, så man ikke skal bruge al sin tid på administration. Derfor har vi lavet et system, som vi godt selv kan lide at bruge. I den forbindelse vil vi gerne have nogle betatestere til at kigge på systemet og sige, hvad I synes om det.

Systemet findes på (foreløbig kun en loginskærm - vi arbejder på hjemmeside og blog):

http://www.intraface.dk/

Systemet indeholder mulighed for følgende:

- debitorer - faktura, ordrer, tilbud, rykkere, kreditnotaer
- regnskab og bogføring
- håndtere produkter og lagerstyring (bl.a. til webshop)

Man skal oprettes for at kunne bruge systemet, så hvis I er
interesserede, så send en besked på amino til mig med jeres
e-mail-adresse, så opretter jeg en adgang til jer, så snart jeg ser
beskeden.

Jeres e-mail bruges naturligvis ikke til andet end at oprette jeres adgang. Men lad være at poste den direkte her på forummet, for så er den jo potentielt tilgængelig for alverdens spamhøstere.

Vi ønsker især tilbagemelding på brugervenlighed - og om det var noget du kunne forestille dig at bruge som iværksætter. Håber I har lidt tid til overs i en ellers stresset hverdag.

Lars
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 14:36
Hej Lars.

Undrede mig over, at ingen havde svaret endnu. Jeg troede, at jeg havde set det hele, men du har sørme overrasket mig.... og det er sjældent det sker.

Et nyt usability lavpunkt er nået:
"Minimum usability må være, når man effektivt hindrer dem, der vil gratis vil bruge tid på at hjælpe jer, til at se det, man ønsker hjælp til."

Med andre ord: Vær venlig at give umiddelbar adgang hvis du har brug for hjælp

Mvh,

Christian

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 14:39
Jeg tror folk forstår det som, at de skal betateste en loginskærm - og det lyder med al respekt lidt småkedeligt :)

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 31. Oct 06
Skrevet kl. 17:12
Dato: 16-11-2006 14:39:16
Forfatter: davidchristensen
Jeg tror folk forstår det som, at de skal betateste en loginskærm - og det lyder med al respekt lidt småkedeligt :)

Well, som der står i mit indlæg, skal man have oprettet en adgang for at se systemet. Den opretter jeg meget gerne, hvis I er interesseret i at kigge lidt på systemet og hjælpe.

--
Lars

Tilmeldt 31. Oct 06
Skrevet kl. 17:15
Dato: 16-11-2006 14:36:21
Forfatter: WebAssistance
Et nyt usability lavpunkt er nået:
''Minimum usability må være, når man effektivt hindrer dem, der vil gratis vil bruge tid på at hjælpe jer, til at se det, man ønsker hjælp til.''

Det er jo altid dejligt, når man kan overraske :) Som jeg skriver, giver jeg jo meget gerne adgang til systemet, men det er ikke et system, hvor man bare skal kunne oprette sig selv, så jeg bliver nødt til at oprette adgangen til dig. Hvis du er interesseret så bare smid din e-mail på en privat besked til mig her på Amino, som andre allerede har gjort. :)

Lars
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:24
Hvad forhindrer dig i at oprette en testbruger du offentliggør herinde? så slipper du for at oprette 50 logins.
Tilmeldt 31. Oct 06
Skrevet kl. 17:40
Dato: 16-11-2006 17:23:53
Forfatter: Martin Tygsen
Hvad forhindrer dig i at oprette en testbruger du offentliggør herinde? så slipper du for at oprette 50 logins.

At den samme bruger kun kan være logget ind på en maskine på en browser.

--
Lars

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:03
Hej Lars

Du må da gerne sende mig et login, på plu snabel a easyflow.dk.

Glæder mig til at se, hvad du har lavet. Jeg tror et online økonomisystem, er en alletiders ide (Selvfølgelig er det gjort før men derfor kan du sagtens få succes alligevel)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:06
Hej Lars

Umiddelbart så virker systemet okay, behageligt at arbejde i. Men det er jo hverken helt eller halvt færdigt. Det er sørme også noget af et projekt I har begivet jer ud i med et CMS, Fil opbevaring, Økonomi system, Webshop og nyhedsbrevs program. Måske skulle afgrænse jeres målgruppe, og så fokusere på opfylde deres krav til en god løsning.

Tilmeldt 31. Oct 06
Skrevet kl. 21:37

Lundsby skrev: "Umiddelbart så virker systemet okay, behageligt at arbejde i. Men det er jo hverken helt eller halvt færdigt."

Hej Lundsby,

Tak for kommentaren. Jeg er glad for at du synes, at det virker behageligt at arbejde i. Vores kerneprodukt skal være selve regnskabsprogrammet med tilhørende debitorstyring (fakturaer mv.) og varekatalog (med lagerstyring) og så kreditormodul (indkøb).

Det ville hjælpe gevaldigt, hvis du i disse moduler kunne give nogle mere specifikke eksempler på det vi mangler. Hvis du har tid og lyst!

Lars
Side 1 ud af 2 (18 indlæg)