Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor længe tør du vente?

Side 6 ud af 9 (88 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anders Christensen:
Nå, så det var dig der fik startet det bål! - Bølle! Angry Wink

Ja - Shame on you, Fashion!!!!

2 sider om tråden og nu hele 3 sider om Thomas's ene stjerne. Hvad med at at lave en kategori til folk som spørger ind til deres ene stjerne. Underligt nok har jeg stadigvæk til gode at se en spørge ind til hvorfor han fik 5 stjerner for et indlæg.

.... nå videre mod de 4 sider som ikke har en pind med tråden at gøre........

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 23:14

Lagersalg123 - JEN:
Tag denne quiz, og vend tilbage hvis den når til at din IQ er over 80

Du kan rigtig god li' at nedgøre folk som måske ikke muligvis har lige så meget viden og erfaring som dig. Jeg syntes det er helt fint at du prøver at hjælpe mig og skriver hvorfor, det er jeg taknemmlig for, men når det begynder at være de nedgørende formuleringer du skriver til mig har jeg ingen respekt for dig. Ja jeg laver en fejl ved at skrive en ting jeg tror uden at vide noget vitterligt om det, men hvad er det nu Amino er til for? så vidt jeg ved er det for at hjælpe og ikke nedgøre andre Amino'er og for den sagsskyld andre mennesker!

Forsat god aften.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:15

Anders Christensen:

Nå, så det var dig der fik startet det bål! - Bølle! Angry Wink

Skype-Giggle

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:16

Mikael christiansen:
Hvorfor skal der dækkes tab stopper webdesigner hos jer ? jeg er forvirret over jeres indlæg , jeg forstod det ikke.

Hej Mikael

Det jeg tror han skriver er, at han har haft nogle omkostninger til udviklingen af de 3 pakker han udbyder, og derfor ønsker at at få dækket nogle af de omkostninger ind.

Jeg læser det så samtidigt sådan, at han i princippet starter et nyt koncept omkring disse "pakker" 1. Maj og derfor måske gerne vil have nogle referencer.

Ved ikke om det er korrekt fortolket, men ellers kommer han nok selv på banen Smile

Køb ren argan olie her

Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 304
Skrevet kl. 23:20

Mikael christiansen:

Jonas Kaan:

Som sagt før er det tre løsninger Web Light, Medium og Heavy som der er nævnt og grunden til at jeg har valgt at sænke priserne er fordi vi fra 1. maj lukker den nuværende hjemmeside og kommer med en splinter ny og derved også siger farvel til de tre pakker. 

Der har været en del udgifter forbundet med at udvilkle disse pakker og jeg ønsker blot at sænke tabet herpå eftersom jeg har valgt at lukke dem til andre fordele Smile

Forstår ikke i ikke læser indlægende før i kaster rundt med søforklaringer og beskyldninger om unge iværksættere og uprofessionel fremgangsmåde. Der er hverken noget skjult eller noget ondt ment i mit tilbud, ønsker blot at tjene mine udgifter på programmør og designer team hjem inden jeg fravælger de tre produkter.

og Michael: tag dig nu sammen og læs hvad jeg har skrevet til dig i stedet for at fyrer det samme af. Det er jo klart at vi stadig ikke har referencer og ikke udvikler på vores nuværende side når der kommer en ny hjemmeside 1. maj. 

Det er første nu jeg forstår der skal dækkes nogle udgifter ind derfor holdes tilbud , jeg forstår dog ikke hvorfor tilbud da en webmaster altid skal have en løn .

Hvorfor skal der dækkes nogle tab ind , den forstod jeg ikke ?

Hvorfor skal der dækkes tab stopper webdesigner hos jer ? jeg er forvirret over jeres indlæg , jeg forstod det ikke.

