første har jeg set der er 7 sider med om der naive , jeg gav mit input måske givet minus jeg vil ikke sammenlige et køb Føtex tilbud , jeg sammenligner det med noget personligt som en service ydelse derved noget nogle synes det er mere personligt at sælge hjemmesider end kuglepenne nede i supermarkedet , jeg vil ikke sammenlige Thorborg tilbud med dette da det ikke er en service ydelse med den personlige direkte kontakt og da hjemmeside ikke er et færdig produkt kan dette ikke sammenlignes , med noget der skal tilrettes efter hver enkelte kunde derved noget meget personligt Desuden er markedet meget broget med webmaster , enhver kan lave hjemmesider og man kan slet ikke sammelignes med et færdig produkt såsom et tilbud køb nede i Føtex Undskyld med det var hvordan jeg følte tilbudte , jeg synes det er okay at sætte ting på tilbud med at sætte det ned næsten hverdag forvirre mig og skrive nu sidste tilbud igen slå til igen og næste dag igen sidste tilbud og en ny frist og nedsat og en ny pris, det påvirket mig og så en anden gav dig minus og så 7 sider om naive Er enig om man forventer det samme når man handler i supermarkedet og vis jeg så de sat prisen ned lidt hverdag ville jeg vente lidt med at købe til prisen var sat helt , da det forvirre mig de løbende nedsat priser ,med sådan vil jeg tænke , det prøver jeg at forklare trådstarter |
Lagersalg123 - JEN:Jeg har endnu ikke set en eneste der kan argumentere for at anvendelsen af Hollandske Auktioner skulle være useriøst. Statiske priser i en opstartsfase i et marked med tusinder af konkurrenter er for mig useriøst hvis man vil fremad.
Jeg kan nu heller ikke se problemet men jeg havde personligt nok ikke valgt et debat forum til som platform for denne type af salg.
Men mon ikke at kritikken egentlig skal tages som en slags hjælp til trådstarter om at man eller nogle kan opfatte metoden som værende problematisk. Nu kan man jo godt virke lidt mere, skal vi sige direkte, i et debatforum end det egenlig er hensigten ;-)
Men held og lykke til trådstarter, hvis han da efterhånden overhovedet kan finde sine egne debatindlæg :-)