Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor længe tør du vente?

Side 9 ud af 9 (88 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lagersalg123 - JEN:

Mikael christiansen:
alt det salgstale forstår jeg med du må lige tænker dig en ekstra gang om , hvordan dette tilbud påvirker en kunde ,

Nu er der jo ikke ligefrem tale om en virksomhed der har leveret 100 løsninger sidste måned, så derfor har det jo ingen umiddelbar påvirkning i den forstand.

Jeg må sige at jeg seriøst ikke forstår den modstand der er opstået fordi manden laver tilbud på sine produkter på en anden måde end andre gør. Der er intet useriøst i det og sidder der nogen der skal bruge en hjemmeside med de ting han tilbyder og kan firmaet levere varen, så er der vel ikke noget galt i det?

Der bliver givet rabatter HVER dag som irriterer dem der har købt dagen før, se bare på kontorforsyningerne Lomax og Quill, og der kan man for alvor tale om at blive taget et vist sted til tider. Det samme gør sig gældende for dem der køber varer inden tilbudsaviserne fra Bilka og Føtex kommer, de betaler konsekvent for meget i ugerne op til og ugerne efter at ugetilbudene er ude.

Der er intet der antyder at virksomheden er useriøs og det er langt fra dyrest der er bedst, ligesom det ikke altid er billigt der er bedst.

Pladebutikken Accords ejer har tjent millioner på den type auktioner (Hollandske auktioner) i mange mange år (ved ikke om de stadig laver den type auktioner) og i mange mange mange år, har folk stadig købt brugte plader hos Accord, så mange at der faktisk ikke har været plads til konkurrenter i nævneværdig grad i de gode år med store og velbeliggende butikker.

Det er lige før jeg foreslår at trådstarter, laver en ny tråd og giver 3 designs væk gratis, og dermed viser han kan (hvilket jeg formoder han kan) levere varen - råber I så useriøs eller konkursretning? eller siger I det var et godt tilbud at give brugerne på Amino og samtidig få nogle referencer?

Er Martin Thorborg useriøs når han forærer noget af et produkt væk gratis for at få flere kunder over på en fuld version for senere at købe det sammen med andre produkter han sælger?

første har jeg set der er 7 sider med om der naive , jeg gav mit input måske givet minus

jeg vil ikke sammenlige et køb Føtex tilbud , jeg sammenligner det med noget personligt som en service ydelse derved noget nogle synes det er mere personligt at sælge hjemmesider end kuglepenne nede i supermarkedet , jeg vil ikke sammenlige Thorborg tilbud med dette da det ikke er en service ydelse med den personlige direkte kontakt og da hjemmeside ikke er et færdig produkt kan dette ikke sammenlignes , med noget der skal tilrettes efter hver enkelte kunde derved noget meget personligt

Desuden er markedet meget broget med webmaster , enhver kan lave hjemmesider  og man kan slet ikke sammelignes med et færdig produkt såsom et tilbud køb nede i Føtex

Undskyld med det var hvordan jeg følte tilbudte , jeg synes det er okay at sætte ting på tilbud med at sætte det ned næsten hverdag forvirre mig og skrive nu sidste tilbud igen slå til igen og næste dag igen sidste  tilbud og en ny frist  og nedsat og en ny pris, det påvirket mig og så en anden gav dig minus og så 7 sider om naive

Er enig om man forventer det samme når man handler i supermarkedet og vis jeg så de sat prisen ned lidt hverdag ville jeg vente lidt med at købe til prisen var sat helt , da det forvirre mig de løbende nedsat priser ,med sådan vil jeg tænke , det prøver jeg at forklare trådstarter

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 09:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Lagersalg123 - JEN:
Jeg har endnu ikke set en eneste der kan argumentere for at anvendelsen af Hollandske Auktioner skulle være useriøst. Statiske priser i en opstartsfase i et marked med tusinder af konkurrenter er for mig useriøst hvis man vil fremad.

Jeg kan nu heller ikke se problemet men jeg havde personligt nok ikke valgt et debat forum til som platform for denne type af salg.

Men mon ikke at kritikken egentlig skal tages som en slags hjælp til trådstarter om at man eller nogle kan opfatte metoden som værende problematisk. Nu kan man jo godt virke lidt mere, skal vi sige direkte, i et debatforum end det egenlig er hensigten ;-)

Men held og lykke til trådstarter, hvis han da efterhånden overhovedet kan finde sine egne debatindlæg :-)

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 09:40

Mikael christiansen:
Desuden er markedet meget broget med webmaster , enhver kan lave hjemmesider  og man kan slet ikke sammelignes med et færdig produkt såsom et tilbud køb nede i Føtex

Hej Mikael

Og der er det så forskellighederne i vores tanker kommer ind, MEN det betyder da ikke at tilbudet er useriøst. Så vidt jeg kan se er det salgsmetoden der anfægtes, men jeg mener da ikke at salgsmetoden, som i øvrigt er begrundet, giver anledning til uro.