Hej MiKael

Det er skam helt i orden, men synes stadig at dine beskyldninger med halvfærdig hjemmeside og diverse andre underlige kommentare var ret ubegrundet. Jeg skrev i detaljer allerede første gang du skrev, hvor jeg forklarede dig hvordan det hang sammen med manglende referencer og meget mere. Yderligere er der i allerførste indlæg en lang række referencer som du med glæde må kigge på :)

Nå til dine spørgsmål:

Mine programmøre går til XXX antal kroner i timen, beder jeg om at lave et projekt der tager en måned så koster det firmaet XX.XXX antal kroner. Vælger jeg så ikke at benytte dette projekt alligevel så skal disse penge jo stadig dækkes ellers så har man hurtigt en dårlig forretning.

CetaDesign din total leverandør inden for medie.

Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 304
Skrevet kl. 23:22

Og så lige her til sidst:

Lad os stoppe alt tågesnak og mudderkastning så dem der rent faktisk ønsker at følge med i tråden har mulighed for dette :) 

Jeg besvare gerne stadig på relevante spørgsmål men synes vi er kommer lidt der ud hvor vi bare køre i ring :)

CetaDesign din total leverandør inden for medie.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:23

Lagersalg123 - JEN:

LORTEQUIZ!!! Gad ikke mere efter 12 spørgsmål. Da jeg skulle se svaret kan jeg se at den har et forkert svar (i forhold til det rigtige: nemlig det jeg har skrevet) i 6/12. Angry

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 23:27

Thomas De Oliveira:
Du kan rigtig god li' at nedgøre folk som måske ikke muligvis har lige så meget viden og erfaring som dig.

Der tager du faktisk grueligt fejl. Jeg kan rigtigt gode lide at lære fra mig og give min viden videre til andre. Og jeg har det fantastisk hver gang jeg lærer noget nyt, som min "damp" hjerne desværre har overset i farten.

Jeg kan så have den "defekt" at jeg efter at have set 50 meningsløse indlæg fra din side i ellers gode tråde, at så på et tidspunkt flyder bægeret over. Men det varer kun 8 sekunder, så er der plads igen.

Når vi nu er ved det, så skal det da også nævnes, at disse "meningsløse" indlæg fra dig og en anden, faktisk er med til at jeg læser færre tråde, da jeg ikke orker at skulle igennem alle ligegyldighederne.

Jeg kunne så vælge at blive væk fra Amino, men det vil jeg ikke, da jeg faktisk mener der er nogle personer herinde som jeg dels lærer en del af. og som med konsensius i deres indlæg netop bringer værdi til Amino. Og det mener jeg faktisk mere er ånden på Amino end de meningsløse indlæg.

Thomas, nu kender du mig ikke, men jeg kan garantere dig for at jeg aldrig har brugt mit intellekt eller min intelligens til at nedgøre folk, men jeg indrømmer gerne at jeg siger tingene ligeud og til tider hårdt, men udtalelserne er baseret på handlinger fra dem jeg siger tingene til, og ikke henvendt til deres personlighed, som de så misforstår og tager personligt.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 23:29

igang:
LORTEQUIZ!!! Gad ikke mere efter 12 spørgsmål. Da jeg skulle se svaret kan jeg se at den har et forkert svar (i forhold til det rigtige: nemlig det jeg har skrevet) i 6/12. Angry

Smile

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 23:32

Du overdriver jo helt vildt

Lagersalg123 - JEN:
Jeg kan så have den "defekt" at jeg efter at have set 50 meningsløse indlæg fra din side i ellers gode tråde

.

Lagersalg123 - JEN:

Når vi nu er ved det, så skal det da også nævnes, at disse "meningsløse" indlæg fra dig og en anden, faktisk er med til at jeg læser færre tråde, da jeg ikke orker at skulle igennem alle ligegyldighederne.

Dine formuleringer er at nedgøre personen du skriver til på (i hvert fald mig!) og det er ikke god Amino ånd.

Side 6 ud af 9 (88 indlæg)