Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor længe tør du vente?

Side 7 ud af 9 (88 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

KTJ-Media.dk:
Lagersalg, du kan ikke rigtig lade være?

Lade være med hvad?

Det her:

Lagersalg123 - JEN:

Thomas De Oliveira:
Igen, husk nu Aminoånden!

Jamen set ud fra mit synspunkt, så er det helt i Aminoånden at være ærlig.

Thomas De Oliveira:
Jeg vil gerne skrive det igen hvis ikke du forstår det =

Og der kommer din dumsmarte bemrækninger igen....

Tag denne quiz, og vend tilbage hvis den når til at din IQ er over 80

http://www.mensa.org/workout

Desuden kan du ikke rigtig bruge den quizz til noget da den er på engelsk. Og siger derfor intet om IQ i DK

med lad det nu ligge

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:37

Thomas De Oliveira:
Du overdriver jo helt vildt

Det er ikke uden grund at der eksisterer et ordsprog der lyder således: >>Overdrivelse fremmer forståelsen<<

Thomas De Oliveira:
Dine formuleringer er at nedgøre personen du skriver til på (i hvert fald mig!) og det er ikke god Amino ånd.

Jeg skriver til dig på den måde, da jeg er af den opfattelse at det er den mest direkte vej til dig, jeg er ikke kendt for at "gå over åen efter vand".

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:39

KTJ-Media.dk:

Desuden kan du ikke rigtig bruge den quizz til noget da den er på engelsk. Og siger derfor intet om IQ i DK

med lad det nu ligge

Der tager du nu fejl.

Den nemme findes så her:

http://mensa.dk/testiq.xml.

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 23:41

Lagersalg123 - JEN:
Det er ikke uden grund at der eksisterer et ordsprog der lyder således: >>Overdrivelse fremmer forståelsen<<

Ja det er du jo rigtig dygtig til.

Lagersalg123 - JEN:

Jeg skriver til dig på den måde, da jeg er af den opfattelse at det er den mest direkte vej til dig, jeg er ikke kendt for at "gå over åen efter vand".

Hvor i alverden har du den opfattelse fra?

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas, dine indlæg kan godt indimellem bære stærkt præg af, at du er meget ung og forholdsvis naiv. Men det er naturligvis ret forståeligt, din alder taget i betragtning. Ikke desto mindre: Du kunne nok godt gøre dig selv den tjeneste at stoppe op og tænke dig om, før du - eksempelvis - poster din kommentar om Markedsføringsloven, som du tydeligvis ikke har noget dybere kendskab til.

Når det så er sagt: gjort er gjort, og du har "undskyldt" for det, så: Lagersalg, lad nu den stakkels knægt være, han har meget at lære endnu, men hvorfor "køre" mere på ham end nødvendigt. :-)

Er det ikke lidt dér, at landet ligger? :-)

Dbh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 23:55

Thomas, dine indlæg kan godt indimellem bære stærkt præg af, at du er meget ung og forholdsvis naiv.

Naiv? Surprise

Jeg har aldrig forstået ordet naiv 100 % så det vil være dejligt hvis du kunne forklare mig hvad det betyder da jeg forbinder det med noget negativt.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:59

Thomas De Oliveira:

Naiv? Surprise

Jeg har aldrig forstået ordet naiv 100 % så det vil være dejligt hvis du kunne forklare mig hvad det betyder da jeg forbinder det med noget negativt.

Hvad vil det sige at være naiv?
At være godtroende, let at narre, åben og tillidsfuld over for fremmede, altid at tro det bedste om andre osv...

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 00:01

Fashion-Seller:

Thomas De Oliveira:

Naiv? Surprise

Hvad vil det sige at være naiv?
At være godtroende, let at narre, åben og tillidsfuld over for fremmede, altid at tro det bedste om andre osv...

Og det giver jo ingen mening med denne debat at jeg skulle være naiv..

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 00:02

Naiv betyder egentlig bare, at man har en del at lære endnu, Thomas. At der er noget, man endnu ikke har nok erfaring med. Naiv behøver ikke nødvendigvis at være stærkt negativt. Jeg kan f.eks. godt være lidt naiv i mit forhold til andre mennesker, idet jeg ønsker at tro det bedste om dem. Jeg er selv meget ideologisk og vil helt sikkert fremstå lidt naiv i mere "kyniske" øjne.

Når du skriver noget, som du ikke har nok forstand på, vil du forståeligt nok fremstå naiv og uerfaren i mere livserfarne menneskers øjne. Fordi de ved mere om emnet end dig. Giver det mening? :-)

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:07

TT Tekstforfatter:

Naiv betyder egentlig bare, at man har en del at lære endnu, Thomas. At der er noget, man endnu ikke har nok erfaring med. Naiv behøver ikke nødvendigvis at være stærkt negativt. Jeg kan f.eks. godt være lidt naiv i mit forhold til andre mennesker, idet jeg ønsker at tro det bedste om dem. Jeg er selv meget ideologisk og vil helst sikkert fremstå lidt naiv i mere "kyniske" øjne.

Det dækker denne sætning vel meget godt "altid at tro det bedste om andre"...

Side 7 ud af 9 (88 indlæg)