Jeg kan godt forstå din pointe m.h.t. den personlige kontakt, men der er det så individuelt fra person til person hvordan de tolker det, og for mig er der ingen forskel på at shoppe en hjemmeside eller 10Kg kartofler. Jeg har til begge produkter en forventning om hvordan jeg kommer frem til et "spiseligt" resultat.

Det er så ikke alle der har det, og det er fair nok.

Det jeg så i almindelighed vil sige er, at damn der mangler kreativitet og idétænkning til tider i denne lille andedam Danmark. Man skulle næsten gøre det obligatorisk fremover, at studerende skulle på 1 måneds ophold i USA og 1 måned i Japan og nærstudere markedsføring, så de var bedre "klædt" på som fremtidens innovative markedsføringsfolk.

Og der er det hæmskoen kommer for de autodedakte, da de ofte ikke gennemskuer tingene før andre har gjort det for dem. Der findes undtagelser, men der er flere fiaskoer end successer blandt. iværksættere ifølge statistikkerne Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 09:45

Kaffe & Co:
Jeg kan nu heller ikke se problemet men jeg havde personligt nok ikke valgt et debat forum til som platform for denne type af salg.

Korrekt, men et sted skal man jo starte

Kaffe & Co:
Nu kan man jo godt virke lidt mere, skal vi sige direkte, i et debatforum end det egenlig er hensigten ;-)
Smile

Ja - det kender jeg til hehe - dog må jeg nok indrømme, at det ikke er tilfældigt når jeg skriver meget direkte Cool

Køb ren argan olie her

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 09:53

Lagersalg123 - JEN:

Ja - det kender jeg til hehe - dog må jeg nok indrømme, at det ikke er tilfældigt når jeg skriver meget direkte Cool

Personlig er jeg stor tilhænger af din stil - nu hvor jeg har fundet ud af at du faktisk har noget at have det i og ikke bare er en opblæst københavnersnude som vi jyder måske vil sige det Smile

Men din stil kan være lidt hård for mange der ikke lige kender dig. Men bliv endelig ved - har da kun respekt for folk der tør sige hvad de mener - så mangler vi bare at få sat en identitet på dig - så er den helt hjemme.

- og jeg er helt enig med din 'støj' i denne tråd.

Ikke mere støj herfra - lad budene begynde :-D

Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 304
Skrevet kl. 19:05

Så er den sidste dag kommet. Den dag hvor hvor tilbudet slutter. Vi skruer bissen på og tilbyder alle der turde vente så længe hele 50% rabat.

Før vi afsløre priserne vil jeg gerne have lov at takke for alle de reaktioner der har været angående mine tilbud, og kan til glæde love at der nok skal komme flere uformle og åbenbart provokerende tilbud. 

Det har været en fornøjelse. Desværre er vi ikke gode lyttere når det gælder kritik af markedsføring der virker.

Vi giver den nu hele armen og skaber nok ny verdenskrise (amino krise) når vi nu siger at vores priser nu er så vanvittige lave at man har mulighed for at spare halvdelen af vores TILBUDS pris!

Vi siger derfor nu for SIDSTE gang (i denne omgang) at du lige nu kan få:

Web light til kun 2.812 kr (Spar 2.812 kr i forhold til tilbuds pris men helt op til 4.687 kr i forhold til normal pris!!!)

Web medium til kun 3.374 kr (Spar 3.374 kr i forhold til tilbuds pris men helt op til 5.625 kr i forhold til normal pris!!!)

Web heavy til kun 3.749 kr (Spar 3.749 kr i forhold til tilbuds pris men helt op til 6.250 kr i forhold til normal pris!!!)

CetaDesign din total leverandør inden for medie.

Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Skrevet kl. 19:07

Kan lige tilføje at dette tilbud slutter i morgen kl 19:00 og her efter vil det igen være normal pris. 

Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Skrevet kl. 13:59

Så er vi ved at være ved vejs ende. Om 5 timer er det slut og det vil herefter ikke være muligt at benytte sig af dette tilbud. Vi slutter dette tilbud kl 19:00 og takker for den store interesse der har været omkring vores webløsninger.

Side 9 ud af 9 (88 indlæg)